Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-03-20
Ogłoszenie nr 46785 - 2017 z dnia 2017-03-20 r.
Lublin: Organizacja szkoleń zawodowych w Ośrodkach Szkolenia Zawodowego oraz w Młodzieżowym Centrum Kariery, istniejących w ramach utrzymania rezultatów projektu: OHP jako realizator usług rynku pracy - 4 części.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Lubelska Wojewódzka Komenda, krajowy numer identyfikacyjny
700346700000, ul.
ul. Lubomelska
42372,
20704
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
081 5245108/09 w.13, e-mail
m.gering@ohp.pl, faks
081 5245108/09.
Adres strony internetowej (URL): www.lubelskaohp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
http://ohplublin.bip.e-zeto.eu
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
http://ohplublin.bip.e-zeto.eu
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
ul. Lubomelska 1-3, 20-072 Lublin
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkoleń zawodowych w Ośrodkach Szkolenia Zawodowego oraz w Młodzieżowym Centrum Kariery, istniejących w ramach utrzymania rezultatów projektu: OHP jako realizator usług rynku pracy - 4 części.
Numer referencyjny: LWK.RP.271.1.URPOHPJRURP.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: organizację szkoleń zawodowych w Ośrodkach Szkolenia Zawodowego oraz w Młodzieżowym Centrum Kariery, istniejących w ramach utrzymania rezultatów projektu :OHP jako realizator usług rynku pracy - 4 części: Część 1 szkolenie zawodowe "Spawacz metodą MAG (135)" w Parczewie. Część 2 szkolenie zawodowe "Spawacz metodą MAG (135)" w Chełmie. Część 3 szkolenie zawodowe "Spawacz metodą MAG (135)" w Dęblinie. Część 4 szkolenie zawodowe "Spawacz metodą TIG (141)" spawanie ręczne łukowe elektrodą nietopliwą w osłonie gazu obojętnego TIG (141) w Tomaszowie Lubelskim. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, organizować i opłacić badania lekarskie, zorganizować i przeprowadzić egzamin wewnętrzny oraz zorganizować i opłacić egzamin zewnętrzny dla uczestników szkoleń w ramach utrzymania rezultatów projektu "OHP jako realizator usług rynku pracy" oraz zapewnić wyżywienie dla uczestników szkolenia.
II.5) Główny kod CPV: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 103920.00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 15/05/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2013r. poz. 674, z późn. zm.).
Ponadto (dotyczy części 1, 2, 3) Wykonawca powinien posiadać Atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach na rok 2017 uprawniający do szkolenia i egzaminowania spawaczy w zakresie metody MAG - 135.
Ponadto (dotyczy części 4) Wykonawca powinien posiadać Atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach na rok 2017 uprawniający do szkolenia i egzaminowania spawaczy, w zakresie spawania ręcznego łukowego elektrodą nietopliwą w osłonie gazu obojętnego 141 (TIG).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunków. Wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
dotyczy części 1, 2, 3: W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymaga się, aby Wykonawca dysponował co najmniej 1 wykładowcą, który posiada kwalifikacje zawodowe w zawodzie spawacza metodą MAG - 135 i przeprowadził co najmniej dwa szkolenia, w których prowadził zajęcia z zakresu spawacza metodą MAG - 135.
dotyczy części 4: W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymaga się, aby Wykonawca dysponował co najmniej 1 wykładowcą, który posiada kwalifikacje zawodowe w zawodzie spawacza metodą TIG 141 i przeprowadził co najmniej dwa szkolenia, w których prowadził zajęcia z zakresu spawacza metodą TIG 141.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
rejestr instytucji szkoleniowych prowadzony przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2013r. poz. 674, z późn. zm.).
Ponadto (dotyczy części 1, 2, 3) Atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach na rok 2017 uprawniający do szkolenia i egzaminowania spawaczy w zakresie metody MAG - 135.
Ponadto (dotyczy części 4) Atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach na rok 2017 uprawniający do szkolenia i egzaminowania spawaczy, w zakresie spawania ręcznego łukowego elektrodą nietopliwą w osłonie gazu obojętnego 141 (TIG).
Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla części 1,2,3 - dysponowanie co najmniej 1 wykładowcą, który posiada kwalifikacje zawodowe w zawodzie spawacza metodą MAG - 135 i przeprowadził co najmniej dwa szkolenia, w których prowadził zajęcia z zakresu spawacza metodą MAG - 135.
Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla części 4 - dysponowanie co najmniej 1 wykładowcą, który posiada kwalifikacje zawodowe w zawodzie spawacza metodą TIG 141 i przeprowadził co najmniej dwa szkolenia, w których prowadził zajęcia z zakresu spawacza metodą TIG 141.
Oświadczenie Wykonawcy, że znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
oświadczenie na podstawie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z wystąpieniem afrykańskiego pomoru świń na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia | 20 |
Posiadanie akredytacji Kuratora Oświaty | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie: 1) zmiana stawki i kwoty podatku vat oraz kwoty brutto 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie; 3) zmiany harmonogramu szkoleń, w sytuacji gdy wykonanie przedmiotu zamówienia na zasadach w nim określonych jest niemożliwe z przyczyn o obiektywnym charakterze, 4) zastąpienia osób wskazanych do współpracy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 27/03/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Część 1 szkolenie zawodowe "Spawacz metodą MAG (135)" w Parczewie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia zawodowego " Spawacz metodą MAG (135)" wraz z zapewnieniem, organizacją i opłaceniem badań lekarskich, organizacją
i przeprowadzeniem egzaminu wewnętrznego oraz organizacją i opłaceniem egzaminu zewnętrznego dla 10 uczestników w ramach utrzymania rezultatów projektu "OHP jako realizator usług rynku pracy" wraz z zapewnieniem wyżywienia dla uczestników szkolenia.
Spawacz metodą MAG (135):
a) Zajęcia teoretyczne 40 godzin (każda godzina lekcyjna 45 minut),
b) Zajęcia praktyczne 104 godziny (każda godzina 60 minut).
c) Szkolenie zawodowe będzie się odbywać od poniedziałku do piątku z wyłączeniem /sobót, niedziel i świąt/.
d) Szkolenie może trwać w przedziale godzinowym: 07.45 - 15.45.
Miejsce realizacji:
Zamawiający udostępnia salę szkoleniową do przeprowadzenia szkolenia w części teoretycznej w:
Młodzieżowym Centrum Kariery w Parczewie
ul. Kościelna 77
21 - 200 Parczew
Miejsce szkolenia praktycznego zapewnia Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
30000.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia | 20 |
Posiadanie akredytacji Kuratora Oświaty | 20 |
Część nr: 2
Nazwa: CZĘŚĆ 2 Spawacz metodą MAG (135) w Chełmie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia zawodowego " Spawacz metodą MAG (135)" wraz z zapewnieniem, organizacją i opłaceniem badań lekarskich, organizacją i przeprowadzeniem egzaminu wewnętrznego i organizacją egzaminu zewnętrznego dla 10 uczestników w ramach utrzymania rezultatów projektu "OHP jako realizator usług rynku pracy" wraz z zapewnieniem wyżywienia dla uczestników szkolenia.
Spawacz metodą MAG (135):
a) Zajęcia teoretyczne 40 godzin (każda godzina lekcyjna 45 minut),
b) Zajęcia praktyczne 104 godziny (każda godzina 60 minut).
c) Szkolenie zawodowe będzie się odbywać od poniedziałku do piątku z wyłączeniem /sobót, niedziel i świąt/.
d) Szkolenie może trwać w przedziale godzinowym: 07.45 - 15.45.
