Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-15
Braniewo: ZDP.7.252.52.2013 - BIEŻĄCE UTRZYMANIE POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH - ZEBRANIE NADMIARU ZIEMI I PROFILOWANIE
Numer ogłoszenia: 467448 - 2013; data zamieszczenia: 15.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 644 22 32, faks 055 644 22 32.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.braniewo.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZDP.7.252.52.2013 - BIEŻĄCE UTRZYMANIE POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH - ZEBRANIE NADMIARU ZIEMI I PROFILOWANIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: zebrania ziemi z istniejących poboczy wraz z wywozem gruntu oraz profilowanie, wyrównaniem nawierzchni gruntowej i nadanie spadku poprzecznego w ciągu dróg powiatowych na ternie Powiatu Braniewskiego. 2. Szacowana ilość (km po jednej stronie drogi) na poszczególnych gminach na terenie Powiatu Braniewskiego: Zadanie Gmina Szacowana ilość (km) Nr 1 Braniewo 8km Nr 2 Frombork 5km Nr 3 Płoskinia 5km Nr 4 Pieniężno 6km Nr 5 Lelkowo 6km Nr 6 Wilczęta 6km 3. Przewidywane drogi do wykonania usługi: a) Nr 1157N Kurowo Braniewskie - Dębiny b) Nr 1158N Młynarska Wola - Burdajny c) Nr 1308N Baranówka - Chruściel d) Nr 1312N Rusy - Rodowo e) Nr 1316N Gronowo - Pęciszewo f) Nr 1324N Młynowo - Jarzeń g) Nr 1338N Księżno - Słobity h) Nr 1342N Wilczęta - Pieniężno i) Nr 1352N Łoźnik - Pawły j) Nr 1375N Frombork - Krzywiec k) Nr 1385N Braniewo - Pakosze l) Nr 1393N Grzechotki - Lipowina m) Nr 1397N Piele - Mingajny n) Nr 1399N Kajnity - Nowy Dwór 4. Ilość (km) może ulec zmianie dla poszczególnych zadań jak również rezygnacji z wykonania usługi na wybranych odcinkach dróg. 5. Rzeczywista ilość wg. potrzeb Zamawiającego. Dokładny zakres robót w podziale na ilość poboczy Zamawiający wskaże na konkretnych odcinkach drogi w dniu przekazania terenu robót. Rozliczenie wg. cen jednostkowych i faktycznie wykonanych i odebranych ilości robót. 6. Zaleca się , aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji zadania celem dokonania weryfikacji informacji zawartych w dokumentacji niniejszego postępowania. 7. Wykonawca zobowiązany jest to przedstawienia zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu. 8. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (załącznik nr 6 SIWZ)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.22.10-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W/w warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W/w warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W/w warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca powinien zatrudnić wystarczającą liczbę wykwalifikowanego personelu gwarantującego właściwą, jakość wykonanych prac
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W/w warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca powinien zatrudnić wystarczającą liczbę wykwalifikowanego personelu gwarantującego właściwą, jakość wykonanych prac
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W/w warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwości zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2. Ilość (km) może ulec zmianie dla poszczególnych zadań jak również rezygnacji z wykonania usługi na wybranych odcinkach dróg. 3. Rzeczywista ilość wg. potrzeb Zamawiającego. Dokładny zakres robót w podziale na ilość poboczy Zamawiający wskaże na konkretnych odcinkach drogi w dniu przekazania terenu robót. Rozliczenie wg. cen jednostkowych i faktycznie wykonanych i odebranych ilości robót. 4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), zmiany danych teleadresowych oraz zmiana w składzie personelu Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.braniewo.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55, pokój nr 6 w godzinach 08:00-14:00. W niniejszym postępowaniu za udostępnienie w wersji papierowej SIWZ, pobierana jest opłata 4,00 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2013 godzina 08:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55, pokój nr 102.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oferty zostaną otwarte w dniu 25.11.2013 r. o godzinie 09:00 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Braniewie ul. Królewiecka 55, 14-500 Braniewo, pokój nr 6. Wszelkie nieuregulowane w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których Ustawa nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) oraz rozporządzenia wydane na jej podstawie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: BIEŻĄCE UTRZYMANIE POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH - ZEBRANIE NADMIARU ZIEMI I PROFILOWANIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gmina Braniewo szacowana ilość - 8km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.22.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: BIEŻĄCE UTRZYMANIE POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH - ZEBRANIE NADMIARU ZIEMI I PROFILOWANIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gmina Frombork szacowana ilość 5 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.22.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: BIEŻĄCE UTRZYMANIE POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH - ZEBRANIE NADMIARU ZIEMI I PROFILOWANIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gmina Płoskinia szacowana ilość 5 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.22.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: BIEŻĄCE UTRZYMANIE POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH - ZEBRANIE NADMIARU ZIEMI I PROFILOWANIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gmina Pieniężno szacowana ilość 6 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.22.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: BIEŻĄCE UTRZYMANIE POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH - ZEBRANIE NADMIARU ZIEMI I PROFILOWANIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gmina Lelkowo szacowana ilość 6 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.22.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: BIEŻĄCE UTRZYMANIE POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH - ZEBRANIE NADMIARU ZIEMI I PROFILOWANIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gmina Wilczęta szacowana ilość 6 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.22.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
więcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Budowa ulicy Osiedlowej od ul. Srebrna Polana do ul. Warzywniczej w Konstantynowie Łódzkim
- Wykonanie prac remontowych na sieci kanalizacji sanitarnej wraz z robotami odtworzeniowymi w gm. Ujsoły
- Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Wiejskiej i sosnowej w Iskrzyczynie
- "Przebudowa: Pasażu im. A.Rynkowskiej (część I), Skweru im. L.Kunki (część II) oraz placu zabaw na terenie PM nr 75 przy ul. T. Kościuszki 81 w Łodzi (część III), w ramach realizacji projektu EuPOLIS"
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.