Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-02
Bydgoszcz: Dostawa preparatów myjących i dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 46786 - 2016; data zamieszczenia: 02.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy , ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3256735, 3256609, faks 052 3256606.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpcp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów myjących i dezynfekcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów myjących i dezynfekcyjnych, dla Zamawiającego, w rodzajach i ilościach podanych w Formularzach cenowych/ Przedmiot zamówienia - załączniki nr od 1-1 do 1-25 do SIWZ 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi: 2.1 spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 876 ze zm.), w szczególności musi być oznakowany znakiem CE a jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana pod nadzorem jednostki notyfikowanej, to obok znaku CE musi być umieszczony numer identyfikacyjny właściwej jednostki notyfikowanej - w ramach Pakietów: 7, 8, 9, 12, 13, 14, 15, 16, 18 i 19. 2.2 spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 9 października 2015r. o produktach biobójczych (Dz.U. Nr 1926) - dotyczy Pakietów: 10, 11, 17, 20, 21 i 22 a w przypadku Pakietu 3 pkt. 1, Pakietu 4 i 5 - jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania. 2.3 posiadać bójcze działanie - dotyczy Pakietów: 7, 8, 9, 10, 11,12, 13 pkt. 2 i 4, Pakietu 14 i 15 pkt. 2, Pakietów: 16, 17, 18, 19, 20, 21 i 22 natomiast w przypadku Pakietu 3 pkt. 1, Pakietu 4 i 5 - jeżeli dotyczy. 2.4 być dopuszczony do obrotu jako produkt leczniczy - dotyczy Pakietu 1 i 2, a jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek także - Pakietu 3 pkt. 1, Pakietów: 4, 5, 6 i 25. 2.5 być kosmetykiem - dotyczy Pakietu 3 pkt. 2 i Pakietu 25 a jeżeli przepisy prawa nakazują - także Pakietu 6. 3. W Formularzach cenowych/Przedmiot zamówienia, w kolumnie: Zaoferowana ilość opakowań, należy podać wymagane w SIWZ ilości przedmiotu zamówienia tzn. ilość opakowań po przeliczeniu zapotrzebowania. Jeżeli z przeliczeń nie wynikają pełne opakowania należy podać ilość ułamkową z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z zasadą arytmetyczną). 4. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia towaru w pełnych opakowaniach. Jeżeli ilość wymagana przez Zamawiającego jest mniejsza niż ilość znajdująca się w opakowaniu, Wykonawca powinien uwzględnić tę różnicę w kalkulacji ceny. 5. Opakowania zaoferowanego przedmiotu zamówienia muszą posiadać oryginalną etykietę producenta w języku polskim. Naklejane etykiety na obcojęzyczne opakowania nie będą akceptowane. 6. Do oferty należy dołączyć próbkę przedmiotu zaoferowanego w ramach Pakietu 8 poz. 1 i Pakietu 19 poz. 1 - jedną sztukę w oryginalnie zamkniętym opakowaniu handlowym. Dostarczone próbki zostaną sprawdzone pod względem ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia w zakresie możliwości łatwego wyjmowania pojedynczych sztuk z opakowania oraz rozmiaru oferowanych chusteczek dezynfekcyjnych - przez personel specjalistyczny Zamawiającego..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada koncesję/zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej - dotyczy Pakietu 1 i 2, a jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania także Pakietu 3 pkt. 1 i Pakietów: 4, 5, 6 i 25. Oceny spełniania tego warunku, Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia i dokumentów wymienionych w (pkt. 8.2.1 i 8.2.2 SIWZ) wg reguły: spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1. Deklaracja zgodności, w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 876) - dotyczy Pakietów: 7, 8, 9, 12, 13, 14, 15, 16, 18 i 19 2. Dokument dopuszczający do obrotu preparaty biobójcze w myśl ustawy z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz.U. Nr 1926) - pozwolenie, zezwolenie