To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-23
Siemianowice Śląskie: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich usług pralniczych, dezynfekcji i czyszczenia chemicznego wraz z transportem
Numer ogłoszenia: 468958 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 433984 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich, ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2281930, faks 032 2281498.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich usług pralniczych, dezynfekcji i czyszczenia chemicznego wraz z transportem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez okres 24 miesięcy dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich usług pralniczych, dezynfekcji i czyszczenia chemicznego wraz z transportem zgodnie z zasadami i przepisami sanitarnymi obowiązującymi w tym zakresie, z zastosowaniem środków piorących i dezynfekujących. Usługa ma być wykonywana w pralni oraz przy użyciu urządzeń i środków Wykonawcy, przy czym pralnia musi posiadać zezwolenie właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego do świadczenia usług na rzecz jednostek służby zdrowia oraz spełniać wymogi pełnej bariery higienicznej. Szacowana ilość bielizny szpitalnej znajdującej się w zakresie usługi prania kg 24 miesięcy - 96 000 - ilość szacowana stanowiąca przedmiot I. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę prania bielizny szpitalnej wraz z transportem. 1. W zakres świadczonych usług pralniczych wchodzi: pranie wodne bielizny szpitalnej, operacyjnej, materacy, pokrowców na materace, koców, poduszek, oraz odzieży ochronnej i operacyjnej i innych (firany, zasłony, obrusy); dezynfekcja chemiczno-termiczna; prasowanie; maglowanie i naprawy krawieckie oraz czyszczenie chemiczne asortymentu nienadającego się do prania wodnego wraz z transportem. 2. Pranie pieluch i bielizny noworodkowej według zaleceń Instytutu Matki i Dziecka lub innej równoważnej instytucji. 3. Pranie bielizny i odzieży fasonowej z zachowaniem technologii prania i dezynfekcji z zachowaniem podziału na: a) bieliznę noworodkową b) bieliznę położniczą c) bieliznę operacyjna d) bieliznę ogólnoszpitalną 4. Transport bielizny czystej do Zamawiającego i brudnej do pralni ma się odbywać na wózkach jezdnych, dostarczonych na czas trwania umowy przez Wykonawcę w ilości wynikającej z wielkości dostaw. 5. Bielizna do naprawy będzie zapakowana przez Zamawiającego w oddzielnym worku z napisem (SZWALNIA) 6. Odbieranie bielizny brudnej i dostarczanie bielizny czystej odbywać się będzie od poniedziałku do soboty. W przypadku zaistnienia konieczności świadczenia ww. usługi w soboty i inne dni wolne od pracy szczegółowy jej zakres będzie uzgadniany z 7 dniowym wyprzedzeniem. 7. Usługi mają być świadczone do 24 godzin od chwili przekazania asortymentu pralniczego, za wyjątkiem odzieży fasonowej, która musi wracać do Zamawiającego do 48 godzin od chwili przekazania, kocy i poduszek, które mają wracać do Zamawiającego do 72 godzin od chwili przekazania oraz materacy, które mają wracać do Zamawiającego do 7 dni od chwili przekazania. 8. Wykonawca poza kompleksową usługą prania, zobowiązany jest do wykonania drobnych napraw bielizny takich jak: przyszywanie guzików, naprawa zamków, napów, troczków, zszywanie rozdarć. 9. Wykonawca raz na kwartał na swój koszt ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu kopie badań mikrobiologicznych wykonanych w pralni Wykonawcy potwierdzonych przez Stację Sanitarno -Epidemiologiczną, dokumentujących skuteczność prania i dezynfekcji. Zamawiający ponadto zastrzega sobie prawo wykonania własnych wymazów czystościowych w chwili dostarczenia bielizny do magazynu Zamawiającego w obecności pracownika Wykonawcy. 10. Wykonawca musi zapewnić pomiar Ph w ostatnim płukaniu i możliwość jego korygowania tak, aby uniknąć wystąpienia odczynów alergicznych. II. Wykonawca musi: 1. Przedstawić wykaz środków piorących do prania wodnego oraz czyszczenia chemicznego. 2. Przedstawić dokumenty potwierdzające, iż stosowane środki piorąco-dezynfekujące do prania wodnego, które będą używane do świadczenia usługi posiadają wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych lub inny dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu środka na ternie naszego kraju lub Unii Europejskiej oraz deklaracje zgodności CE. 3. Przedstawić aktualne karty charakterystyki wszystkich środków, jakie będą używane w procesie prania wodnego i czyszczenia chemicznego oraz certyfikat dermatologiczny środka piorącego do czyszczenia chemicznego, 4. Przedstawić dokumenty, które potwierdzają, iż pralnia spełnia warunki do prania bielizny szpitalnej. 5. Zapewnić istnienie pełnej bariery higienicznej w obiekcie pralni. 6. Zapewnić odpowiedni transport - pojazdy z zaświadczeniem inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu do realizacji usługi transportu w zakresie przedmiotu zamówienia. 7. Przedstawić procedury dezynfekcji środka transportu. 8. Dysponować automatycznym urządzeniem do mycia i dezynfekcji wózków do transportu bielizny szpitalnej. 9. Dysponować urządzenie do czyszczenia chemicznego. 10. Zapewnić terminowości realizacji przedmiotu zamówienia - do 24 godzin od chwili przekazania asortymentu pralniczego, za wyjątkiem odzieży fasonowej, która musi wracać do Zamawiającego do 48 godzin od chwili przekazania, kocy i poduszek, które mają wracać do Zamawiającego do 72 godzin od chwili przekazania oraz materacy, które mają wracać do Zamawiającego do 7 dni od chwili przekazania. 