Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-23
Warszawa: Przetarg nieograniczony nieprzekraczający kwoty 14000 EURO
Numer ogłoszenia: 468924 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pogotowie Opiekuńcze Nr 2 , ul. Św. Bonifacego 81, 02-945 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8421722.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowieopiekuncze.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nieprzekraczający kwoty 14000 EURO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa mięsa i wędlin dla Pogotowia Opiekuńczego Nr 2 ul. Św. Bonifacego 81 w Warszawie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oferta musi zawierać: 3.1. Oferta (wypełniony i podpisany formularz)- załącznik nr 1. 3.2. Formularz cenowy -załącznik nr 2. 3.3. Podpisane i wypełnione Informacje ogólne o Oferencie (oryginał pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 2.10.) - załącznik nr 3. 3.4. Podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4. 3.5. Podpisane i wypełnione Upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy przy otwieraniu ofert oraz do wyjaśnienia finansowych, technicznych i personalnych aspektów złożonej oferty - załącznik nr 5. 3.6. Podpisany na ostatniej stronie Wzór Umowy. 3.7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie /nia o wpisie /ach (o posiadaniu wpisu) do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.8. Odpowiednio umowa Spółki osób fizycznych (cywilnej). Osoby podpisujące ofertę, tak jak to wynika z tej umowy, dołączają dokumenty, o których mowa w pkt. 3.10. 3.9. Odpowiednio Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, o której mowa w pkt. 2.11. 3.10. Aktualne Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub Zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.11. Aktualne Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub Zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.12. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.13 Ksero nadania REGONU. Ksero należy poświadczyć: za zgodność z oryginałem i podpisać. 3.14 Ksero nadania NIP -u. Ksero należy poświadczyć: za zgodność z oryginałem i podpisać. 3.15 Aktualny dokument potwierdzający przez Sanepid spełnienie wymogów przewozowych , /samochód - chłodnia/.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oferta musi zawierać: 3.1. Oferta (wypełniony i podpisany formularz)- załącznik nr 1. 3.2. Formularz cenowy -załącznik nr 2. 3.3. Podpisane i wypełnione Informacje ogólne o Oferencie (oryginał pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 2.10.) - załącznik nr 3. 3.4. Podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4. 3.5. Podpisane i wypełnione Upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy przy otwieraniu ofert oraz do wyjaśnienia finansowych, technicznych i personalnych aspektów złożonej oferty - załącznik nr 5. 3.6. Podpisany na ostatniej stronie Wzór Umowy. 3.7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie /nia o wpisie /ach (o posiadaniu wpisu) do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.8. Odpowiednio umowa Spółki osób fizycznych (cywilnej). Osoby podpisujące ofertę, tak jak to wynika z tej umowy, dołączają dokumenty, o których mowa w pkt. 3.10. 3.9. Odpowiednio Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, o której mowa w pkt. 2.11. 3.10. Aktualne Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub Zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.11. Aktualne Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub Zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.12. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.13 Ksero nadania REGONU. Ksero należy poświadczyć: za zgodność z oryginałem i podpisać. 3.14 Ksero nadania NIP -u. Ksero należy poświadczyć: za zgodność z oryginałem i podpisać. 3.15 Aktualny dokument potwierdzający przez Sanepid spełnienie wymogów przewozowych , /samochód - chłodnia/.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przewożenie towarów winno być samochodem spełniającym wymogi sanitarne i HACCAP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2.1. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 2.2.Wykonawca powinien zapoznać się z całą dokumentacją przetargową. Potwierdza to dołączając do oferty oświadczenie - załącznik nr 4 (pkt. 3.4.). 2.3. Wykonawcy przedstawiają ofertę ściśle zgodnie z wymaganiami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2.4. Wszystkie dokumenty wchodzące w skład oferty powinny być sporządzone w języku polskim, pismem czytelnym i trwałym. 2.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3.10, 3.11 i 3.12, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.6. Ofertę sporządza się na drukach przygotowanych przez Zamawiającego. Złożenie oferty na drukach o innej treści spowoduje odrzucenie oferty. 2.7. Wykonawca nie może wprowadzać zmian w dokumentach oferty, przygotowanych przez Zamawiającego. 2.8. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście wpisanym przez Wykonawcę, muszą być parafowane i datowane przez osobę /y podpisujące ofertę. 2.9. Oferta i wszystkie dokumenty, tam gdzie jest to wymagane przez Zamawiającego powinny być podpisane przez osobę/ osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (tak jak przy podpisywania umów); ujawnione we właściwym rejestrze, wpisie /ach do ewidencji działalności gospodarczej, umowie spółki osób fizycznych (cywilnej) lub umowie podmiotów występujących wspólnie. 2.10. Jeżeli ofertę i wszystkie załączone dokumenty podpisuje/ą osoba/y inne niż wymienione w pkt. 2.9, do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa dla tej osoby/ tych osób, udzielone przez osobę/ osoby upoważnione. Pełnomocnictwo powinno zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 2.11. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymogi dotyczące Wykonawcy, dotyczą wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Każdy z tych wykonawców musi złożyć dokumenty, o których mowa w pkt. 3.10, 3.16 - 3.17. Umowa, o której mowa w pkt. 3.12. powinna przewidywać sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich oraz sposób odpowiedzialności. Wykonawcy ci ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.12. Każda strona oferty powinna być PARAFOWANA I PONUMEROWANA przez Wykonawcę kolejnymi numerami, niezależnie od numeracji Zamawiającego. 2.13. Dokumenty dołączone w formie kserokopii muszą być poświadczone NA KAŻDEJ STRONIE : za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę/ y podpisujące ofertę. 2.14. W przypadku, gdy Zamawiający wymaga użycia pieczęci Wykonawcy lub /i pieczęci imiennej, a Wykonawca takowych nie posiada, dopuszcza się zastąpienie ich odpowiednio i czytelnie napisaną nazwą Wykonawcy lub /i czytelnie napisanym stanowiskiem, nazwiskiem i imieniem. 2.15. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, sam lub jako upoważniony reprezentant firmy /ewentualnie holdingu bądź korporacji/. W przypadku, gdy Wykonawca uczestniczy w więcej niż jednej ofercie, wszystkie te oferty zostaną odrzucone.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3.12. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowieopiekuncze.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pogotowieopiekuncze.waw.pl
Siedziba zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Pogotowie Opiekuńcze Nr 2 ul. Św. Bonifacego 81 02-945 Warszawa Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego nr 3 im. Kubusia Puchatka w Woli na rok 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 20 w Olsztynie na rok 2025.
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Słoneczne Wzgórze" w Ryjewie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Klimkówce w okresie : od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych dla stołówki Szkoły Podstawowej nr 8 w Rudzie Śląskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.