eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BirczaREMONT NWIERZCHNI DROGI GMINNEJ NR 1 16007 R BIRCZA - WOLA KORZENIECKA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-06

Bircza: REMONT NWIERZCHNI DROGI GMINNEJ NR 1 16007 R BIRCZA - WOLA KORZENIECKA
Numer ogłoszenia: 46725 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bircza, ul. Ojca Św. Jana Pawła II 2, 37-740 Bircza, woj. podkarpackie, tel. 016 672 60 91, fax 016 672 53 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bircza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT NWIERZCHNI DROGI GMINNEJ NR 1 16007 R BIRCZA - WOLA KORZENIECKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: remont odcinka drogi gminnej Nr 1 16007 R masą - mineralno bitumiczną wraz z wzmocnieniem podbudowy kruszywem łamanym na odcinku 400 mb 1. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie przedmiaru robót . 2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sposób wykonania (oferta wariantowa ). 5. Termin realizacji całości przedmiotu zamówienia : 31.05.2008 r. 6 W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zleca przeprowadzenie wizji w terenie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala zgodnie z art. 45 ustawy, że złożona oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie : dwa tysiące złotych) wniesione w pieniądzu na konto BS w Żurawicy Oddział w Birczy 0891131014200310142003500002280001 lub w kasie Urzędu Gminy w Birczy w terminie do dnia 26.03.2008 r. do godz. 1000. Wpłatę i zwrot wadium dotyczącego przedmiotu zamówienia reguluje art. 45 i 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Dz. U. Nr 19, poz. 177.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. nr 19, poz. 177, z późn. zm. ) tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym kierownik budowy ma posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w tym wykażą się w okresie ostatnich 5 lat realizacją co najmniej dwóch robót budowlanych o charakterze i złożoności odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych e) złożą zaświadczenia, że nie zalegają z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenia społeczne wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy dostarczą wraz z ofertą oświadczenia oraz dokumenty wymienione w pkt III. Pozostałe ustalenia : 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zawierają między sobą umowę konsorcjum i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zapisy w SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do formularza oferty / zał. Nr 2 / do SIWZ następujące oświadczenia i dokumenty : 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę wg zał. Nr 2 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. Nr 3 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi robót objętych postępowaniem oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ubiegające się o zamówienie publiczne spółki z o.o. winny przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągnięcia zobowiązania lub umowę spółki o ile wartość zamówienia przekracza dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego ( art. 230 Kodeksu Spółek ). 4. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno - budowlane i aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika budowy. 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. co najmniej dwóch obiektów z podaniem zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 6. Zaświadczenia, że nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenia społeczne. 7. Szczegółowy kosztorys ofertowy. 8. Parafowany wzór umowy zał. Nr 4 do SIWZ. 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Załączone dokumenty powinny być wystawione i podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy wskazaną do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji o działalności gospodarczej, lub osoby posiadające imienne upoważnienie do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu. Wymagane dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawidłowości a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 95
  • 2. Warunki gwarancji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ug-bircza.e-zet.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.ug-bircza.e-zet.pl/.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Urzędu Gminy. ul. Ojca Św. Jana Pawła II 2 37-740 Bircza.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.