eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaImplantów stawów, zespoleń kości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-28

Warszawa: Implantów stawów, zespoleń kości
Numer ogłoszenia: 46783 - 2013; data zamieszczenia: 28.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Medyczny , ul.Szaserów 128, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 681-67-49, faks 022 681-67-49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wim.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Implantów stawów, zespoleń kości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 1 Klatka miedzytrzonowa szyjna acif 5 kpl., pakiet nr 2 System tytanowy do stabilizacji przeznasadowej kręgosłupa w odcinku piersiowo lędźwiowym 5 kpl.,pakiet nr 3 Płytki do leczenia urazów kręgosłupa szyjnego z uszkodzeniem krążków międzykręgowych i niestabilnością 10 kpl.,pakiet nr 4 Zestaw do stabilizacji transpedikularnej z możliwością repozycji kręgozmyku na 6 śrubach 5 kpl., pakiet nr 5 System endoprotezy stawu kolanowego,cementowy 5 kpl., pakiet nr 6 System rewizyjny endoprotezy stawu kolanowego 2 kpl., pakiet nr 7 System bezcementowej endoprotezy stawu biodrowego 5 kpl.,pakiet nr 8 System bezcementowej endoprotezy stawu biodrowego z trzpieniem przynasadowym i artykulacją ceramika na ceramikę z rosnącymi głowami 5 kpl., pakiet nr 9 Endoprotezy cementowane stawu biodrowego 10 kpl.,pakiet nr 10 Zestaw do przez skórnej wertebroplastyki gotowy do użycia po zmieszaniu reagentów 10 kpl.,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.14.17.70-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zał. nr 1 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zał. nr 1 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zał. nr 1 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zał. nr 1 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zał. nr 1 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.deklarację lub certyfikat zgodności na przedmiot oferty, wystawiony przez uprawniony podmiot, zgodne z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych Dz.U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm. 2. materiały informacyjne na temat przedmiotu oferty MI (prospekty, broszury, dane techniczne itp. - w języku polskim lub angielskim), w których należy zaznaczyć wymagane parametry;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.2.W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.2.Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:2.1 w przypadku obniżenia ceny przedmiotu umowy obniżenie jego ceny w umowie,2.2 w przypadku rozszerzenia przedmiotu umowy o dodatkowy produkt np. rozszerzenie typoszeregu dodanie go do umowy pod warunkiem, że pozostaje on zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i wymaganiami określonymi w siwz oraz jego wartość jednostkowa netto jest identyczna lub niższa jak w umowie.2.3 w przypadku wycofania przedmiotu umowy z produkcji zastąpienie go nowym produktem pod warunkiem, że pozostaje on zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i wymaganiami określonymi w siwz oraz jego wartość jednostkowa netto jest identyczna lub niższa jak w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www:wim.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Medyczny ul.Szaserów 128 04-141 Warszawa44 pokój nr 408 IV piętro budynek nr 32 Oddziału Techniczno Eksploatacyjnego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Wojskowy Instytut Medyczny Kancelaria Ogólna ul. Szaserów 128 04-141 Warszawa 44 I piętro - budynek nr 31 Dyrekcji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Klatka miedzytrzonowa szyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klatka miedzytrzonowa szyjna (acif) - 5 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.14.17.70-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: System tytanowy do stabilizacji przeznasadowej kręgosłupa w odcinku piersiowo- lędźwiowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System tytanowy do stabilizacji przeznasadowej kręgosłupa w odcinku piersiowo- lędźwiowym - 5 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.14.17.70-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Płytki do leczenia urazów kręgosłupa szyjnego z uszkodzeniem krążków międzykręgowych i niestabilnością.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki do leczenia urazów kręgosłupa szyjnego z uszkodzeniem krążków międzykręgowych i niestabilnością - 10 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.14.17.70-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestaw do stabilizacji transpedikularnej z możliwością repozycji kręgozmyku na 6 śrubach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do stabilizacji transpedikularnej z możliwością repozycji kręgozmyku na 6 śrubach - 5 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.14.17.70-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: System endoprotezy stawu kolanowego,cementowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System endoprotezy stawu kolanowego,cementowy - 5 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.14.17.70-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: System rewizyjny endoprotezy stawu kolanowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System rewizyjny endoprotezy stawu kolanowego - 2 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.14.17.70-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: System bezcementowej endoprotezy stawu biodrowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System bezcementowej endoprotezy stawu biodrowego - 5 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.14.17.70-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: System bezcementowej endoprotezy stawu biodrowego z trzpieniem przynasadowym i artykulacją ceramika na ceramikę z rosnącymi głowami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System bezcementowej endoprotezy stawu biodrowego z trzpieniem przynasadowym i artykulacją ceramika na ceramikę z rosnącymi głowami - 5 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.14.17.70-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Endoprotezy cementowane stawu biodrowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoprotezy cementowane stawu biodrowego - 10 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.14.17.70-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zestaw do przez skórnej wertebroplastyki gotowy do użycia po zmieszaniu reagentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do przez skórnej wertebroplastyki gotowy do użycia po zmieszaniu reagentów - 10 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.14.17.70-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.