eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BraniewoZDP.7.252.52.2013 - BIEŻĄCE UTRZYMANIE POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH - ZEBRANIE NADMIARU ZIEMI I PROFILOWANIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-15

Braniewo: ZDP.7.252.52.2013 - BIEŻĄCE UTRZYMANIE POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH - ZEBRANIE NADMIARU ZIEMI I PROFILOWANIE
Numer ogłoszenia: 467448 - 2013; data zamieszczenia: 15.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 644 22 32, faks 055 644 22 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.braniewo.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZDP.7.252.52.2013 - BIEŻĄCE UTRZYMANIE POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH - ZEBRANIE NADMIARU ZIEMI I PROFILOWANIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: zebrania ziemi z istniejących poboczy wraz z wywozem gruntu oraz profilowanie, wyrównaniem nawierzchni gruntowej i nadanie spadku poprzecznego w ciągu dróg powiatowych na ternie Powiatu Braniewskiego. 2. Szacowana ilość (km po jednej stronie drogi) na poszczególnych gminach na terenie Powiatu Braniewskiego: Zadanie Gmina Szacowana ilość (km) Nr 1 Braniewo 8km Nr 2 Frombork 5km Nr 3 Płoskinia 5km Nr 4 Pieniężno 6km Nr 5 Lelkowo 6km Nr 6 Wilczęta 6km 3. Przewidywane drogi do wykonania usługi: a) Nr 1157N Kurowo Braniewskie - Dębiny b) Nr 1158N Młynarska Wola - Burdajny c) Nr 1308N Baranówka - Chruściel d) Nr 1312N Rusy - Rodowo e) Nr 1316N Gronowo - Pęciszewo f) Nr 1324N Młynowo - Jarzeń g) Nr 1338N Księżno - Słobity h) Nr 1342N Wilczęta - Pieniężno i) Nr 1352N Łoźnik - Pawły j) Nr 1375N Frombork - Krzywiec k) Nr 1385N Braniewo - Pakosze l) Nr 1393N Grzechotki - Lipowina m) Nr 1397N Piele - Mingajny n) Nr 1399N Kajnity - Nowy Dwór 4. Ilość (km) może ulec zmianie dla poszczególnych zadań jak również rezygnacji z wykonania usługi na wybranych odcinkach dróg. 5. Rzeczywista ilość wg. potrzeb Zamawiającego. Dokładny zakres robót w podziale na ilość poboczy Zamawiający wskaże na konkretnych odcinkach drogi w dniu przekazania terenu robót. Rozliczenie wg. cen jednostkowych i faktycznie wykonanych i odebranych ilości robót. 6. Zaleca się , aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji zadania celem dokonania weryfikacji informacji zawartych w dokumentacji niniejszego postępowania. 7. Wykonawca zobowiązany jest to przedstawienia zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu. 8. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (załącznik nr 6 SIWZ)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.22.10-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W/w warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W/w warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W/w warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca powinien zatrudnić wystarczającą liczbę wykwalifikowanego personelu gwarantującego właściwą, jakość wykonanych prac

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W/w warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca powinien zatrudnić wystarczającą liczbę wykwalifikowanego personelu gwarantującego właściwą, jakość wykonanych prac

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W/w warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwości zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2. Ilość (km) może ulec zmianie dla poszczególnych zadań jak również rezygnacji z wykonania usługi na wybranych odcinkach dróg. 3. Rzeczywista ilość wg. potrzeb Zamawiającego. Dokładny zakres robót w podziale na ilość poboczy Zamawiający wskaże na konkretnych odcinkach drogi w dniu przekazania terenu robót. Rozliczenie wg. cen jednostkowych i faktycznie wykonanych i odebranych ilości robót. 4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), zmiany danych teleadresowych oraz zmiana w składzie personelu Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.braniewo.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55, pokój nr 6 w godzinach 08:00-14:00. W niniejszym postępowaniu za udostępnienie w wersji papierowej SIWZ, pobierana jest opłata 4,00 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2013 godzina 08:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55, pokój nr 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oferty zostaną otwarte w dniu 25.11.2013 r. o godzinie 09:00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo, pokój nr 6. Wszelkie nieuregulowane w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których Ustawa nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) oraz rozporządzenia wydane na jej podstawie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: BIEŻĄCE UTRZYMANIE POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH - ZEBRANIE NADMIARU ZIEMI I PROFILOWANIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gmina Braniewo szacowana ilość - 8km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.22.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: BIEŻĄCE UTRZYMANIE POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH - ZEBRANIE NADMIARU ZIEMI I PROFILOWANIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gmina Frombork szacowana ilość 5 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.22.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: BIEŻĄCE UTRZYMANIE POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH - ZEBRANIE NADMIARU ZIEMI I PROFILOWANIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gmina Płoskinia szacowana ilość 5 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.22.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: BIEŻĄCE UTRZYMANIE POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH - ZEBRANIE NADMIARU ZIEMI I PROFILOWANIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gmina Pieniężno szacowana ilość 6 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.22.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: BIEŻĄCE UTRZYMANIE POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH - ZEBRANIE NADMIARU ZIEMI I PROFILOWANIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gmina Lelkowo szacowana ilość 6 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.22.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: BIEŻĄCE UTRZYMANIE POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH - ZEBRANIE NADMIARU ZIEMI I PROFILOWANIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gmina Wilczęta szacowana ilość 6 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.22.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.