eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimZabezpieczenie przeciwpowodziowe doliny potoku Rzyczanka w km 0+000 - 4+700 w msc. Rzyki, gm. Andrychów, pow. wadowicki.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-20

Ogłoszenie nr 46736 - 2017 z dnia 2017-03-20 r.

Oświęcim: Zabezpieczenie przeciwpowodziowe doliny potoku Rzyczanka w km 0+000 - 4+700 w msc. Rzyki, gm. Andrychów, pow. wadowicki.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 17203-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektora Rejonowy Oświęcim, krajowy numer identyfikacyjny 57764400000, ul. ul. Strzelecka  10, 32600   Oświęcim, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 338 431 941, faks 338 431 941, e-mail dio.mzmiuw@poczta.fm
Adres strony internetowej (URL): www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zabezpieczenie przeciwpowodziowe doliny potoku Rzyczanka w km 0+000 - 4+700 w msc. Rzyki, gm. Andrychów, pow. wadowicki.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DIO-271-2/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: "Zabezpieczenie przeciwpowodziowe doliny potoku Rzyczanka w km 0+000 - 4+700 w msc. Rzyki, gm. Andrychów, pow. wadowicki", celem złożenia kompletnego i skutecznego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę. Potok Rzyczanka znajduje się w ewidencji MZMiUW w Krakowie w km 0+000 - 4+700 w tym odcinek w km 0+000 - 1+300 jest uregulowany. Stanowi prawobrzeżny dopływ potoku Wieprzówka. Przepływa przez miejscowość Rzyki w gminie Andrychów, powiat wadowicki. Płynie przez tereny zurbanizowane z gęsta zabudową mieszkalno - gospodarczą oraz liczną infrastrukturą techniczną i drogową wybudowaną bezpośrednio w sąsiedztwie lub pod dnem potoku. Dodatkowe informacje: - potok Rzyczanka nie jest objęty obszarem Natura 2000, natomiast znajduje się na terenie Parku Krajobrazowego Beskidu Małego. - Gmina Andrychów posiada ważny miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. - Zadanie zostało umieszczone w aPGW na liście projektów, które mogą spowodować nieosiągnięcie dobrego stanu wód lub pogorszenie stanu wód i dla których należy rozważyć zastosowanie odstępstwa zgodnie z art. 38j ustawy - Prawo wodne (poz. 379 ID: W_557_W). - na potoku Rzyczanka występowały szkody po powodzi w 2010 r. i 2014 r. zweryfikowane przez MUW. Przewidywany zakres prac objętych projektem na potoku Rzyczanka będzie obejmował: - obudowę i remont zniszczonych podczas powodzi i w wyniku działania czasu istniejących stopni oraz ubezpieczeń skarp i dna koryta potoku z płyt żelbetowych, narzutów kamiennych, - wykonanie ubezpieczeń w miejscach narażonych na rozmycia skarp i brzegów koryta z koszy siatkowo - kamiennych i gabionów, szczególnie w rejonach istniejącej infrastruktury technicznej, - wykonanie korekty spadków poprzez zaprojektowanie stopni - bystrzy na odcinku potoku w km 1+300 - 4+700, - wykonanie gurtów stabilizujących dno koryta potoku, - uzupełnienie wyrw narzutem kamiennym, - udrożnienie koryta cieku (m.in. uprzątnięcia śmieci, gruzu, zatorów, mułów, osadów ściekowych), - miejscowe usunięcie z dna i skarp potoku zakrzaczeń i drzew, utrudniających swobodny przepływ wód. Celem szczegółowego zapoznania się z warunkami terenowymi na potoku Rzyczanka Zamawiający organizuje spotkanie w dniu 09.02.2017 (czwartek) o godz. 11.00 Punkt zborny: parking w rejonie budynku OSP w Rzykach (ul. os. Za Kościołem) Kontakt: tel. 33-844-72-30. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : 1. prace przedprojektowe, określające wybór najkorzystniejszego proponowanego rozwiązania. 