eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Budowa osady funkcyjnej nadleśniczówki Nadleśnictwa Starachowice



Ogłoszenie z dnia 2008-03-06

Starachowice: Budowa osady funkcyjnej nadleśniczówki Nadleśnictwa Starachowice
Numer ogłoszenia: 46747 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Starachowice, ul. Krywki 14d, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2745384, fax 041 2747620 w. 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/starachowice

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa osady funkcyjnej nadleśniczówki Nadleśnictwa Starachowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy osady funkcyjnej nadleśniczówki Nadleśnictwa Starachowice położonej w Starachowicach przy ul. Iglastej. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: część I wykonanie całości prac związanych z budową osady funkcyjnej nadleśniczówki Nadleśnictwa Starachowice których szczegółowy zakres przedstawiono w pkt 3.1. siwz z wyłączeniem ogrodzenia osady oraz altany śmietnika. część II wykonanie ogrodzenia osady funkcyjnej nadleśniczówki Nadleśnictwa Starachowice oraz altany śmietnika których szczegółowy zakres przedstawiono w pkt 3.1. lit e, j, p

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert winien wnieść wadium. 2. Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100 ) 3. Każda oferta częściowa na część zamówienia musi być zabezpieczona wadium o wartości: Część I zamówienia - Wadium o wartości: 13.500,00. zł (słownie: trzynaście tysięcy pięćset zł 00/100) Część II zamówienia - Wadium o wartości: 1 500.00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł 00/100) 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 , z późn. zm) 5. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank ING Bank Śląski O/Starachowice , konto nr 80 1050 1432 1000 0005 0015 3721. Kserokopie dowodu przelewu należy dołączyć do oferty. 6. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 7. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości należy załączyć w formie oryginału do oferty. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 8.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 28.03.2008 r. (przed upływem terminu składania ofert) do godz. 1200 9. Wniesione wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium, lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 11. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po: - upływie terminu związania ofertą, - zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, - unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 12. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania - którego oferta została odrzucona. 13. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu : 1.1. prowadzą działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: - w formie załączonego do oferty oświadczenia wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od terminu składania ofert)lub w okresie prowadzonej działalności (w przypadku, gdy jest on krótszy niż 5 lat) robót budowlanych o podobnym charakterze jakie obejmuje zamówienia (tj budowy , przebudowy, rozbudowy lub modernizacji budynków mieszkalnych lub budynków użyteczności publicznej) o wartości zadania nie mniejszej niż 500 000 zł netto, potwierdzonych referencjami (opiniami lub listami polecającymi) uprzednich zamawiających wraz z podaniem nazwy, adresu i telefonu uprzedniego zamawiającego. 1.3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: - wykażą, iż dysponują osobami, które pełnić będą obowiązki kierownika budowy i kierowników robót w poszczególnych branżach oraz udokumentują, iż osoby te posiadają aktualne uprawnienia dot. kierowania robotami w pełnym zakresie robót będących przedmiotem zamówienia wraz z zaświadczeniem, iż osoby te są członkami okręgowych izb inżynierów budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej 1.4. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, 1.5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.6. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ustawy, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; 2. Ocena spełniania wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w pkt 6 siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki te Wykonawca spełnił. 3. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 4.Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę obejmującą przynajmniej jedną część przedmiotu zamówienia przedstawioną w opisie zamówienia oraz w pkt 3.1.1. siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie. 1.2. aktualny na dzień składania ofert w zakresie działalności zgodnym z przedmiotem zamówienia odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym zał. nr 17 do siwz). 