Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-23
Łańcut: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.
Znak sprawy: SZP/380/40/2012
Numer ogłoszenia: 467734 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. , ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240231, faks 017 2252302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cm-lancut.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku. Znak sprawy: SZP/380/40/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 pakietów (zadań). Asortyment został dokładnie opisany w załącznikach Nr 2, tj. od załącznika 2.1. do załącznika 2.11, czyli w formularzach asortymentowo - cenowych. PAKIET I Igły i zestawy anestezjologiczne (Załącznik Nr 2.1.) PAKIET II Pojemniki z tworzywa sztucznego do przechowywania i transportu próbek chirurgicznych (Załącznik Nr 2.2.) PAKIET III Torby na wymiociny (Załącznik Nr 2.3.) PAKIET IV Zestaw drenów płuczących (Załącznik Nr 2.4.) PAKIET V Artykuły foliowe (Załącznik Nr 2.5.) PAKIET VI Elektrody do diatermii VIO 300 S oraz 200 S (ERBE) (Załącznik Nr 2.6.) PAKIET VII Akcesoria do spirometru PNEUMO RS 220 V (Załącznik Nr 2.7.) PAKIET VIII Papiery termiczne do aparatów EKG firmy ASPEL (Załącznik Nr 2.8.) PAKIET IX Papier termoczuły do Videoprinterów USG (Załącznik Nr 2.9) PAKIET X Specjalistyczny sprzęt medyczny do platformy energetycznej (lancetronu) FORCE TRIAD (Załącznik Nr 2.10.) PAKIET XI Wzierniki uszne (Załącznik Nr 2.11.) Szacowana wielkość zamówienia powyżej 14 tys. euro.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium /w formie i wysokości określonej przepisami Ustawy - Prawo zamówień publicznych - art. 45/. Wadium w kwocie na: Pakiet I 400,00 PLN Pakiet II 30,00 PLN Pakiet III 20,00 PLN Pakiet IV 50,00 PLN Pakiet V 50,00 PLN Pakiet VI 60,00 PLN Pakiet VII 70,00 PLN Pakiet VIII 100,00 PLN Pakiet IX 250,00 PLN Pakiet X 500,00 PLN Pakiet XI 50,00 PLN należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, czyli w terminie do dnia 04.12.2012r. do godz. 10.00
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z zapisami SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z zapisami SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z zapisami SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z zapisami SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z zapisami SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zgodnie z zapisami SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z zapisami SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90.00
- 2 - Okres niezmienności cen - 10.00
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cm-lancut.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Medyczne w Łańcucie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut - pokój nr 6 - Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Centrum Medyczne w Łańcucie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut - pokój nr 13 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I Igły i zestawy anestezjologiczne (Załącznik Nr 2.1.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkość zamówienia poniżej 14 tys. euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres niezmiennosci cen - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II Pojemniki z tworzywa sztucznego do przechowywania i transportu próbek chirurgicznych (Załącznik Nr 2.2.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkość zamówienia poniżej 14 tys. euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres niezmienności cen - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III Torby na wymiociny (Załącznik Nr 2.3.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkość zmówienia poniżej 14 tys. euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres niezmienności cen - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV Zestaw drenów płuczących (Załącznik Nr 2.4.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkość zamówienia poniżej 14 tys. euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres niezmienności cen - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V Artykuły foliowe (Załącznik Nr 2.5.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkość zamówienia poniżej 14 tys. euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres niezmienności cen - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI Elektrody do diatermii VIO 300 S oraz 200 S (ERBE) (Załącznik Nr 2.6.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkość zamówienia poniżej 14 tys. euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres niezmiennosci cen - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET VII Akcesoria do spirometru PNEUMO RS 220 V (Załącznik Nr 2.7.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkość zamówienia poniżej 14 tys. euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres niezmiennosci cen - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET VIII Papiery termiczne do aparatów EKG firmy ASPEL (Załącznik Nr 2.8.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkość zamówienia poniżej 14 tys. euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres niezmienności cen - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET IX Papier termoczuły do Videoprinterów USG (Załącznik Nr 2.9).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkość zamówienia poniżej 14 tys. euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres niezmienności cen - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET X Specjalistyczny sprzęt medyczny do platformy energetycznej (lancetronu) FORCE TRIAD (Załącznik Nr 2.10.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkość zamówienia poniżej 14 tys. euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres niezmienności cen - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET XI Wzierniki uszne (Załącznik Nr 2.11.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkość zamówienia poniżej 14 tys. euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres niezmiennosci cen - 10.00
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- "Remont drogi powiatowej nr 1 270R Żołynia - Zmysłówka - (gr. powiatu) Grodzisko Dolne".
- WYKONANIE REMONTU CZĄSTKOWEGO NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT
- "Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych".
- Przebudowa pracowni dydaktycznej i warsztatów szkoleniowych w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego im. F. Dzierżanowskiego w Łańcucie
- DOSTAWA ODZCZYNNIKÓW ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO OZNACZANIA RÓWNOWAGI KWASOWO - ZASADOWEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA DO OZNACZANIA RÓWNOWAGI KWASOWO - ZASADOWEJ
- Wykonanie robót wykończeniowych wraz z dostosowaniem budynku tzw. Rządcówki przy Zespole Szkół Technicznych w Łańcucie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów do operacji zaćmy wraz z dzierżawą aparatu do witrektomii przedniej i fakoemulsyfikacji
- Dostawa wyrobów medycznych i materiałów jednorazowego użytku
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Oddziału Neonatologii z Patologią i Intensywną Terapią oraz Oddziału Ginekologiczno-Położniczego
- Sukcesywna dostawa materiałów szewnych, siatek oraz produktów i sprzętu do zamykania ran dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
- ZP/CZD/051/25 Dostawa osprzętu do aparatów medycznych - 4 pakiety
- Dostawa akcesoriów i wyposażenia do aparatury medycznej
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.