To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-02-18
Warszawa: obsługa serwisowa kopiarek eksploatowanych w gmachu Ministerstwa Finansów na 2010 rok w tym: konserwacje, naprawy, wymiana wyeksploatowanych lub uszkodzonych części, dostawa materiałów eksploatacyjnych następujących firm: Canon, Sharp, Ricoh, Nashuatec, Panasonic, Konica.
Numer ogłoszenia: 46838 - 2010; data zamieszczenia: 18.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 435628 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6943200, faks 022 6944552, 6945268, 6945518.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługa serwisowa kopiarek eksploatowanych w gmachu Ministerstwa Finansów na 2010 rok w tym: konserwacje, naprawy, wymiana wyeksploatowanych lub uszkodzonych części, dostawa materiałów eksploatacyjnych następujących firm: Canon, Sharp, Ricoh, Nashuatec, Panasonic, Konica..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa niżej wymienionych kopiarek: 1) Canon - 74 szt., 2) Sharp - 28 szt., 3) Ricoh - 3 szt., 4) Nashuatec - 9 szt., 5) Panasonic - 20 szt. Modele i ilości ww. kopiarek wyszczególniono w Załącznikach Nr 2-6 do SIWZ. Zmiana ilości urządzeń w przypadku wycofania z eksploatacji nie powoduje zmiany przedmiotu zamówienia. 2. Obsłudze serwisowej podlegają również kopiarki Konica model 6192 (1 szt.), 7050 (1 szt.) i 7135 (2 szt.) na zasadzie kontraktu serwisowego opartego na kosztach wykonania 1 kopii (bez względu na format kopii i model urządzenia). 3. Zakres obsługi serwisowej obejmuje: a) konserwację przeprowadzaną po wykonaniu limitu kopii przewidzianego przez producenta dla poszczególnych modeli kopiarek wymienionych w ust. 1, jednak nie rzadziej niż raz na pół roku oraz dla modeli kopiarek wymienionych w ust. 2 nie rzadziej niż raz na 3 miesiące, b) naprawy i wymianę części zużywających się lub uszkodzonych, c) dostawy oryginalnych (bądź dopuszczonych przez producenta) materiałów eksploatacyjnych, zwłaszcza - bęben światłoczuły, listwy bębnów, toner, developer, d) wykonywanie napraw i ewentualną wymianę części zamiennych na oryginalne, bądź dopuszczone przez producenta - nowe, przystosowane do poszczególnych modeli kopiarek. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określonego w ust. 1 i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik Nr 7 do SIWZ. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określonego w ust. 2 i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik Nr 12 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Obsługa serwisowa 74 szt. kopiarek Canon
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GLOBAL SERWIS Sp. z o.o., ul. Powstańców Warszawy 11A, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 131147,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 160000
Oferta z najniższą ceną: 160000 / Oferta z najwyższą ceną: 160000
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: obsługa serwisowa 28 szt. kopiarek Sharp
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TORELL S.A., Żytnia 15 lok. 23, 01-014 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106557,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 130000
Oferta z najniższą ceną: 130000 / Oferta z najwyższą ceną: 130000
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: obsługa serwisowa 3 szt. kopiarek Ricoh
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. PROKSER, Zgrupowania Żmija 17A/28, 01-875 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45081,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55000
Oferta z najniższą ceną: 55000 / Oferta z najwyższą ceną: 55000
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: obsługa serwisowa 9 szt. kopiarek Nashuatec
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROIMPEX II SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
EUROIMPEX II SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- EUROIMPEX II Sp. z o.o., Górczewska 228D/40, 01-460 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73770,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 90000
Oferta z najniższą ceną: 90000 / Oferta z najwyższą ceną: 90000
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: obsługa serwisowa 20 szt. kopiarek Panasonic
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MERKATOR, Dzielna 11 A, 01-023 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81967,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 100000
Oferta z najniższą ceną: 100000 / Oferta z najwyższą ceną: 100000
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.