na handel równoległy albo pozwolenie na obrót - dotyczy Pakietów: 10, 11, 17, 20, 21 i 22 a w przypadku Pakietu: 3 pkt. 1, Pakietu: 4 i 5 - jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania. 3. Celem potwierdzenia bójczego działania preparatów dezynfekcyjnych należy załączyć wyniki badań wykonane przez akredytowane laboratoria z krajów UE (posiadające certyfikat jakości ISO), zgodnie z Normami Europejskimi lub Normami Polskimi - normy co najmniej II fazy dotyczące obszaru medycznego. W przypadku preparatów do dezynfekcji narzędzi wymagane badania fazy II, etap 2 przeprowadzone w warunkach zanieczyszczeń organicznych. W przypadku braku stosownych dokumentów potwierdzających, iż oferowany preparat spełnia w/w normy dopuszcza się alternatywne metody badań zaakceptowane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - dotyczy Pakietów: 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 pkt. 2 i 4, Pakietu 14 i 15 pkt. 2, Pakietów: 16, 17, 18, 19, 20, 21 i 22 natomiast w przypadku Pakietu 3 pkt. 1, Pakietu: 4, 5 - jeżeli dotyczy. 4. Świadectwo rejestracji wydane przez Ministra Zdrowia lub pozwolenie na dopuszczenie do obrotu - jako produkt leczniczy - dotyczy Pakietu 1 i 2, a jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania dotyczy Pakietu 3 pkt. 1, Pakietów: 4, 5, 6 i 25. 5. Charakterystyka produktu leczniczego dotyczy Pakietu 1 i 2, a jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania dotyczy Pakietu 3 pkt. 1, Pakietów: 4, 5, 6 i 25. 6. Zgłoszenie do Krajowego Systemu Informowania o kosmetykach prowadzonego przez Instytut Medycyny Pracy lub inny dokument dopuszczenia do obrotu właściwy dla oferowanego produktu - dotyczy Pakietu 3 pkt. 2 i Pakietu 25 a jeżeli przepisy praw nakładają taki obowiązek także Pakietu 6. 7. Karty charakterystyki preparatów zgodnie z wymaganiami WE nr 1272/2008(CLP) Nowy system klasyfikacji, oznakowania i pakowania chemikaliów lub oświadczenie, że nie jest wymagane. 8. Dokumenty wymagane w Formularzach cenowych/ Przedmiot zamówienia. 9. Ulotki informacyjne i oryginalne etykiety lub jej kserokopię w języku polskim, zgodne z rejestracją, potwierdzające wymagania określone w Formularzach cenowych/ Przedmiot zamówienia. 10. Dokument potwierdzający spełnianie wymagań określonych w Formularzach cenowych /Przedmiot zamówienia (złożyć w przypadku, gdy dokumenty wskazane w pkt. 9 nie potwierdzają spełnienia tych wymagań). 11. Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia wskazane w pkt 3.6 SIWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. UWAGA: W związku z wymogiem określonym w pkt 13.3 SIWZ Zamawiający oczekuje, aby tłumaczone na język polski dokumenty składane były w następującej kolejności: tłumaczenie, bezpośrednio po nim - jego wersja oryginalna. Dokumenty należy kompletować odpowiednio dla poszczególnych pakietów tzn. komplet stanowią dokumenty wymienione w pkt.11 SIWZ ułożone jeden po drugim.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy/Przedmiot zamówienia (zał. nr 1... do SIWZ). 2. Wypełniony i podpisany formularz Oferty (zał.nr 2 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo: oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie - załączyć jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony przewidują możliwość zmian istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie: 1) zmiany stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, 2) zmiany wielkości opakowania i ewentualnej zmiany ceny jednostkowej z tą zmianą związanej z zachowaniem proporcjonalności, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, 3) obniżenie wynagrodzenia (ceny) brutto w wypadku zastosowania przez Wykonawcę promocji lub upustów, 4) zmiany osób upoważnionych, o których mowa w § 5 umowy w przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą upoważnioną do współpracy na podstawie niniejszej umowy, a także zmian organizacyjnych w strukturze kadrowej Zamawiającego lub Wykonawcy. 