Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-18
Gdańsk: Świadczenie usług medycznych dla Politechniki Gdańskiej - ZP/445/055/U/13
Numer ogłoszenia: 468212 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 347 24 00, faks +48 58 347 29 13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług medycznych dla Politechniki Gdańskiej - ZP/445/055/U/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla Politechniki Gdańskiej zgodnie z: a)Ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (jednolity tekst Dz. U. z 1998 r., Nr 21, poz. 94 z późn. zm.); b)Ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (jednolity tekst Dz. U. z 2004 r., Nr 125, poz. 1317 z późn. zm.); c)Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 1996 r., Nr 69, poz. 332 z późn. zm.); d)Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 11 sierpnia 2010 r. w sprawie badań lekarskich kandydatów do szkół ponadpodstawowych i ponadgimnazjalnych lub wyższych, uczniów tych szkół, studentów i uczestników studiów doktoranckich (Dz. U. 2010, Nr 155, poz. 1045); e)Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2003 r. w sprawie warunków zdrowotnych wymaganych od osób wykonujących prace na statkach żeglugi śródlądowej (Dz. U. z 2003 r., Nr 199, poz. 1949). 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części. 2.1.Część I: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla Politechniki Gdańskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2.2.Część II: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w zakresie badań lekarskich dla pracowników Politechniki Gdańskiej wykonujących prace związane z pływaniem na łodzi motorowej i jachcie żaglowym Bawaria 38 Cruiser (dł. 11, 45 m) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2003 r. w sprawie warunków zdrowotnych wymaganych od osób wykonujących prace na statkach żeglugi śródlądowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.3.Część III: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w zakresie badań lekarskich dla: a)studentów Politechniki Gdańskiej, którzy w trakcie praktycznej nauki zawodu są narażeni na działanie czynników szkodliwych, uciążliwych lub niebezpiecznych dla zdrowia, b)uczestników studiów doktoranckich, którzy w trakcie studiów są narażeni na działanie czynników szkodliwych, uciążliwych lub niebezpiecznych dla zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 11 sierpnia 2010 r. w sprawie badań lekarskich kandydatów do szkół ponad podstawowych i ponad gimnazjalnych lub wyższych, uczniów tych szkół, studentów i uczestników studiów doktoranckich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. 2.4.Część IV - IX: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki medycznej na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Politechniki Gdańskiej Czarlina, na sześciu 14-dniowych turnusach wczasowych. Zamawiający podzielił sześć turnusów wczasowych na sześć oddzielnych części (od IV do IX). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV-IX zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. 3.Liczby osób, które zostaną skierowane do badań lekarskich oraz uczestniczących w turnusach wczasowych zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości tj. w ilościach wykazanych w formularzu rzeczowo-cenowym, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 85.12.10.00-3, 85.14.10.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: Część 1: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100); Część 2: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; Część 3: 5 200,00 zł (słownie: pięć tysięcy dwieście złotych 00/100); Części od 4 do 9: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Składając ofertę na więcej niż jedna część zamówienia należy wnieść wadium o wysokości stanowiącej sumę wymaganych kwot w poszczególnych częściach. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782, Bank Millenium S.A. O/Gdańsk, z dopiskiem: WADIUM - Świadczenie usług medycznych dla Politechniki Gdańskiej Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 4.Wniesienie wadium w jednej z form określonych w pkt. 2 ppkt b). - e). następuje poprzez doręczenie za pokwitowaniem oryginału dokumentów w Kwesturze Politechniki Gdańskiej - I piętro Gmach Główny skrzydło B, ul. G. Narutowicza 11/12 w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 00 do 13 00 lub przesłanie pocztą na adres Kwestura Politechniki Gdańskiej, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk. Kopię pokwitowania wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 5.Wykonawca składa wraz z ofertą potwierdzenie przelewu lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenie to lub gwarancja musi obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp, a także musi obejmować cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku, gdy nie będzie spełniony którykolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione i wykluczy wykonawcę z udziału w postępowaniu. 7.Wycofanie oferty przed upływem terminu składania ofert nie powoduje utraty wadium. 8.Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 Ustawy Pzp. 9.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do właściwego rejestru uprawniający do wykonywania działalności leczniczej zgodnie z Ustawą z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. 2011 Nr 112 poz. 654 z późn. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część I oraz III Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu należycie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług (umów) świadczenia usług medycznych dla: Części I - w zakresie medycyny pracy dla co najmniej 600 osób przebadanych w ramach każdej usługi (umowy) Części III - w zakresie badań lekarskich oraz konsultacji specjalistycznych wynikających z rodzaju narażenia występującego w miejscu odbywania praktycznej nauki zawodu lub studiów dla co najmniej 500 osób przebadanych w ramach każdej usługi (umowy). Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, wykazane przez Wykonawcę usługi muszą być na łączną liczbę osób przebadanych. Część II oraz IV-IX Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 7 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część I-IX Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 7 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część I-III Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 7 do SIWZ). Część IV-IX Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 1 osobą posiadającą czynne prawo do wykonywania zawodu lekarza lub pielęgniarki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 7 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty, 2. Formularz rzeczowo-cenowy, 3. Opcjonalnie: Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną, 4. Opcjonalnie: Pisemne zobowiązanie podmiotu(ów) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków), 5. Dyplom lekarza lub pielęgniarki - potwierdzający czynne prawo do wykonywania zawodu dotyczy części IV-IX. Dokumenty zalecane przez Zamawiającego do załączenia: Potwierdzenie wniesienia wadium (Kopia przelewu lub pokwitowanie)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmiana ceny spowodowana zmianą obowiązujących stawek podatkowych: Cena umowy brutto może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT, na skutek zmiany obowiązujących przepisów, a płatności będą się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury; 2) zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy; 3) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, 4). przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego zakresu rzeczowego i finansowego umowy (łącznie z opcją).