To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-03-06
Biskupiec: BIEŻĄCE OCZYSZCZANIE MIASTA BISKUPIEC O POWIERZCHNI 61.000,00 m2
Numer ogłoszenia: 46789 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33417 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Biskupcu, al. Niepodległości 2/19, Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7150110, 7150127, faks 089 7152437.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BIEŻĄCE OCZYSZCZANIE MIASTA BISKUPIEC O POWIERZCHNI 61.000,00 m2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.oczyszczanie z błota, chwastów i innych zanieczyszczeń chodników i jezdni oraz placów i terenów zielonych przy drogach, 2.likwidacja odrostów traw i chwastów w strefie przykrawężnikowej, 3.oczyszczanie ze śniegu, lodu, błota śniegowego, oraz w przypadku wystąpienia śliskości zimowej posypywanie piaskiem, oraz środkami chemicznymi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, ulic według niżej wymienionego zakresu i rodzaju robót: a) powierzchnia jezdni do odśnieżania - 100.000,00 m2, b) powierzchnia jezdni do zwalczania śliskości zimowej piaskiem i środkami chemicznymi - 70.000,00 m2, c) powierzchnia chodników i placów do odśnieżania i posypywania piaskiem - 24.000,00m2, 4.opróżnianie 100 szt. koszty ulicznych oraz ich konserwacja (malowanie, dezynfekcja), 5.opróżnianie kontenerów na plastik, szkło, 6.utrzymanie 5.000,00 m2 pasa drogowego o nawierzchni trawiastej polegającym na zbieraniu zanieczyszczeń na bieżąco oraz wykaszaniu traw i chwastów cztery razy w sezonie (maj, czerwiec, lipiec, sierpień), 7.chemiczne usuwanie plam olejowych z chodników lub parkingów z kostki betonowej, 8.oczyszczanie terenów wygrabienie obiektów rekreacyjnych, placów zabaw z wszelkich odpadów (liści, śmieci, stłuczki szklanej, opon, gruzu itd.) z trawy, piasku, ustawienie przewróconych koszy, koszenie, 9.oczyszczanie koszy ulicznych z wszelkich plakatów i zanieczyszczeń, umycie pod ciśnieniem czyszczącym środkiem chemicznym także w środku, 10.oczyszczanie wiat przystankowych i pomników z wszelkich plakatów i zanieczyszczeń, umycie pod ciśnieniem czyszczącym środkiem chemicznym na terenie miasta, 11.obsługa akcji - Dzień Ziemi i Sprzątanie Świata - usunięcie zebranych odpadów w wyznaczonych punktów miasta, 12.obsługa imprez - oczyszczanie w zakresie zleconego terenu, jednokrotnie przed i po oraz w sposób bieżący w trakcie imprezy wraz z rozstawieniem i późniejszym opróżnieniem workowych koszy 100 l w ilości 20/ha i kontenerów 1100 l, 13.powierzchnie i ilości wymienione wyżej mogą być na bieżąco nieznacznie zweryfikowane, 14.szczegółowy wykaz jezdni, chodników i placów do utrzymania zostanie podany jako załącznik do umowy z oferentem, którego oferta zostanie wybrana, 15.Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego zawiadomienia Zamawiającego lub odpowiednie służby o stwierdzonych zagrożeniach dla życia i zdrowia ludzi, ruchu drogowego a w przypadku wystąpienia niebezpiecznej warstwy wyrwy w jezdni chodniku, zerwania przewodów linii energetycznej, wiatrołomu itp. oraz podejmowania doraźnych działań w celu zabezpieczenia przed występującymi zagrożeniami..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 555200.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU EKO s.c. Roman i Współwłaściciele, ul. Bolesława Chrobrego 26, 11-300 Biskupiec, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 555200.00
- Oferta z najniższą ceną: 555200.00 oferta z najwyższą ceną: 555200.00
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2024/2025 NA TERENIE GMINY DOBRA - REJON SKRZYDLNA
- Świadczenie usługi odśnieżania obiektów MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.,
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Polska Cerekiew w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.