11. Zapewnić rekompensaty za zniszczoną w praniu bieliznę. 12. Zapewnić wykonywania naprawy uszkodzonej w trakcie usługi prania bielizny. 13. Dysponować pralnicą tunelową i automatycznym urządzeniem do dozowania środków piorących 14. Dysponować urządzeniem do obróbki fartuchów i ubrań operacyjnych (barierowych) w pozycji wiszącej za pomocą gorącego powietrza, umożliwiającym ich odpylanie i zapewniającym automatyczne składanie. 15. Dysponować zewnętrznym, zintegrowany w strefie płukania system filtracji do usuwania włosów, pyłu bawełnianego oraz połamanych włókien celu zwiększenia bezpieczeństwa epidemiologicznego. 16. W razie awarii urządzeń Wykonawca zabezpieczy wykonanie usługi - posiadanie drugiego obiektu wykonawczego lub umowy z innym Wykonawcą posiadającym dopuszczenie do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie prania bielizny szpitalnej. 17. W przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych Wykonawca złoży depozyt pościeli w magazynie Zamawiającego w ilości 30 kpl. (poszwa, poszewka, prześcieradło) nieodpłatnie, 18. Posiadać minimum 2 samochody do realizacji zamówienia, które muszą być przystosowane do przewozu bielizny szpitalnej, 19. Posiadać minimum 4 wózki jezdne - 2 do przewozu bielizny czystej i 2 do przewozu bielizny brudnej III. Wymagania: 1. Bielizna czysta przywożona z pralni musi być poskładana i zapakowana asortymentowo w białe zgrzewne worki foliowe - opakowanie - poszwa po 5szt. w opakowaniu - prześcieradło 10 szt. w opakowaniu - poszewki po 20s szt. w opakowaniu - koce po 2 szt. W opakowaniu opisana (rodzaj bielizny i dołączony wykaz z ilością), a odzież ochronna na wieszakach także w workach foliowych. 2. Bielizna czysta będzie dostarczana od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 9:00 środkiem transportu Wykonawcy, Magazyn bielizny znajduje się w Szpitalu przy ul. 1-go Maja 9. 3. Bielizna czysta będzie dostarczana w wyjątkowych sytuacjach w soboty w godz. 7:00 - 9:00 środkiem transportu Wykonawcy, Magazyn bielizny znajduje się w Szpitalu przy ul. 1-go Maja 9. 4. Bielizna brudna będzie odbierana od poniedziałku do soboty w godz. 12:00 - 15:00 środkiem transportu Wykonawcy, Magazyn bielizny znajduje się w Szpitalu przy ul. 1-go Maja 9. 5. Osoba odbierająca brudną bieliznę obowiązana jest posiadać prawidłowy ubiór - fartuch ochronny i rękawice ochronne. 6. Środki transportu brudnej i czystej bielizny winny być oddzielne lub posiadać szczelną i podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną. 7. Wykonawca usługi zobowiązany jest do potwierdzenia odbioru na kwicie zbiorczym wykazującym asortymentowe ilości oddanej bielizny oraz określające jej wagę ogólną, ww. kwit potwierdza własnoręcznym podpisem pracownik Szpitala oraz odbiorca. 8. Bielizna oddana do prania będzie trwale oznaczona przez Zamawiającego jego logo. 9. Płukanie odzieży fasonowej będzie odbywało się przy użyciu płynu antystatycznego. 10. Przed zawarciem umowy Zamawiający ma prawo weryfikacji informacji podanych w ofercie poprzez wizytę w pralni Wykonawcy. IV. Zasady reklamacji: 1. Wykonawca odpowiada za bieliznę Zamawiającego od momentu odebrania jej z magazynu bielizny brudnej, do czasu przekazania czystej bielizny do magazynu Zamawiającego. 2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność, za jakość wykonywanych usług pralniczych oraz zgodność procesu pralniczego z wymogami sanitarnymi. 3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody zaistniałe w związku z wykonaną usługa od momentu odebrania prania do chwili przekazania czystego i jego odbioru przez Zamawiającego. 4. Zamawiający jest upoważniony do sprawdzenia partii dostarczonego prania i w razie stwierdzenia zastrzeżeń do zgłoszenia reklamacji najpóźniej do 3 dni roboczych po dostarczeniu tej partii bielizny przez Wykonawcę. Reklamacja zostanie przez Wykonawcę rozpatrzona i wykonana zgodnie z zapisem pkt. 5. 5. Reklamowanie ilości i jakości asortymentu prania odbywać się będzie przez sporządzenie protokołu. Wykonawca na własny koszt dokona ponownego prania bielizny i dostarczy ją Zamawiającemu w nieprzekraczalnym terminie 24 godzin od daty sporządzenia protokołu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VECTOR S.A., ul. Długa 3, 62-030 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 276422,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 274560,00
Oferta z najniższą ceną: 274560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 274560,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich na rok 2025"
- Usługi zbierania, transportu i utylizacji odpadów medycznych wytwarzanych w obiektach Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Likwidacja dzikiego wysypiska oraz oczyszczenie terenu będącego własnością Gminy Siemianowice Śląskie przy ul. Chemicznej
- Usługi wykonania jednorazowego przeglądu technicznego systemów zabezpieczenia technicznego wraz z wymianą niesprawnych elementów systemu.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Siemianowicach Śląskich w 2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla wszystkich jednostek UKEN.
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2025 r.
- Usługi prania bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej
- PRANIE BIELIZNY SZPITALNEJ I MATERACY WRAZ Z TRANSPORTEM
- Wykonanie usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.