To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-18
Wieluń: Zorganizowanie i przeprowadzenie 9-dniowych, indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla 9 uczestników projektu Od bierności do aktywności
Numer ogłoszenia: 468458 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 228885 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieluniu, ul. Śląska 23, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 43 843 14 90, faks 43 843 14 90.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie 9-dniowych, indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla 9 uczestników projektu Od bierności do aktywności.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 9-dniowego pobytu rehabilitacyjno - szkoleniowego dla 9 osób niepełnosprawnych, zgodnie z potrzebami osób niepełnosprawnych oraz zaleceniami lekarskimi, dodatkowo z uwzględnieniem elementów szkoleniowych w formie: - 5 godz. warsztatu z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej, prowadzonego przez lekarza/ratownika medycznego, adresowanego do wszystkich uczestników; - 4 godz. warsztatu integracyjno - motywacyjnego prowadzonego przez psychologa, - 30 godz. warsztatu aktywnego poszukiwania pracy prowadzonego przez doradcę zawodowego. W programie warsztatu należy uwzględnić m. in. takie elementy jak: planowanie i podejmowanie decyzji dotyczących zatrudnienia i edukacji, metody poszukiwania pracy, zasady opracowywania dokumentów aplikacyjnych, metody kontaktowania się z pracodawcą, ćwiczenia praktyczne z zakresu redagowania CV i listu motywacyjnego. Organizator powinien posiadać zaktualizowany na dany rok wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej oraz wpis do rejestru agencji zatrudnienia prowadzonego przez Marszałka woj. w zakresie realizacji usługi poradnictwa zawodowego. 2.Osoby kierowane przez Zamawiającego do Wykonawcy są osobami niepełnosprawnymi w stopniu znacznym, umiarkowanym oraz lekkim, głównie z powodu chorób: neurologicznych, kardiologicznych, układu narządów ruchu, chorób wzroku. Charakteryzują się one niskim poziomem samopoczucia psychofizycznego lub mają wskazania medyczne do rehabilitacji lub usprawniania, prowadzą nieaktywny tryb życia lub wykazują niską aktywność w związku z niepełnosprawnością ruchową, zamieszkują obszar powiatu wieluńskiego. 3. Celem zajęć rehabilitacyjnych jest m. in.: poprawa stanu zdrowia uczestników, samopoczucia i sprawności psychofizycznej, integracja grupy. 4. Formalne skierowania wydane przez PCPR w Wieluniu będą zawierały kserokopie zaświadczeń lekarskich o braku przeciwwskazań do rehabilitacji, a osoby kierowane będą informowane przez Zamawiającego o konieczności przedstawienia Wykonawcy również innych dokumentów (np. wyników badań lekarskich, zaświadczeń o stanie zdrowia), które mogłyby być pomocne Wykonawcy w procesie kwalifikowania do udziału w programie rehabilitacji. Wykonawca będzie zobowiązany do rozpatrzenia skierowań, przeprowadzenia konsultacji i wytyczenia realnych celów rehabilitacji oraz zaplanowanie działań i określenia rezultatów. 5. Indywidualny program powinien zawierać elementy rehabilitacji, takie jak: fizjoterapia i/lub fizykoterapia i/lub zajęcia psychoruchowe, lub inne techniki rehabilitacyjne. 6. Zamówienie obejmuje: - transport uczestników z Wielunia do miejsca organizacji oraz transport powrotny do Wielunia, - 9 dniowy pobyt u Wykonawcy, w tym: - noclegi (8) dla uczestników (zakwaterowanie w pokojach 2-3 osobowych) z pełnym węzłem sanitarnym, - pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja), - opiekę medyczną w czasie pobytu, - przeprowadzenie indywidualnych zabiegów rehabilitacyjnych, dostosowanych do poszczególnych uczestników (minimum 3 zabiegi dziennie), w tym Wykonawca będzie zobowiązany do: - opracowania w formie pisemnej indywidualnych programów rehabilitacji, - poniesienia kosztów wynagrodzenia osób prowadzących moduł szkoleniowy. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Realizacji zajęć o charakterze integracyjno - rozrywkowym w czasie wolnym. 2. Przekazania uczestnikom i Zamawiającemu harmonogramu realizacji zajęć. 3. Informowania o finansowaniu zajęć przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji obowiązujących oznaczeń. 4. Prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: a imiennej listy obecności uczestników w każdym dniu, b indywidualnych kart uczestników z opisem działań, którymi zostali objęci, c wydawania zaświadczeń o ukończeniu przez uczestników indywidualnych programów. d dokumentacji zajęć w formie zdjęć; 5. Przekazania Zamawiającemu, w terminie 7 dni od dnia zakończenia działań: a sprawozdania z kompleksowej realizacji działań, b imiennej listy obecności uczestników z każdego dnia uwzględniającej program realizowanych działań, c indywidualnych kart uczestników z opisem realizowanych działań, d zaświadczeń o ukończeniu realizacji programu wraz z oceną założonych rezultatów, e płyty CD z fotograficzną dokumentacją rehabilitacji, f ankiety oceniające realizowane zamówienie. 6. Przechowywania dokumentów potwierdzających realizację działań do 31.12.2020 r. 7. Umożliwienia kontroli realizacji zadania przez pracowników PCPR w Wieluniu. 8. Ologowania pomieszczeń, z których będą korzystać uczestnicy projektu. 9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo osób uczestniczących w zabiegach, a także warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 10. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację zajęć w terminie 7 dni od dnia ich zakończenia. 11. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zabiegów również w przypadku innej niż wskazanym w niniejszym zamówieniu liczby osób. W takim przypadku Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę osób, które będą uczestniczyły w zabiegach. 12. Zamawiający zastrzega sobie aby realizacja przedmiotu zamówienia prowadzona była w specjalistycznych ośrodkach uprawnionych do realizacji tego typu rehabilitacji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Od bierności do aktywności współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA "SPÓŁDZIELCZY FUNDUSZ OŚWIATY WIEJSKIEJ" W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA "SPÓŁDZIELCZY FUNDUSZ OŚWIATY WIEJSKIEJ" W LIKWIDACJI
- Fundacja Spółdzielczy Fundusz Oświaty Wiejskiej, ul. Kopernika 30, 00-950 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38125,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15300,00
Oferta z najniższą ceną: 15300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18522,81
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Modernizacja elewacji budynku Warsztatów Gastronomicznych przy Zespole Szkół nr 1 w Wieluniu
- "Zakup i dostarczanie papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych."
- Rozbudowa ul. Kolejowej i ul. Dobrej Zad.1.Rozbudowa dróg gminnych ul. Kolejowej w Wieluniu i ul. Dobrej w Dąbrowie Zad.2. Budowa sieci wodociągowej ul. Kolejowa w Wieluniu
- Usługi w zakresie przygotowania, dostaw i dystrybucji posiłków dla pacjentów
- Usługi w zakresie serwisu oprogramowania AMMS i Infomedica producenta Asseco Poland S.A.
- Doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie Kierowca-Mechanik w Szkole Branżowej I stopnia poprzez zakup samochodu osobowego, samochodu ciężarowego, wózka widłowego i przyczepy lekkiej "
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 3.
- "Wybór Wykonawców usług społecznych na rzecz Seniorów z Gminy Piekoszów" - powt. IV
- Rewalidacja ruchowa w formie grupowej oraz indywidualnej
- "Przeprowadzenie zajęć terapeutycznych dla dzieci w ramach realizacji zadań z zakresu administracji rządowej wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
więcej: Usługi rehabilitacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.