Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-23
Lubin: dostawa odczynników oraz materiałów bakteriologicznych wraz z dzierżawą sprzętu i aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 468302 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , ul. Gen.Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 76 8401 738, faks 76 8401 740.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rcz.lubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników oraz materiałów bakteriologicznych wraz z dzierżawą sprzętu i aparatury medycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników oraz materiałów bakteriologicznych wraz z dzierżawą sprzętu i aparatury medycznej. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w : a)Załączniku Nr 3 - Formularzu cenowym (specyfikacji ilościowo-asortymentowej). b)Załączniku Nr 3a - specyfikacji technicznej aparatu do Zadania Nr 1.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.40.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)wypełniony Formularz cenowy (specyfikacja ilościowo-asortymentowa) - Załącznik Nr 3 b)wypełniony Formularz specyfikacji technicznej dla Zadania Nr 1 - Załącznik Nr 3a c)warunki gwarancji sprzętu i aparatury medycznej dla Zadania Nr 1 - Załącznik Nr 4 d)pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty. e)dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy, w sytuacji gdy zmiana w trakcie realizacji umowy będzie dotyczyła : a)promocyjnych obniżek cen jednostkowych przedmiotu umowy, b)ilościowych zmian poszczególnych pozycji asortymentowych przedmiotu umowy, do wartości zastrzeżonej w § 4 umowy, c)zmiany asortymentu przedmiotu umowy na inny o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę i spełniające wymagania Zamawiającego, d)zmiany numeru katalogowego produktu, nie powodującej zmiany parametrów przedmiotu umowy, e)wymiany aparatu na inny na warunkach określonych w Załączniku Nr 3 umowy. f)zmiany prawa podatkowego w zakresie podatku VAT na dostawy objęte umową. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, ceny netto określone w umowie pozostają bez zmian, a ceny brutto ulegną odpowiedniej zmianie od dnia wskazanego w ustawie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rcz.lubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, Dział Zamówień Publicznych, pok. 206.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, Kancelaria, pok. 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały bakteriologiczne wraz z dzierżawą aparatu do automatycznego monitorowania posiewów krwi i innych płynów ustrojowych oraz sprzętu komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podłoża do hodowli tlenowej - 2500 butelek, podłoża pediatryczne - 750 butelek oraz podłóża do hodowli drobnoustrojów beztlenowych - 2500 butelek, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 wraz z dzierżawą sprzętu i aparatury medycznej, zgodnie z parametrami opisanymi w Załączniku Nr 3a siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.40.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odczynniki do oznaczeń hematologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji w Zadaniu Nr 2 ( odczynniki, bufor, barwnik oraz syntetyczny olejek ) zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załącznika Nr 3 siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Testy lateksowe i inne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje ( Waaler-Rose - 400 ozn. oraz krew utajona w kale - 800 ozn.) zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załącznika Nr 3 siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.40.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w I kwartale 2025r., tj. wyrobów piekarskich.
- USŁUGI UBEZPIECZENIOWE NA RZECZ GMINY LUBIN I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W OKRESIE OD 01.01.2025 - 31.12.2025.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatu Lubińskiego
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu typu brygadówka z wywrotką.
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DLA MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa końcówek do pipet, wody do reakcji PCR, materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku, materiałów zużywalnych do termocyklera CroBEE Real-Time PCR System, płynów, pożywek, zestawu do...
- Żele, testy do diagnostyki alergii i chorób autoimmunologicznych wraz z najmem sprzętu, odczynniki, paski testowe i akcesoria, najem analizatora do parametrów fizyko-chemicznych moczu.
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych i chemicznych stosowanych w pracach naukowo-badawczych
- Dostawy zestawów diagnostycznych do automatycznej izolacji DNA wirusa ASF kompatybilnych z aparatami MagNa Pure ROCHE
- "Sukcesywna dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz kalibratorów do analizatora Phadia 200 ThermoFisher wraz z obsługą serwisową na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- SUKCESYWNE DOSTAWY PODŁOŻY DO IDENTYFIKACJI I OZNACZANIA LEKOWRAŻLIWOŚCI MYCOBACTERII W SYSTEMIE AUTOMATYCZNYM, MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO APARATU WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATU DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
więcej: Czynniki diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.