Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2009-03-06
¦wiebodzin: Wykonanie robót budowlanych p.n.: Remont parkingu na dz. nr 204/22 i ulicy na dz. nr 373/15 i 217/5 na Os. Widok w ¦wiebodzinie z podzia³em na 2 zadania
Numer og³oszenia: 46725 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦wiebodzin , ul. Rynkowa 2, 66-200 ¦wiebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 4750916, faks 068 3823007.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.swiebodzin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie robót budowlanych p.n.: Remont parkingu na dz. nr 204/22 i ulicy na dz. nr 373/15 i 217/5 na Os. Widok w ¦wiebodzinie z podzia³em na 2 zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych p.n.: Remont parkingu na dz. nr 204/22 i ulicy na dz. nr 373/15 i 217/5 na Os. Widok w ¦wiebodzinie z podzia³em na 2 zadania, polegaj±ce na wykonaniu: 1.1. Zadanie 1: Remontu parkingu na dz. nr 204/22 na Os. Widok w ¦wiebodzinie obejmuj±ce m.in.: - roboty rozbiórkowe, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm o pow. ok. 112,00 m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o pow. ok. 890,00 m2, - regulacja pionowa studzienek - 3 szt. Szczegó³owy zakres robót do wykonania zgodnie z zakresem podanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. w kosztorysie ofertowym - za³. nr 1a-1. lub 1.2. Zadanie 2: Remontu ulicy na dz. nr 373/15 i 217/5 (wjazd przy lecznicy) na Os. Widok w ¦wiebodzinie obejmuj±ce m.in.: - roboty rozbiórkowe, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm o pow. ok. 522,00 m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o pow. ok. 1 590,00 m2, - regulacja pionowa studzienek - 9 szt. Szczegó³owy zakres robót do wykonania zgodnie z zakresem podanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. w kosztorysie ofertowym - za³. nr 1a-2. 2. Dostawa materia³ów i urz±dzeñ, koszty przeprowadzenia wszystkich prób, badañ, sprawdzeñ, przegl±dów, pomiarów i odbiorów niezbêdnych do przekazania do u¿ytkowania inwestycji, koszty opracowania planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (BIOZ), koszty wywozu i sk³adowania gruzu i urobku na sk³adowisku odpadów, koszty oznakowania i zabezpieczenia robót, uporz±dkowanie terenu, koszty za³adunku, wywozu i roz³adunku materia³ów z rozbiórki oraz wszelkie inne koszty zwi±zane z realizacj± przedmiotu umowy, po stronie Wykonawcy..
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zadanie 1: 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100) Zadanie 2: 4 500,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce piêæset z³otych 00/100)III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki: 1) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ: - s± uprawnieni do wystêpowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadz± dzia³alno¶æ to¿sam± z niniejszym zamówieniem. 2) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany bêdzie ich ³±czny potencja³ techniczny i kadrowy oraz ³±czne kwalifikacje i do¶wiadczenie): a) wykonali nale¿ycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie min. 2 roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu nawierzchni dróg, ulic, parkingów z mieszanek mineralno-bitumicznych, betonu asfaltowego o warto¶ci: - Zadanie 1: min. 70 000,00 z³ brutto ka¿da, - Zadanie 2: min. 180 000,00 z³ brutto ka¿da, a w przypadku sk³adania ofert na dwa zadania tzn. na Zadanie 1 i Zadanie 2 na warto¶æ ³±czn± za dwa (2) Zadania tj. na warto¶æ min. 250 000,00 z³ brutto ka¿da. Za roboty budowlane wykonane uznaje siê roboty zakoñczone i odebrane protoko³em odbioru robót. b) dysponuj± lub bêd± dysponowaæ niezbêdnymi urz±dzeniami do wykonania zamówienia, co najmniej: - kopark± - 1 szt., - zagêszczark± - 1 szt., - frezark± - 1 szt., - walcem - 1 szt., - równiark± - 1 szt., - uk³adark± do mas bitumicznych - 1 szt., - sprzêtem dostawczym - 1 szt., - samochodem samowy³adowczym - 1 szt. c) dysponuj± lub bêd± dysponowaæ pracownikiem dozoru technicznego: - kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie i przynale¿±cym do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. d) posiadaj± przeciêtne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 6 pracownikami. 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana bêdzie ich ³±czna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowi±zek z³o¿yæ ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywaæ bêd± spe³nianie tego warunku): - posiadaj± ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej odpowiadaj±cej przedmiotowi zamówienia na równowarto¶æ co najmniej Zadanie 1: 70 000,00 z³; - posiadaj± ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej odpowiadaj±cej przedmiotowi zamówienia na równowarto¶æ co najmniej Zadanie 2: 180 000,00 z³; a w przypadku sk³adania ofert na dwa zadania tzn. na Zadanie 1 i Zadanie 2 na warto¶æ ³±czn± za dwa (2) Zadania tj. na warto¶æ min. 250 000,00 z³. 4) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy oceni spe³nienie warunków wg kryteriów: spe³nia - nie spe³nia..