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, Gmach Główny skrzydło B pok. 213, ul. G. Narutowicza 11-12, 80-233 Gdańsk..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2013 godzina 09:45, miejsce: Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, Gmach Główny skrzydło B pok. 213, ul. G. Narutowicza 11-12, 80-233 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla Politechniki Gdańskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla Politechniki Gdańskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 85.12.10.00-3, 85.14.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług medycznych w zakresie badań lekarskich dla osób wykonujących prace na statkach żeglugi śródlądowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w zakresie badań lekarskich dla pracowników Politechniki Gdańskiej wykonujących prace związane z pływaniem na łodzi motorowej i jachcie żaglowym Bawaria 38 Cruiser (dł. 11, 45 m) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2003 r. w sprawie warunków zdrowotnych wymaganych od osób wykonujących prace na statkach żeglugi śródlądowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 85.13.10.00-3, 85.14.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług medycznych w zakresie badań lekarskich dla studentów i uczestników studiów doktoranckich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w zakresie badań lekarskich dla: a)studentów Politechniki Gdańskiej, którzy w trakcie praktycznej nauki zawodu są narażeni na działanie czynników szkodliwych, uciążliwych lub niebezpiecznych dla zdrowia, b)uczestników studiów doktoranckich, którzy w trakcie studiów są narażeni na działanie czynników szkodliwych, uciążliwych lub niebezpiecznych dla zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 11 sierpnia 2010 r. w sprawie badań lekarskich kandydatów do szkół ponad podstawowych i ponad gimnazjalnych lub wyższych, uczniów tych szkół, studentów i uczestników studiów doktoranckich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III zawiera załącznik nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 85.13.10.00-3, 85.14.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usługi opieki medycznej na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Politechniki Gdańskiej Czarlina, na turnsie I..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki medycznej na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Politechniki Gdańskiej Czarlina, na 14-dniowym turnusie wczasowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV zawiera załącznik nr 4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 85.13.10.00-3, 85.14.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usługi opieki medycznej na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Politechniki Gdańskiej Czarlina, na turnusie II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki medycznej na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Politechniki Gdańskiej Czarlina, na 14-dniowym turnusie wczasowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części V zawiera załącznik nr 4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 85.13.10.00-3, 85.14.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Świadczenie usługi opieki medycznej na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Politechniki Gdańskiej Czarlina, na turnusie III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki medycznej na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Politechniki Gdańskiej Czarlina, na 14-dniowym turnusie wczasowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części VI zawiera załącznik nr 4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 85.13.10.00-3, 85.14.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Świadczenie usługi opieki medycznej na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Politechniki Gdańskiej Czarlina, na turnusie IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki medycznej na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Politechniki Gdańskiej Czarlina, na 14-dniowym turnusie wczasowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części VII zawiera załącznik nr 4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 85.13.10.00-3, 85.14.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Świadczenie usługi opieki medycznej na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Politechniki Gdańskiej Czarlina, na turnusie V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki medycznej na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Politechniki Gdańskiej Czarlina, na 14-dniowym turnusie wczasowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części VIII zawiera załącznik nr 4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 85.13.10.00-3, 85.14.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Świadczenie usługi opieki medycznej na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Politechniki Gdańskiej Czarlina, na turnusie VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki medycznej na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Politechniki Gdańskiej Czarlina, na 14-dniowym turnusie wczasowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IX zawiera załącznik nr 4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 85.13.10.00-3, 85.14.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
- Prace remontowe i modernizacje na rzecz PFB.
- 2024. Utrzymanie urządzeń i instalacji obiektów parkingowych.
- Utrzymanie oznakowania przystanków komunikacji miejskiej w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 z oddziałami sportowymi im. Armii Krajowej w Gdańsku
- Usługi informatyczne według dwóch zadań. Zadanie 1: Obsługa SWD PRM oraz Łączności Radiowej; Zadanie 2: Świadczenie obsługi informatycznej na rzecz Zamawiającego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Pszczyna w 2025 roku
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Tłuszcz
- Świadczenie zajęć usprawniania ruchowego dla seniorów (90+) - Powstańców Warszawskich"
- Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Barczewie
- Wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry wojskowej i prac. zatrudnionych w 34. WOG oraz w jednostkach wojskowych pozostających na zaopatrzeniu 34. WOG
- Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w miejscu zamieszkania na terenie gminy Stegna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.