Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-17
Łódź: Wymiana dachów na budynkach administracyjno-socjalnych wraz
z robotami towarzyszącymi.
Numer ogłoszenia: 46844 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ogród Botaniczny w Łodzi , ul. Krzemieniecka 36/38, 94-303 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6884491, 6884420 w. 31, faks 042 6884414.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.botaniczny.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka nie posiadajaca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana dachów na budynkach administracyjno-socjalnych wraz z robotami towarzyszącymi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany dachów na budynkach administracyjno-socjalnych wraz z robotami towarzyszącymi.Zakres robót obejmować będzie: - demontaż: instalacji odgromowej, obróbek blacharskich, rynien - do ponownego montażu, pokrycia dachowego budynku o pow. 925,68 m2 , - dokonanie oględzin całej konstrukcji dachu i przeprowadzenie napraw, zabezpieczenie elementów konstrukcji w złym stanie technicznym, zabezpieczenie elementów konstrukcyjnych stalowych po uprzednim usunięciu ognisk korozji farbą podkładową, - ułożenie folii niskoparoprzepuszczalnej - pow. połaci dachowej 925,68m2, nabicie kontrłat 40x60 mm co 90cm i łat 40x60 mm co 35 cm, - wykonanie pokrycia z blachy dachówkowej o grubości nie mniejszej niż gr. 0,5 mm - powierzchnia krycia 925,68 m2, - wykonanie obróbek blacharskich, - wymiana 6 szt. okien dachowych, - wykonanie obróbek blacharskich kominów, - wykonanie pasa podrynnowego i nadrynnowego, - montaż zdemontowanych rynien z wymianą haków rynnowych, - montaż barier śniegowych, -zainstalowanie systemu przeciwoblodzeniowego zabezpieczenia rynien i rur spustowych, - montaż podbitki z paneli PCV..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.26.00.00 - 44.26.00.00 45.26.12.13 - Kładzenie dachów metalowych 45.26.14.10 - Izolowanie dachu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł, (słownie: cztery tysiące złotych), 2.Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu,2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3) gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych,5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póź. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu winno być przesłane na konto Ogrodu Botanicznego: GETIN Noble Bank S.A. w Warszawie Oddział w Łodzi nr 24 1560 0013 2026 0003 5174 0006 z zaznaczeniem, iż dotyczy przetargu na wybór Wykonawcy (wymiana dachów ). Wykonawca dołączy do oferty poświadczoną kserokopię polecenia przelewu. 4.Wadium wnoszone w formie niegotówkowej, z terminem ważności do dnia upływu związania ofertą, należy złożyć w oryginale w ofercie, przed upływem terminu składania ofert. 5.Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z artykułem 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-wykonanie minimum 3 robót zrealizowanych przez Wykonawcę, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, w zakresie wykonania wymiany pokrycia dachowego, o wartości powyżej 150 000 zł (brutto) każda potwierdzonych załączonymi listami referencyjnymi, protokołami odbioru robót.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykaz osób, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z oświadczeniem, o podstawie dysponowania tymi osobami, a w przypadku zastosowania art. 26 ust. 2b przedstawienie pisemnych zobowiązań podmiotów oddających Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- opłacona polisa potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (deliktowo -kontraktowa) na kwotę 200 000,00 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu realizacji powyższych zamówień - nie dłużej jednak jak do 30.09.2011 r., poprzez aneksowanie zawartej umowy w trybie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wyłącznie w przypadku kiedy przedłużenie terminu realizacji umowy wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności z uwagi na warunki atmosferyczne, ze względu na które danej specyfiki robót prowadzić nie można.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.botaniczny.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Ogrodzie Botanicznym w Łodzi ul. Retkińska 39/65 pok. 228.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2011 godzina 10:00, miejsce: W Ogrodzie Botanicznym w Łodzi ul. Retkińska 39/65 pok. 228.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla macierzy 3PAR użytkowanych w Urzędzie Miasta Łodzi w latach 2025 - 2027
- Dostawa totemów cyfrowych
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- SZP.281.36.2025 Dostawa sprzętu stosowanego w zabiegach urologicznych dla Instytutu "CZMP"
- Usługi ochrony osób i mienia
- Dostawa echokardiografu w ramach realizacji projektu "Doskonalenie i zwiększenie potencjału naukowo-badawczego istniejących Centrów Wsparcia Badań Klinicznych przy Uniwersytecie Medycznym w Łodzi....
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w Węgierskiej Górce
- 35.2025 Modernizacja i przebudowa budynku na cele dydaktyczno-naukowe Filii w Wałbrzychu Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu.
- Wykonanie przebudowy części więźby dachowej i remont dachu oraz kominów budynku RCKiK os. Na Skarpie 66a przy budynku Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SPZOZ w Krakowie
- Roboty budowlane polegające na przebudowie dachu akademika przy ul. Niecałej 8 wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej
- 23.2025 Remont dachu wraz z modernizacją wentylacji zgodnie z zaleceniami z przeglądów okresowych budynku przy ul. Kochanowskiego 14 (OBRL).
- Budowa, przebudowa, nadbudowa i rozbudowa infrastruktury edukacyjnej i społecznej w Gminie Dydnia
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.