Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-18
Kielce: Usługa kwalifikowania skierowań na leczenie uzdrowiskowe pacjentów z obszaru województwa świętokrzyskiego
Numer ogłoszenia: 468562 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia , ul. Jana Pawła II 9, 25-025 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3430324, 3646227, faks 041 3430490.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kwalifikowania skierowań na leczenie uzdrowiskowe pacjentów z obszaru województwa świętokrzyskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kwalifikowaniu skierowań na leczenie uzdrowiskowe pacjentów z obszaru województwa świętokrzyskiego. Pakiet Nr I Kwalifikowanie skierowań na leczenie uzdrowiskowe w ilości ok. 10 000 szt. Pakiet Nr II Kwalifikowanie skierowań na leczenie uzdrowiskowe w ilości ok. 10 000 szt. Pakiet Nr III Kwalifikowanie skierowań na leczenie uzdrowiskowe w ilości ok. 5 000 szt. Zasady dokonywania oceny określają niżej wymienione przepisy: 1) ustawa z dnia 27 sierpnia 2004 roku o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2008 r., Nr 164, poz. 1027 z późn. zm.); 2) rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 7 lipca 2011 r. w sprawie kierowania na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową (Dz. U. z 2011 r. Nr 142 poz. 835); 3) rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu kierowania i kwalifikowania pacjentów do zakładów lecznictwa uzdrowiskowego (Dz. U. z 2012 r. poz. 14); 4) Zarządzenie Nr 4/2010/DSM z dnia 15 stycznia 2010 r. Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia w sprawie przyjęcia do stosowania w Narodowym Funduszu Zdrowia Zasad potwierdzenia skierowań na leczenie uzdrowiskowe w oddziałach wojewódzkich Narodowego Funduszu Zdrowia. Wykonawca ma kwalifikować skierowania na leczenie uzdrowiskowe w siedzibie Świętokrzyskiego OW NFZ, w godzinach pracy Oddziału: w ilości co najmniej 400 sztuk w miesiącu dla Pakietu I i II oraz co najmniej 200 sztuk w miesiącu dla Pakietu III. Dopuszcza się, na wniosek wykonawcy, wykonywanie pracy w godzinach popołudniowych, wieczornych i w dni ustawowo wolne od pracy, za pisemną zgodą Dyrektora Oddziału. Kierownik Działu Lecznictwa Uzdrowiskowego przekazuje wykonawcy w danym/ustalonym dniu partię skierowań zgodnie z potrzebami i porządkiem chronologicznym, a ich rozpatrzenie następuje w dniu przekazania. Za rozpatrzone uważa się takie skierowanie na leczenie uzdrowiskowe, które w punkcie V. OCENA CELOWOŚCI - będzie merytorycznie wypełnione zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu kierowania i kwalifikowania pacjentów do zakładów lecznictwa uzdrowiskowego, opatrzone datą, podpisem lekarza oraz jego pieczątką służbowo-imienną..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę winien wnieść wadium w wysokości: Pakiet Nr I: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100); Pakiet Nr II: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100); Pakiet Nr III: 500,00 zł (słownie: pięćset zł 00/100). Wadium może być wnoszone w: pieniądzu (przelew bankowy); poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz. 275 ze późn. zm.). Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium powinny być załączone do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w banku BGK O/Kielce nr 61 1130 1192 0027 6000 2520 0007. Środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli wystąpią przesłanki określone w art. 46 ust. 5 ustawy pzp oraz jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert (podstawa prawna art. 26 ust. 3 oraz art. 46 ust. 4a pzp). Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: a) gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych; b) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: a) poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych; b) poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
DLA PAKIETU I - Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości przekraczającej 20 000,00 zł brutto, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie; DLA PAKIETU II - Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości przekraczającej 20 000,00 zł brutto, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie; DLA PAKIETU III - Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości przekraczającej 10 000,00 zł brutto, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi następujące uprawnienia: a) prawo wykonywania zawodu lekarza, b) specjalizację w zakresie balneoklimatologii i medycyny fizykalnej lub rehabilitacji medycznej,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) dyplom ukończenia Akademii Medycznej; b) dyplom potwierdzający posiadanie specjalizacji w zakresie balneologii i medycyny fizykalnej lub w zakresie rehabilitacji medycznej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Do specyfikacji dołączony jest wzór umowy stanowiący jej integralną część. Zmiana postanowień umowy następuje pod rygorem nieważności za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający. Strony dopuszczają także możliwość zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli Stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacją umowy. Zmiany, o których mowa w pkt 16.4 dokonywane są w drodze jednostronnego pisemnego oświadczenia danej strony i wywołują skutek od dnia doręczenia go drugiej stronie. Zamawiający dopuszcza zmianę komparycji umowy w przypadku podziału, łączenia lub przekształcenia Wykonawcy dokonanego na podstawie art. 494, art. 531 lub art. 553 ustawy z dnia 15 września 2000 r. Kodeksu Spółek Handlowych (Dz. U. nr 94, poz. 1037 z późn. zm.). Wszelkie zmiany wprowadzone do niniejszej umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących ta ustawą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-kielce.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ŚOW NFZ, ul. Jana Pawła II nr 7, 25-025 Kielce, pok. nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2013 godzina 11:00, miejsce: ŚOW NFZ, ul. Jana Pawła II nr 9, 25-025 Kielce, pok. nr 010 Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr I Kwalifikowanie skierowań na leczenie uzdrowiskowe w ilości ok. 10 000 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr I Kwalifikowanie skierowań na leczenie uzdrowiskowe w ilości ok. 10 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr II Kwalifikowanie skierowań na leczenie uzdrowiskowe w ilości ok. 10 000 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr II Kwalifikowanie skierowań na leczenie uzdrowiskowe w ilości ok. 10 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr III Kwalifikowanie skierowań na leczenie uzdrowiskowe w ilości ok. 5 000 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr III Kwalifikowanie skierowań na leczenie uzdrowiskowe w ilości ok. 5 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu odnawialnych źródeł energii oraz światłowodów
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- Zakup wraz z dostawą aparatu USG dla Świętokrzyskiego Centrum Pediatrii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach w ramach zadania pn "Inwestycje w ochronie zdrowia".
- Wykonanie prac geodezyjnych polegających na sporządzeniu dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do aktualizacji ewidencji gruntów i budynków
- Remont DW 756 Starachowice - Stopnica odcinek Starachowice - Rzepin od km 0+020 -0+850, odcinek o długości 830m
- Usługa opracowania graficznego, składu, łamania, korekty, druku oraz dostawy dwóch wydań Biuletynu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi laboratoryjne i medyczne, na rzecz badania naukowego "Identyfikacja markerów metabolicznej stłuszczeniowej choroby wątroby".
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia profilaktycznej opieki zdrowotnej oraz innych usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- Świadczenie usług medycznych z zakresu profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- Świadczenie usługi zabezpieczenia medycznego dla obiektów Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA
- Świadczenia usług w zakresie kompleksowej opieki medycznej dla PAP S.A. w likwidacji
więcej: Usługi medyczne i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.