eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha Beskidzkaroboty związane z wykonaniem remontów cząstkowych i napraw nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu suskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-02

Sucha Beskidzka: roboty związane z wykonaniem remontów cząstkowych i napraw nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu suskiego
Numer ogłoszenia: 46729 - 2015; data zamieszczenia: 02.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej , ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. 33 875 79 00, faks 33 874 15 52.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsuski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty związane z wykonaniem remontów cząstkowych i napraw nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu suskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty związane z wykonaniem remontów cząstkowych i napraw nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu suskiego Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części: ZADANIE nr 1 Nr K 1706 Stronie -Zachełmna ; Nr K 1689 Budzów -Bieńkówka ; Nr K 1708 Baczyn -Bieńkówka; Nr K 1707 Brody-Palcza; ZADANIE nr 2 Nr K 1705 Barwałd - Zembrzyce, Nr K 1704 Mucharz - Śleszowice Nr K 1702 Kuków - Tarnawa ZADANIE nr 3 Nr K 1688 Maków - Żarnówka - Wieprzec; Nr K 1687 Wieprzec - Skomielna Czarna; Nr K1690 Maków - Grzechynia - Zawoja; Nr K 1714 ul. Kościelna - Makowska Góra w Makowie Podhalańskim; Nr K1715 ul. Za Wodą w Makowie Podhalańskim; Nr K1718 Skawica-Rotnia-Juszczyn; ZADANIE nr 4: Nr K 1696 Stryszawa -Roztoki; Nr K 1697 Lachowice -Koszarawa ; Nr K 1698 Pewelka - Krale Nr K1701 Kuków -Targoszów; Nr K 1703 Stryszawa -Krzeszów ; Nr K 1699 Ślemień -Lachowice ; Nr K 1700 Jeleśnia - Hucisko ; ZADANIE nr 5 Nr K1691 Skawica - Juszczyn ; Nr K 1692 Zawoja - Sucha Góra; Nr K 1694 Koszarawa - Zawoja, Nr K 1695 Stryszawa-Zawoja, Nr K 1693 Zawoja Markowa. ZADANIE nr 6 Nr K 1677 Zubrzyca - Sidzina - Bystra - Łętownia; Nr K 1685 Pcim - Jordanów; Nr K 1669 Jordanów - Spytkowice; Nr K 1686 Łętownia - Naprawa; Nr K 1684 Jordanów - Bystra; Nr K 1709 Sidzina - Sidzina Górna; Nr K 1683 Jordanów - Sidzina, Nr K 1668 Skawa - Naprawa Szczegółowe informacje w siwz..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju robót.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku na podstawie oświadczenia dot. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku na podstawie oświadczenia dot. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże że dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi niezbędnymi w do realizacji zamówienia, w tym układarką do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczanego- przedmiotowy warunek dotyczy wyłącznie części / zadania nr 5 zamówienia,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga złożenia wykazu osób personelu kierowniczego, odpowiedzialnych za należyte wykonanie zamówienia. Osoby te winny posiadać uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku na podstawie oświadczenia dot. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorysy ofertowe, pełnomocnictwo do podpisania oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

przedłużenie terminu umownego, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu umownego nastąpi z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć lub z powodu siły wyższej. Okoliczności te stwierdzą obydwie strony, a ewentualne przedłużenie terminu umowy może nastąpić wyłącznie w drodze aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatsuski.pl; http://www.powiatsuski.pl/starostwo/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, 34-200 Sucha Beskidzka ul. Kościelna 5b pok. 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w budynku Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej przy ul. Kościelnej 5 b - Sekretariat Wicestarosty/ Dziennik Podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 1 Nr K 1706 Stronie -Zachełmna ; Nr K 1689 Budzów -Bieńkówka ; Nr K 1708 Baczyn -Bieńkówka; Nr K 1707 Brody-Palcza.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 2 Nr K 1705 Barwałd - Zembrzyce, Nr K 1704 Mucharz - Śleszowice Nr K 1702 Kuków - Tarnawa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 3 Nr K 1688 Maków - Żarnówka - Wieprzec; Nr K 1687 Wieprzec - Skomielna Czarna; Nr K1690 Maków - Grzechynia - Zawoja; Nr K 1714 ul. Kościelna - Makowska Góra w Makowie Podhalańskim; Nr K1715 ul. Za Wodą w Makowie Podhalańskim; Nr K1718 Skawica-Rotnia-Juszczyn;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 4: Nr K 1696 Stryszawa -Roztoki; Nr K 1697 Lachowice -Koszarawa ; Nr K 1698 Pewelka - Krale Nr K1701 Kuków -Targoszów; Nr K 1703 Stryszawa -Krzeszów ; Nr K 1699 Ślemień -Lachowice ; Nr K 1700 Jeleśnia - Hucisko ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 5 Nr K1691 Skawica - Juszczyn ; Nr K 1692 Zawoja - Sucha Góra; Nr K 1694 Koszarawa - Zawoja, Nr K 1695 Stryszawa-Zawoja, Nr K 1693 Zawoja Markowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 6 Nr K 1677 Zubrzyca - Sidzina - Bystra - Łętownia; Nr K 1685 Pcim - Jordanów; Nr K 1669 Jordanów - Spytkowice; Nr K 1686 Łętownia - Naprawa; Nr K 1684 Jordanów - Bystra; Nr K 1709 Sidzina - Sidzina Górna; Nr K 1683 Jordanów - Sidzina, Nr K 1668 Skawa - Naprawa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.