1.4. oświadczenie wraz z wykazem wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od terminu składania ofert) lub w okresie prowadzonej działalności (w przypadku, gdy jest on krótszy niż 5 lat) robót budowlanych o podobnym charakterze jakie obejmuje zamówienia (tj budowy , przebudowy, rozbudowy lub modernizacji budynków mieszkalnych lub budynków użyteczności publicznej) o wartości zadania nie mniejszej niż 500 000 zł netto, potwierdzonych referencjami (opiniami lub listami polecającymi) uprzednich zamawiających wraz z podaniem nazwy, adresu i telefonu uprzedniego zamawiającego (wzór wykazu stanowi zał. nr 18 siwz) 1.5. wykaz dot. osób które pełnić będą obowiązki kierownika budowy i kierowników robót w poszczególnych branżach wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż osoby ta posiadają aktualne uprawnienia dot. kierowania robotami w pełnym zakresie robót będących przedmiotem zamówienia wraz z zaświadczeniem, iż osoby te są członkami okręgowych izb inżynierów budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (wzór wykazu stanowi zał. nr 19 siwz) 1.6. wykaz prac których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wg załączonego wzoru - zał. nr 19 siwz. 1.7. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczącą: - osób fizycznych (współwłaścicieli spółek, właścicieli firm) - urzędujących członków władz osób prawnych 1.8. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.9. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.10. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zale¬ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne ani społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.11. oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 1.12. jeżeli do zawarcia umowy na wykonanie zamówienia w imieniu wykonawcy, który jest podmiotem prawa działającym na podstawie polskiej ustawy Kodeks Spółek Handlowych (Dz. U. z 2000 r. Nr 94, poz. 1037, z późn. zm.), w obowiązujących przepisach prawa lub aktach statutowych wykonawcy wymagana jest dodatkowa zgoda organu i-lub zgoda wspólników Spółki wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument zawierający oświadczenie w przedmiocie wyrażenia przedmiotowej zgody, sporządzony w formie wymaganej przez obowiązujące przepisy prawa, w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 1.13. dowód wniesienia wadium: a) kopia potwierdzenia wpłaty wadium (dotyczy wadium wnoszonego w pieniądzu). b) w przypadku wniesienia wadium w innej formie - zgodnie z art. 45 ustawy do oferty należy załączyć: oryginał wniesienia wadium w osobnej kopercie z dopiskiem -Dowód wniesienia wadium, stanowiącej załącznik do oferty lecz z ofertą trwale nie połączony. Kopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem stanowiącą załącznik do oferty i połączoną z ofertą w sposób uniemożliwiający jej zdekompletowanie. 1.14. a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.4; 1.9; 1.10; 1.11; 1.12 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c) dokumenty w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych -za zgodność z oryginałem- przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Za zgodność z oryginałem należy poświadczyć wszystkie strony zawierające treść. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości). 3. Oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 3. 1. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy i spełnia warunki udziału w postępowaniu zg. z art. 22 ustawy 3.2. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie przedstawia dokumenty wymienione w siwz w pkt. 6.1.4; 6.1.5; 6.1.9; 6.1.10; 6.1.11 i 6.1.12. 3.3 Wypełniony formularz ofertowy, kosztorysy ofertowe oraz dokumenty wymienione w siwz w pkt 6.1.6, 6.1.7, 6.1.8 dotyczą wszystkich podmiotów występujących wspólnie i muszą być podpisane przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia albo przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 3.4. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, należy wpisać dane wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 3.5. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo wraz z obowiązującą opłatą skarbową. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa, która powinna dokładnie określać zakres umocowania pełnomocnika. Wszelka korespondencja związana z niniejszym postępowaniem przetargowym prowadzona będzie przez Zamawiającego z pełnomocnikiem. Rozliczenia dokonywane będą z każdym Wykonawcą oddzielnie. 3.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/starachowice

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Starachowice, 27-200 Starachowice, ul. Krywki 14 d. Cena za siwz : 45,26 zł brutto (czterdzieści pięć zł 26 gr).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Nadleśnictwo Starachowice , 27-200 Starachowice, ul. Krywki 14 d, pok. nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie całości prac związanych z budową osady funkcyjnej nadleśniczówki Nadleśnictwa Starachowice których szczegółowy zakres przedstawiono w pkt 3.1. siwz z wyłączeniem ogrodzenia osady oraz altany śmietnika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie całości prac związanych z budową osady funkcyjnej nadleśniczówki Nadleśnictwa Starachowice których szczegółowy zakres przedstawiono w pkt 3.1. siwz z wyłączeniem ogrodzenia osady oraz altany śmietnika.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie ogrodzenia osady funkcyjnej nadleśniczówki Nadleśnictwa Starachowice oraz altany śmietnika których szczegółowy zakres przedstawiono w pkt 3.1. lit e, j, p.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie ogrodzenia osady funkcyjnej nadleśniczówki Nadleśnictwa Starachowice oraz altany śmietnika których szczegółowy zakres przedstawiono w pkt 3.1. lit e, j, p.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.