2. Strony ustalają, iż w przypadku, gdy w okresie obowiązywania umowy wskazanym w § 3 ust. 1 kwota stanowiąca 80% kwoty łącznej ceny brutto określonej § 2 umowy nie zostanie wykorzystana, umowa ulegnie automatycznie przedłużeniu na okres następnych 6 miesięcy bez zmiany cen jednostkowych, z zastrzeżeniem § 3 ust. 2. 3. W wypadku przedłużenia okresu obowiązywania umowy zgodnie z ust. 2 niniejszego paragrafu dopuszcza się zmianę istotnych warunków umowy w stosunku do treści oferty także 1) w zakresie ceny w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, opublikowanej po terminie składania ofert, jeżeli zmiana taka będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 2) w zakresie ceny w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, opublikowanej po terminie składania ofert, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4. Zwiększenie lub obniżenie cen jednostkowych możliwe będzie w przypadku określonym w pkt 1) lub 2) ust. 3 niniejszego paragrafu, o ile zmiana tam przewidziana będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę powodujące ich zwiększenie lub obniżenie w stopniu większym niż 10 % w stosunku do szacowanych przez niego przy składaniu oferty. 5. Przy określeniu wpływu zmian określonych w pkt 1) lub 2) ust. 3 niniejszego paragrafu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę nie będą uwzględniane zmiany dotyczące osób, które nie uczestniczą bezpośrednio w realizacji zamówienia. 6. Zwiększenie lub obniżenie cen jednostkowych w przypadku określonym w pkt 1) lub 2) ust. 3, z zastrzeżeniem postanowień ust. 4 i 5 niniejszego paragrafu, będzie możliwe odpowiednio do zmiany kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 7. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić każda ze stron. Wniosek powinien mieć formę pisemną i zawierać uzasadnienie. 8. W przypadkach określonych w pkt 1) ust. 1 oraz w pkt 1) i 2) ust. 3 Wykonawca wraz ze złożonym wnioskiem zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu wpływ zmian na koszty wykonania przez niego zamówienia, a w przypadku wystąpienia z wnioskiem przez Zamawiającego - w terminie 7 dni od doręczenia mu wniosku, wykazać Zamawiającemu wpływ zmian lub jego brak na koszty wykonania przez niego zamówienia. 9. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpcp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kujawsko - Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz - Dział Zamówień Publicznych (wejście F).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Dział Techniczno-Eksploatacyjny ul. Seminaryjna 1 w Bydgoszczy (wejście F - I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- "Dostawa produktów leczniczych - płynów i roztworów infuzyjnych dla WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy"
- Wypożyczenie projektorów na 2025 - 2027 r. wraz z obsługą na potrzeby Opery Nova w Bydgoszczy
- DOSTAWA DWÓCH APARATÓW DO KONTROLI TEMPERATURY DOCELOWEJ PACJENTA Z MOŻLIWOŚCIĄ OGRZEWANIA I WPROWADZANIA W STAN HIPOTERMII TERAPEUTYCZNEJ Z KOMPLETEM NIEZBĘDNYCH CZUJNIKÓW I AKCESORIÓW JEDNORAZOWYCH
- DOSTAWY OSOBISTYCH POMP INSULINOWYCH DLA DZIECI
- Zakup i dostawa stymulatorów jednojamowych i dwujamowych, elektrod do stymulatorów i introducerów.
- Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku do żywienia na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP/20/2024 "sukcesywna 24 miesięczna dostawa środków antyseptycznych, dezynfekcyjnych na potrzeby SPZOZ w Wolsztynie"
- "Dostawa opatrunków do Apteki SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
- Dostawa materiałów pielęgnacyjnych i pomocniczych na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawy preparatów dezynfekcyjnych
- Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych i kosmetyków określonych w 6 pakietach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.