Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-04
Szczecin: Usługa grupowego ubezpieczenia ochronnego na życie pracowników Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Szczecinie oraz Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Szczecinie Filia w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 46784 - 2013; data zamieszczenia: 04.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie , ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8144206, faks 091 81-44-222.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa grupowego ubezpieczenia ochronnego na życie pracowników Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Szczecinie oraz Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Szczecinie Filia w Koszalinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa grupowego ubezpieczenia ochronnego na życie pracowników Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Szczecinie oraz Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Szczecinie Filia w Koszalinie na okres 36 miesięcy. 2. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w rozdziale XV SIWZ 3. Struktura wiekowa pracowników została przedstawiona w Załączniku nr 4 do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega, iż przystępowanie do ubezpieczeń grupowych przez pracowników ma charakter dobrowolny. Ostateczna liczba pracowników, którzy przystąpią do ubezpieczenia zależy od ich indywidualnych decyzji, a w związku z tym miesięczne wynagrodzenie Wykonawcy uzależnione będzie od ilości pracowników objętych ubezpieczeniem w danym miesiącu. 5. Zmiana liczby ubezpieczonych nie będzie miała wpływu na składkę miesięczną za jednego ubezpieczonego, ani na warunki i zakres ubezpieczenia wynikające z umowy ubezpieczenia. 6. Wykonawca nie jest uprawniony do zmniejszania zakresu ochrony ubezpieczeniowej oraz sum ubezpieczenia, należnych z tytułu wystąpienia poszczególnych zdarzeń opisanych w Rozdziale XV Opis przedmiotu zamówienia SIWZ, w zawartej umowie ubezpieczenia. 7. Wykonawca zapewni możliwość ubezpieczenia współmałżonków, partnerów i pełnoletnich dzieci pracowników na warunkach niniejszej SIWZ. 8. Prawo przystąpienia do ubezpieczenia posiadają osoby, które w dniu złożenia deklaracji przystąpienia ukończyły 18 rok życia i nie ukończyły 69 roku życia. 9. Płatnikiem jest osoba, która pozostaje z Zamawiającym w stosunku zatrudnienia, lub w innym stosunku prawnym na podstawie innych umów cywilno prawnych i jest objęta ochroną z tytułu grupowego ubezpieczenia pracowniczego na życie w ramach umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą. Składka za ubezpieczenie współmałżonka, partnera i pełnoletnich dzieci pracownika będzie potrącana z pensji odpowiedniego pracownika Zamawiającego. 10. W sytuacji wystąpienia zdarzenia ubezpieczeniowego, które jest objęte ochroną z tytułu więcej niż jednego ubezpieczenia, Wykonawca wypłaci świadczenia należne z tytułu każdego zawartego ubezpieczenia określonego w Rozdziale XV Opis przedmiotu zamówienia SIWZ. 11. Wykonawca pokryje koszty obsługi ubezpieczenia grupowego, które powstaną po stronie Zamawiającego. 12. Wykonawca na własny koszt zorganizuje realizację wszelkich procedur niezbędnych do zawarcia i obsługi ubezpieczenia. 13. Zamawiający zobowiązuje się do obsługi grupowego ubezpieczenia na życie poprzez dwie wskazane osoby, które będą prowadzić powyższą obsługę - jedna osoba dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie oraz druga osoba dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie Filia w Koszalinie. Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć umowę na obsługę grupowego ubezpieczenia na życie na odrębnych, ustalonych ze wskazanymi osobami, warunkach. 14. Ceny podane w ofercie nie będą podlegały waloryzacji przez okres trwania umowy. Zaoferowana przez Wykonawcę składka za ubezpieczenie jednej osoby nie może wzrosnąć w okresie obowiązywania umowy. 15. Ubezpieczony ma prawo w każdym czasie zrezygnować z ubezpieczenia, poprzez złożenie Wykonawcy pisemnego oświadczenia o rezygnacji. Koniec ochrony ubezpieczeniowej następuje z upływem ostatniego dnia miesiąca, za jaki przekazano składkę. 16. Wykonawca nie będzie stosował w stosunku do ubezpieczonych żadnych badań medycznych ani ankiet medycznych (dotyczy to również Pracowników przystępujących do ubezpieczenia w trakcie trwania umowy ubezpieczenia). 17. Wykonawca uzna, że SIWZ jest wystarczającym wnioskiem do zawarcia umowy ubezpieczenia a podane w nim dane są dostateczne do prawidłowego wyliczenia składki za ubezpieczenie. 18. Wykonawca nie może uzależnić zawarcia umowy od dodatkowych informacji nie zawartych w SIWZ. Wszelkie dodatkowe postanowienia OWU w tym zakresie nie maja zastosowania. 19. Złożenie deklaracji przez ubezpieczonego do Zamawiającego jest jednoznaczne z objęciem go ochroną ubezpieczeniową w pełnym zakresie (zgodnie z ofertą i wymogami SIWZ) przez Wykonawcę. 20. Wykonawca nie będzie stosował wobec ubezpieczonych tzw. okresu karencji, jeżeli złożą oni deklaracje uczestnictwa przed upływem 3 miesięcy liczonych od: 1) daty początku ochrony ubezpieczeniowej określonej w umowie ubezpieczenia, 2) daty powstania stosunku pracy pomiędzy Zamawiającym a Ubezpieczonym, jeżeli stosunek pracy powstał po dniu zawarcia umowy ubezpieczenia. W pozostałych przypadkach będą miały zastosowanie okresy karencji wynikające z Ogólnych warunków ubezpieczenia Wykonawcy. 21. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie ogólne warunki ubezpieczenia w zakresie objętym SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.10.00 - Usługi ubezpieczeń na życie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wyaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawcy spełnią powyższy warunek w sytuacji gdy wykażą że posiadają wymagane zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej wydane przez organ nadzoru zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003r. Nr 124 poz. 1151 z późn. zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych wg. załącznika nr 5 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych wg. załącznika nr 5 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych wg. załącznika nr 5 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych wg. załącznika nr 5 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, pokój 41.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, pokój 21 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Obsługa konserwatorska obiektów Oddziału ZUS w Szczecinie oraz Inspektoratów ZUS w Choszcznie, Gryficach, Gryfinie, Myśliborzu, Pyrzycach oraz Stargardzie
- Dostawa artykułów spożywczych/nabiału/mięsa i wędlin/ryb mrożonych/owoców i warzyw mrożonych dla SP55 w Szczecinie w podziale na części.
- Świadczenie usług hotelowych i towarzyszących na potrzeby konferencji "29th International Conference on Methods and Models in Automation and Robotics MMAR 2025" w dniach 26-29 sierpnia 2025
- Świadczenie usług utrzymania i rozwoju systemu finansowo - księgowego oraz systemu Arkusz Organizacyjny w podziale na części
- Remont części płyty postojowej na terenie lotniska AEROKLUBU SZCZECIŃSKIEGO w trybie "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Dostawa układów laboratoryjnych na potrzeby projektu realizowanego przez Wydział Ekonomiczny Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.