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.1. O¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców w ofercie musz± byæ z³o¿one przedmiotowe dokumenty dla ka¿dego z nich) - za³±cznik nr 2; 1.2. W celu potwierdzenia spe³nienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ: a) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców w ofercie musz± byæ z³o¿one przedmiotowe dokumenty dla ka¿dego z nich) - za³±cznik nr 3; 1.3. W celu potwierdzenia spe³nienia warunku posiadania niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia oraz dysponowania potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie - za³±cznik nr 4; b) wykaz osób, którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ wykonawca i które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci - za³±cznik nr 5; c) uprawnienia budowlane kierownika budowy w specjalno¶ci drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie i aktualne na dzieñ sk³adania ofert za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego kierownika budowy - za³±cznik nr 6; d) pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, je¿eli w wykazie osób o którym mowa w ust. 1.3. ppkt. b), wykonawca wskaza³ osoby, którymi bêdzie dysponowa³ - za³±cznik nr 7; e) wykaz niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ, którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ wykonawca - za³±cznik nr 8; f) pisemne zobowi±zania innych podmiotów do udostêpnienia niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ, je¿eli w wykazie narzêdzi i urz±dzeñ o którym mowa w ust. 1.3. ppkt. e), wykonawca wskaza³ narzêdzia i urz±dzenia, którymi bêdzie dysponowa³ - za³±cznik nr 9; g) informacja na temat przeciêtnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie - za³±cznik nr 10; 1.4. W celu potwierdzenia spe³nienia warunku, ¿e znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ: a) polisê, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci - za³±cznik nr 11; 1.5. W celu potwierdzenia spe³nienia warunku, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ: a) aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego Naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem sk³adania ofert, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców w ofercie musz± byæ z³o¿one przedmiotowe dokumenty dla ka¿dego z nich) - za³±cznik nr 12; b) aktualne za¶wiadczenie z w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców w ofercie musz± byæ z³o¿one przedmiotowe dokumenty dla ka¿dego z nich) - za³±cznik nr 13..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w ¦wiebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 ¦wiebodzin, pok. nr 49.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Urz±d Miejski w ¦wiebodzinie, ul. Rynkowa 2, pok. nr 22.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Remont parkingu na dz. nr 204/22 na Os. Widok w ¦wiebodzinie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie 1: Remont parkingu na dz. nr 204/22 na Os. Widok w ¦wiebodzinie obejmuj±ce m.in.: - roboty rozbiórkowe, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm o pow. ok. 112,00 m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o pow. ok. 890,00 m2, - regulacja pionowa studzienek - 3 szt. Szczegó³owy zakres robót do wykonania zgodnie z zakresem podanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. w kosztorysie ofertowym - za³. nr 1a-1. 2. Dostawa materia³ów i urz±dzeñ, koszty przeprowadzenia wszystkich prób, badañ, sprawdzeñ, przegl±dów, pomiarów i odbiorów niezbêdnych do przekazania do u¿ytkowania inwestycji, koszty opracowania planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (BIOZ), koszty wywozu i sk³adowania gruzu i urobku na sk³adowisku odpadów, koszty oznakowania i zabezpieczenia robót, uporz±dkowanie terenu, koszty za³adunku, wywozu i roz³adunku materia³ów z rozbiórki oraz wszelkie inne koszty zwi±zane z realizacj± przedmiotu umowy, po stronie Wykonawcy..
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.22.33.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Remont ulicy na dz. nr 373/15 i 217/5 (wjazd przy lecznicy) na Os. Widok w ¦wiebodzinie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie 2: Remont ulicy na dz. nr 373/15 i 217/5 (wjazd przy lecznicy) na Os. Widok w ¦wiebodzinie obejmuj±ce m.in.: - roboty rozbiórkowe, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm o pow. ok. 522,00 m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o pow. ok. 1 590,00 m2, - regulacja pionowa studzienek - 9 szt. Szczegó³owy zakres robót do wykonania zgodnie z zakresem podanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. w kosztorysie ofertowym - za³. nr 1a-2. 2. Dostawa materia³ów i urz±dzeñ, koszty przeprowadzenia wszystkich prób, badañ, sprawdzeñ, przegl±dów, pomiarów i odbiorów niezbêdnych do przekazania do u¿ytkowania inwestycji, koszty opracowania planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (BIOZ), koszty wywozu i sk³adowania gruzu i urobku na sk³adowisku odpadów, koszty oznakowania i zabezpieczenia robót, uporz±dkowanie terenu, koszty za³adunku, wywozu i roz³adunku materia³ów z rozbiórki oraz wszelkie inne koszty zwi±zane z realizacj± przedmiotu umowy, po stronie Wykonawcy..
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.32.52-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z ¦WIEBODZINA
- Utrzymanie czysto¶ci na drogach powiatowych na terenie m. ¦wiebodzin
- ¦wiadczenie kompleksowych us³ug w zakresie ca³odobowego usuwania pojazdów z dróg na terenie Powiatu ¦wiebodziñskiego oraz prowadzenie parkingu strze¿onego dla pojazdów usuniêtych
wiêcej: przetargi w ¦wiebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ¶wietlicy wiejskiej wraz z wyposa¿eniem w miejscowo¶ci Glinki w gminie Nowa Sucha
- Wykonanie remontów cz±stkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na czê¶ci
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnêtrznych ci±gów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeñ (...)
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJ¡CYCH NA ROZBIÓRCE I BUDOWIE OBIEKTU MOSTOWEGO NR 3 NA CYTADELI [POZNAÑ]
- Rozbudowa MOP Kuny w ci±gu autostrady A2 wraz z budow± instalacji fotowoltaicznej
- BUDOWA PARKINGU PRZY DWORCU PKP W KOLE.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.