Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-07
Ostróda: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DO SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ
Numer ogłoszenia: 46885 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1954 Ostróda, ul. Grunwaldzka 17, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6426234, fax 089 6426259.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www. jw1954.koti.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: WOJSKOWA JEDNOSTKA BUDŻETOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DO SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Proszek do szorowania urządzeń kuchennych-200kg: 2. Środek do mycia i dezynfekcji kratek ściekowych- 200l: 3. Koncentrat do samoczynnego usuwania silnie przypalonego tłuszczu i zadymień oraz odtłuszczania - 100 l: 4. Mleczko do czyszczenia urządzeń kuchennych - 100 kg: 5. Płyn odtłuszczający do bezsmugowego mycia szyb w butelkach ze spryskiwaczem - 100 szt.: 6. Płyn do ręcznego mycia naczyń - koncentrat - 3000 l: 7. Nabłyszczasz do zmywarek przemysłowych - 100 kg: 8. Środek do usuwania osadów mineralnych - odkamieniacz - 100 l: 9. Preparat do mycia i konserwacji stali szlachetnej w opakowaniach ze spryskiwaczem - 100 l: 10. Środek do maszynowego mycia naczyń w bloku - 500 kg: 11. Środek do mycia podłóg i ścian w pomieszczeniach stołówkowo-kuchennych - 1500 l: 12. Gąbka - zmywak do mycia ręcznego naczyń i powierzchni kuchennych 3000 szt.: 13. Środek do mycia i dezynfekcji sprzętu i wyposażenia używanego w pomieszczeniach stołówkowo- kuchennych - 1000 l. 14. Środek do dezynfekcji sprzętu, ścian, podłóg w pomieszczeniach stołówkowo-kuchennych - 400 l: 15. Płyn do dezynfekcji rąk 100 l : 16. Mydło antybakteryjne w płynie do rąk - 500 l: 17. Rękawice gumowe - 200 par: 18. Sól do zmywarek - 100 kg: 19. Sól do zmiękczacza wody w piecu konwekcyjno-parowym w tabletkach - 50 kg 20. Płyn do czyszczenia pieca konwekcyjnego i zapieczonego tłuszczu 50 kg: 21. Serwetki gastronomiczne białe do 15x15 cm - 3000 opakowań: 22. Szczotka ryżowa (szrober) z kijem drewnianym - 40 szt.: 23. Ręczniki papierowe typu ZZ - 100 opak x 200 szt.: 24. Serwetki gastronomiczne do 33x33 cm kolorowe 800 opak.x 20 szt.. 25. Torby papierowe pojemności 4 - 5 kg - 1000 szt.: 26. Woreczki foliowe HDPE 14/4/32 - 350 opak po 1000 szt..: 27. Folia do żywności szer. 40 cm - 250 mb: 28. Worki na śmieci LDPE 60 l - 100 opak. x 25 szt.; 29.Worki na śmieci LDPE 120 l - 400 opak.x 20 szt.; 30. Reklamówka 25x6x45cm - 5 opak.x 200 szt. : 31. Fartuch ochronny jednorazowy - 20 opak. x 50 szt.: 32. Ścierka do mycia uniwersalna dziurkowana - 500 szt.: 33. Druciak do szorowania 400 szt.: 34. Rękawiczki jednorazowe foliowe 50 opak. x 100 szt.: 35. Papier śniadaniowy w arkuszach A4 - 50 kg: 36. Ściągaczka gumowa (guma w białym kolorze) do wody, z drążkiem aluminiowym - 40 szt. : 37.Uchwyt ze stali nierdzewnej do rękawiczek foliowych - 6 szt.:. 38. Tkanina obrusowa z folii PCV - 300 mb: 39. Mop płaski - komplet - 100: 40. Mop supełkowy płaski szer. do 40 cm - 200 szt. 41. Szczotka do zamiatania z kijem drewnianym - 60 szt.: 42. Moskitiera poliestrowa w kolorze białym - 20 mb: 42. Płyn do sanitariatów antybakteryjny - 100 l: 43. Wózek do utrzymania czystości, dwuwiadrowy, z wyciskaczem do mopa - 6 szt.: POZOSTAŁEWYMAGANIA: Urządzenia Wykonawca przekaże na czas trwania umowy Zamawiającemu nieodpłatnie w użytkowanie. W tym czasie Wykonawca zapewni na własny koszt prawidłowe funkcjonowanie urządzeń dozujących, ich konserwację oraz naprawę w przypadku uszkodzeń niezawinionych przez Zamawiającego. Po upływie okresu trwania umowy Zamawiający zwróci Wykonawcy powyższe dozowniki. z przedmiotowymi urządzeniami, Wykonawca dostarczy zestaw niezbędnych instrukcji obsługi i BHP gotowych do zamocowania, odpornych na trwałe zabrudzenia, w formie zmywalnej (np. zafoliowane). Po zamontowaniu urządzeń Wykonawca przeszkoli w zakresie ich obsługi wskazanych przez Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.00.00.00 - Chemikalia, produkty chemiczne i włókna gotowe Kod CPV wg słownika 2008: 24.00.00.00 - Produkty chemiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt 1 PZP), -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 PZP), -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 PZP) -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 PZP). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie treści wymaganych i załączonych do oferty dokumentów. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia na druku ZP - 17.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z treści art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 PZP oraz oryginały lub potwierdzone kopie dokumentów: 1.Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. z 2006 nr 87, poz. 605, § 1 ust. 1, pkt 2); 2.Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zaległości, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. z 2006 nr 87, poz. 605, § 1 ust. 1, pkt 3); 3. Zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert. (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. z 2006 nr 87, poz. 605, § 1 ust. 1, pkt 3); 4.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności w sprawie skazania za przestępstwa popełnione w związku z ubieganiem się o zamówienie publiczne, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcie korzyści majątkowych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. z 2006 nr 87, poz. 605, § 1 ust. 1, pkt 4, 5);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw1954.koti.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1954, ul. Grunwaldzka 17, 14-100 Ostróda, Budynek Komendy, Pokój nr 111..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1954, ul. Grunwaldzka 17, 14-100 Ostróda, Budynek Komendy, Kancelaria Jawna..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Zawodowych im. Sandora PetÖfi w Ostródzie
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach projektu: "Wzmocnienie bezpieczeństwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podległych".
- UTRZYMANIE SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na 64 zadania
- Sukcesywna dostawa materiałów do sterylizacji dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
- 921231 EURO.
- dostawa odczynników chemicznych, izotopowych oraz laboratoryjnych.
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.