Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-06
Kraków: Budowa mostu na potoku Dłubnia w miejscowości Zerwana
w km 649+597 w/c drogi krajowej nr 7
Numer ogłoszenia: 46718 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4172172, 4172179, 4172183, fax 012 4110118.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa mostu na potoku Dłubnia w miejscowości Zerwana w km 649+597 w/c drogi krajowej nr 7.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje między innymi: - Rozbiórkę istniejącego mostu drogowego, - Budowę mostu drogowego żelbetowego - Przebudowę dojazdów do mostu j.w. o łącznej długości 149,6 m. celem dostosowania do projektowanej niwelety. - Budowę objazdu tymczasowego wraz z przepustem objazdowym na czas rozbiórki i budowy mostu stałego w celu utrzymania ciągłości ruchu na drodze krajowej nr 7
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.11 - Mosty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 100 000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne 1.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, 2.Wymagania określone powyżej mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. Warunki szczegółowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp oraz następujące warunki szczegółowe: 1. W zakresie potencjału ekonomiczno-finansowego Wykonawca musi wykazać dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł. 2. W zakresie potencjału kadrowego Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się uprawnieniami, wykształceniem i doświadczeniem zawodowym odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na wymienione poniżej stanowisko: 2.1.Kierownik Budowy (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej), minimalne kwalifikacje zawodowe - 3 realizacje robót mostowych na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót mostowych 2.2.Kierownik robót mostowych (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej, minimalne kwalifikacje zawodowe - 2 realizacje robót mostowych na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót mostowych 2.3. Kierownik robót drogowych** (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej ), minimalne kwalifikacje zawodowe - 2 realizacje robót drogowych na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót na drogach kat. min. G. 2.4.Obsługa geodezyjna (geodeta z uprawnieniami w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno -wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych),minimalne kwalifikacje zawodowe - 2 realizacje robót drogowych w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych 2.5.Geolog (kwalifikacje do wykonywania prac geologicznych kategorii nr VI lub VII względnie im odpowiadające uprawnienia branżowe nr 06 lub 07), minimalne kwalifikacje zawodowe - 2 realizacje robót geologicznych, 2.6.Laborant (wykształcenie min. średnie), minimalne kwalifikacje zawodowe - prowadził badania laboratoryjne przy realizacji min. 2 robót drogowych lub mostowych Uwaga: ** Do pełnienia funkcji Kierownika robót drogowych Wykonawca może wskazać jedną z osób proponowanych na stanowiska Kierownika Budowy lub Kierownika robót mostowych, pod warunkiem, że osoba ta będzie posiadać uprawnienia i doświadczenie wymagane dla obu stanowisk. 3. W zakresie potencjału technicznego. Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu wymienionymi poniżej: 3.1 Laboratorium wyposażone w sprzęt do badań kontrolnych wymaganych przy realizacji zadania - 1 szt. 3.2 Palownica do pali wielkośrednicowych - 1szt. Uwaga! Wykonawca nie może korzystać z usług Laboratorium Drogowego Gospodarstwo Pomocnicze GDDKiA w Krakowie, ponieważ z usług tego laboratorium będzie korzystał Zamawiający przeprowadzając badania kontrolne. 4. W zakresie doświadczenia Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował /zakończył/ jako strona umowy co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu mostowego o rozpiętości teoretycznej min 10 [m]. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o wykonanie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki szczegółowe określone w pkt 1. - 4.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 .Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytowa wykonawcy są nie mniejsze od 500.000,00 zł. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku dotyczącego Potencjału Kadrowego. Do informacji winny być dołączone kopie wymaganych uprawnień lub odpowiadających im ważnych uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wraz z kopią uprawnień budowlanych należy przedłożyć aktualne na dzień złożenia oferty, zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej polskiej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001 r Nr 5 poz. 42.), 5. Informację o posiadanych narzędziach i urządzeniach wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku dotyczącego Potencjału technicznego. 6. Informację o doświadczeniu wykonawcy. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku dotyczącego Doświadczenia Wykonawcy. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 24 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Dokumenty, o których mowa w pkt 7 i 8 powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 2. 10.Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. 11. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 11.1.Oświadczenie wymienione w pkt 1. powinno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców i podpisane oddzielnie przez każdego wykonawcę lub pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich wykonawców,. 11.2 dokumenty wymienione w pkt 2 albo odpowiadające im określone w pkt 7 i 8 powinny być złożone przez każdego wykonawcę, 12. Dokumenty wymienione w pkt 3-6 powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z niniejszego ogłoszenia lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie tego warunku. 13. Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać, iż pełnomocnik jest upoważniony do reprezentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 14. Wspólnicy spółki cywilnej są klasyfikowani jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w związku z tym muszą spełniać wymogi z art. 23 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - bezpłatnie na stronie internetowej - płatne za zaliczeniem pocztowym lub w kasie w siedzibie Zamawiającego koszt: 15,00 PLN (RI-III SIWZ wersja papierowa+ R.IV SIWZ wersja elektroniczna)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2008 godzina 10:30, miejsce: siedziba zamawiającego sala konferencyjna II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.