2. projekt budowlany (wersja papierowa: 5 egz. + wersja elektroniczna: 1 egz. na nośniku DVD/CD, załączniki mapowe - pliki z rozszerzeniem "pdf" i "dwg" lub inne umożliwiające edycję), sporządzony zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego wraz z przepisami wykonawczymi, 3. przygotowanie wniosku o wydanie pozwolenia na budowę (wersja papierowa: 1 egz., wersja elektroniczna 1 egz. na nośniku DVD/ CD), 4. w przypadku kolizji z uzbrojeniem terenu projekty branżowe wraz z uzgodnieniami, (wersja papierowa: 3 egz. + wersja elektroniczna: 1 egz. na nośniku DVD/CD), 5. dokumentację geotechniczna (wersja papierowa 3 egz.), a w przypadku gdy zakres inwestycji będzie występował w obszarze III kategorii geotechnicznej ze względu na skomplikowane warunki gruntowe, zgodnie z art.8 pkt 2 Rozp. MSWiA z dnia 24.09.1998 r. (Dz.U.Nr 126 poz.839) w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych dla tej kategorii należy opracować dokumentację geologiczno - inżynierską (3 egz.) wraz z przygotowaniem wniosku o decyzję zatwierdzającą, 6. przygotowanie i złożenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o warunkach środowiskowych (duś) wraz z kartą informacyjną przedsięwzięcia oraz wniosku do RDOŚ w Krakowie o wydanie decyzji ustalającej warunki prowadzenia robót (art. 118 Ustawy o ochronie przyrody), 7. w razie potrzeby raport oddziaływania inwestycji na środowisko (wersja papierowa 3 egz. + wersja elektroniczna: 1 egz. na nośniku DVD,), 8. wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (lub przygotowanie wniosku o wydanie decyzji ustalającej warunki lokalizacji inwestycji celu publicznego), 9. operat wodnoprawny wraz z przygotowaniem i złożeniem wniosku o uzyskanie decyzji o pozwoleniu wodnoprawnym, 10. operat dendrologiczny wraz z przygotowaniem i złożeniem wniosków o uzyskanie decyzji na wycinkę drzew i krzewów, 11. uzgodnienie z ZUDP w Starostwie Powiatowym w Wadowicach (jeśli będzie wymagane), 12. wypisy z rejestru gruntów (uproszczone) dla działek zajętych pod realizację inwestycji i sąsiednich, 13. uzyskanie niezbędnych zgód na wejście w teren oraz na wycinkę drzew i krzewów od właścicieli działek (lub spadkobierców), 14. wykaz działek zajętych pod inwestycję i sąsiednich wraz z aktualnymi adresami właścicieli, 15. przedmiar robót i kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129 t.j. z późn. zm.) (wersja papierowa: 4 egz. + wersja elektroniczna: 1 egz. na nośniku DVD/CD, - pliki z rozszerzeniem "pdf" i "zuz" lub innym umożliwiającym edycję), 16. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (SST) obejmująca szczegółowe warunki i wymagania stosowania materiałów, opis robót, warunki ich wykonania, opis użycia sprzętu, opis kontroli, wykonania badań, odbiorów, prób, rozruchów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129 t.j. z późn. zm.) (wersja papierowa: 2 egz. + wersja elektroniczna: 1 egz. na nośniku CD - pliki z rozszerzeniem "pdf" i "doc"). 17. informacja BIOZ zawartą w każdym egzemplarzu projektu. 18. ekspertyza dotyczącą wpływu przedsięwzięcia na cele ochrony wód powierzchniowych i zgodności z art. 4 ust. 1 Ramowej Dyrektywy Wodnej (wersja papierowa: 3 egz. + wersja elektroniczna: 1 egz. na nośniku DVD/CD), Do wykonawcy zamówienia należeć będzie uzyskanie wszystkich niezbędnych danych do projektowania, opracowanie dokumentacji, wykonanie pomiarów geodezyjnych oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód właścicieli działek na wejście w teren i wycinkę drzew i krzewów i innych w razie potrzeby zatwierdzających projekt budowlany lub niezbędnych do zgłoszenia robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71322000-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT203252.03
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert11
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Elektrownie Wodne "ZENERIS" Sp. z o.o.,  ,  ul. Paderewskiego 7,  61-770,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 109347,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 109347,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 345630,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.