Miejsce realizacji:
Zamawiający udostępnia miejsce w postaci sali szkoleniowej do przeprowadzenia szkolenia w części teoretycznej w:
Ośrodku Szkolenia Zawodowego w Chełmie
ul. Lwowska 51
22-100 Chełm
Miejsce szkolenia praktycznego zapewnia Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
23160.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60 |
Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia | 20 |
Posiadanie akredytacji Kuratora Oświaty | 20 |
Część nr: 3
Nazwa: CZĘŚĆ 3 Spawacz metodą MAG (135) w Dęblinie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia zawodowego " Spawacz metodą MAG (135)" wraz z zapewnieniem, organizacją i opłaceniem badań lekarskich, organizacją i przeprowadzeniem egzaminu wewnętrznego i organizacją egzaminu zewnętrznego dla 10 uczestników w ramach utrzymania rezultatów projektu "OHP jako realizator usług rynku pracy" wraz z zapewnieniem wyżywienia dla uczestników szkolenia.
Spawacz metodą MAG (135):
a) Zajęcia teoretyczne 40 godzin (każda godzina lekcyjna 45 minut),
b) Zajęcia praktyczne 104 godziny (każda godzina 60 minut).
c) Szkolenie zawodowe będzie się odbywać od poniedziałku do piątku z wyłączeniem /sobót, niedziel i świąt/.
d) Szkolenie może trwać w przedziale godzinowym: 07.45 - 15.45.
Miejsce realizacji:
Zamawiający udostępnia miejsce w postaci sali szkoleniowej do przeprowadzenia szkolenia w części teoretycznej w:
Ośrodku Szkolenia Zawodowego w Dęblinie
ul. Wiślana 33
08-530 Dęblin
Miejsce szkolenia praktycznego zapewnia Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
23160.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60 |
Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia | 20 |
Posiadanie akredytacji Kuratora Oświaty | 20 |
Część nr: 4
Nazwa: CZĘŚĆ 4 Spawacz metodą TIG (141) w Tomaszowie Lubelskim
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia zawodowego "Spawacz metodą TIG (141) spawania łukowego elektrodą wolframową nietopliwą, w tym spoin pachwinowych w złączach blach i rur" wraz z zapewnieniem, organizacją i opłaceniem badań lekarskich, organizacją i przeprowadzeniem egzaminu wewnętrznego i organizacją egzaminu zewnętrznego dla 10 uczestników w ramach utrzymania rezultatów projektu "OHP jako realizator usług rynku pracy" wraz z zapewnieniem wyżywienia dla uczestników szkolenia.
Spawacz metodą TIG (141):
a) Zajęcia teoretyczne 40 godzin (każda godzina lekcyjna 45 minut),
b) Zajęcia praktyczne 104 godziny (każda godzina 60 minut).
c) Szkolenie zawodowe będzie się odbywać od poniedziałku do piątku z wyłączeniem /sobót, niedziel i świąt/.
d) Szkolenie może trwać w przedziale godzinowym: 07.45 - 15.45.
Miejsce realizacji:
Zamawiający udostępnia miejsce w postaci sali szkoleniowej do przeprowadzenia szkolenia w części teoretycznej w:
Ośrodku Szkolenia Zawodowego w Tomaszowie Lubelskim
ul. Lwowska 120
22-600 Tomaszów Lubelski
Miejsce szkolenia praktycznego zapewnia Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
27600.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60 |
Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia | 20 |
Posiadanie akredytacji Kuratora Oświaty | 20 |
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa papieru toaletowego, ręczników oraz worków papierowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, środków do dezynfekcji, zestawów pierwszej pomocy oraz szwów chirurgicznych.
- Dostawa radiotelefonów noszonych na potrzeby KM PSP w Lublinie
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Beskidzkiej w Lublinie na odcinku od ul. Gorczańskiej do ul. Pienińskiej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
- dostawa preparatów do dezynfekcji - 4 zadania
- Usługa ochrony osób i mienia znajdującego się w budynkach oraz na posesji Instytutu Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
- Usługa szkoleniowa w zakresie "Asystent działu księgowości"
- PRZEPROWADZENIE KURSÓW I SZKOLEŃ DLA NAUCZYCIELI I UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ BUDOWNICTWA I KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W KONINIE
- Kurs eksploatacji urządzeń , instalacji i sieci energetycznych dla Gr.1 wraz z egzaminem kwalifikacyjnym
- Realizacja kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica" w ramach projektu "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim"
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej - z podziałem na trzy części
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.