Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-06
Warszawa: Internet
Numer ogłoszenia: 46757 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Zamówień Publicznych , Al. Szucha 2/4, 02-582 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4587777, faks 022 4587700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzp.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Internet.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu i usług pobocznych dla Urzędu Zamówień Publicznych zgodnie z wymienionymi poniżej założeniami. Wykonawca będzie świadczyć usługi dostępu do Internetu 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Lokalizacja: Punktem odbioru usługi będzie pomieszczenie Data Center, zlokalizowane w części podziemnej budynku Adgar Plaza, mieszczącego się w Warszawie przy ulicy Postępu 17a. Realizacja przyłącza i urządzenia: Sygnał powinien być doprowadzony do aktywnego urządzenia sieciowego wskazanego przez Zamawiającego w lokalizacji, o której mowa powyżej, parą kabli UTP (min kat 5). Kable w układzie aktywny-pasywny (tylko jeden wykorzystywany w danej jednostce czasu do transmisji). W przypadku awarii kabla aktywnego jego rolę automatycznie powinien przejąć kabel dotychczas pasywny. Wszystkie połączenia i urządzenia tj. media transmisyjne, urządzenia aktywne, modemy, routery, switche, trasy kablowe etc., do urządzenia Zamawiającego wymienionego powyżej, Wykonawca dostarczy, wykona na własny koszt. Przepustowość łącza i limit transferu: Z sieci Zamawiającego do sieci Internet (upload): minimum 30 Mbit/s, bez limitu transferu. Do sieci Zamawiającego z sieci Internet (download): minimum 30 Mbit/s, bez limitu transferu. Adresacja IP i DNS: Minimalna pula stałych, publicznych adresów IP: 32. Wykonawca powinien utrzymywać w swojej infrastrukturze informatycznej serwer Slave DNS dla minimum trzech domen (wraz z dowolną ilością subdomen) wskazanych przez Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów wg formuły spełnia-nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: A. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1., 2., powinny być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uzp.gov.pl/zamowienia-publiczne-w-uzp1.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Zamówień Publicznych
00-582 Warszawa
Al. Szucha 2/4
pok.108.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Zamówień Publicznych 00-582 Warszawa Al. Szucha 2/4 pok.18 (Kancelaria Urzędu) Godziny pracy Kancelarii: od poniedziałku do piątku od 8:15 do 18:00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pomocą faksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: W sprawach formalnych: Aneta Florczak, tel. (022) 458-77-09 godz. 8:00 - 15:00 W sprawach technicznych: Grzegorz Ber, tel. (022) 458-77-74 godz. 8:00 - 15:00.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transmisji danych w postaci bezpiecznej i dyspozycyjnej sieci dostępowej WAN VPLS zgodnej z protokołem Ethernet
- dostawa i usługa z zakresu informatyki w podziale na 2 zadania
- Dostęp do sieci Internet oraz utrzymanie łącza.
więcej: Usługi internetowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.