eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówSzkolenie z programowania sterowników PLC i PAC firmy Beckhoff

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-18

Rzeszów: Szkolenie z programowania sterowników PLC i PAC firmy Beckhoff
Numer ogłoszenia: 469052 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie z programowania sterowników PLC i PAC firmy Beckhoff.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie dotyczy przeprowadzenia łącznie 30 godzin zajęć lekcyjnych dotyczących programowania sterowników PLC i PAC firmy Beckhoff dla 10 studentów II roku kierunku Automatyka i Robotyka Politechniki Rzeszowskiej Przeprowadzenie specjalistycznego kursu z zakresu Programowanie sterowników swobodnie programowalnych klasy PLC i PAC firmy Beckhoff dla studentów PRz na potrzeby projektu pt.: Zainwestuj w siebie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Opis: Usługa dotyczy przeprowadzenia 30 godzin lekcyjnych dla 10 osobowej grupy studentów; 3 dni po 10 godzin lekcyjnych. I. Studenci biorący udział w kursie, mają ogólne informacje z zakresu podstaw programowania PLC i ogólną wiedze o językach programowania zgodnych z normą IEC 61131-3. II. Zaproponowane zajęcia dla studentów powinny dotyczyć następujących zagadnień: 1. Połączenie ze sterownikiem, konfiguracja wejść/wyjść: - podstawy obsługi narzędzia konfiguracyjnego w środowisku SoftPLC 2. Podstawy programowania w języku CFC: - podstawy obsługi narzędzia programistycznego w środowisku SoftPLC - poznanie typów zmiennych - poznanie typów deklaracji zmiennych - stworzenie aplikacji w języku CFC 3. Podstawy programowania w języku ST: - ogólne informacje o języku ST - dodawanie nowych elementów w języku ST - tworzenie bloku funkcyjnego w języku ST 4. Regulacja PID i przebiegi czasowe: - wykorzystanie narzędzia programistycznego w środowisku SoftPLC i zawartego w nim narzędzie do tworzenia wykresów, dla potrzeb przedstawienia pracy regulatora PID - wykorzystanie makr i dodatkowych bibliotek 5. Obsługa pamięci nieulotnej: - przechowywanie zmiennych po zaniku zasilania na HDD, karcie Compact Flash lub pamięci NOV DP-RAM 6. Archiwizacja danych w pliku (język FBD): - operacje na zmiennych typu STRING i plikach - pobieranie i wykorzystanie czasu systemowego 7. Możliwości urządzeń z rodziny Embedded PC: - zdalny dostęp - kopiowanie plików - instalowanie programów - tworzenie kopii zapasowej - aktualizacja systemu - serwery ftp oraz www - SMB serwer - panel sterowania 8. Komunikacja pomiędzy sterownikami poprzez protokół Ethernet (ADS); język LD: - podstawy komunikacji ADS - stworzenie aplikacji wymiany danych pomiędzy dwoma sterownikami 9. Komunikacja przez protokół Profibus: - podstawy komunikacji Profibus - konfiguracja komunikacji z wyspą Profibus - diagnostyka połączenia 10. Diagnostyka: - podstawy diagnostyki modułów wejść/wyjść - podstawy diagnostyki sterowników PLC oraz Embedded PC 11. Wizualizacja i funkcje dodatkowe: - stworzenie wizualizacji w ramach narzędzie programistycznego SoftPLC - uruchomienie wizualizacji na sterowniku Embedded PC. Zaproponowane zajęcia mogą być zmodyfikowane, ale muszą uwzględniać wiedzę studentów zdobytą w toku studiów. Postanowienia dodatkowe: 1. Wykonawca zapewnia uczestnikom szkolenia (studentom) salę do przeprowadzenia zajęć wyposażoną w stanowiska szkoleniowe podłączone do sieci Internet w liczbie odpowiedniej do indywidualnej pracy każdego studenta oraz prowadzącego zajęcia. Ponadto, sala będzie wyposażona w rzutnik multimedialny umożliwiający podłączenie komputera. 2. Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogram szkolenia, który przedstawi zamawiającemu do akceptacji nie później niż na 5 dni przed rozpoczęciem kursu. 3. Szkolenie studentów musi się zakończyć uzyskaniem przez nich certyfikatów zawierających informację o kursie, wymiarze godzin i potwierdzających ich umiejętności. Prowadzący zajęcia, powinien potwierdzić zdobytą wiedzę studentów przez przeprowadzenie sprawdzianów/testów lub innych umożliwiających sprawdzenie opanowania przedstawianych zagadnień. 4. Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: lista obecności, kopie certyfikatów, dziennik zajęć, informacja o wykonaniu usługi szkoleniowej oraz 1 egzemplarz materiałów szkoleniowych. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia pełnej dokumentacji z obowiązującymi oznakowaniami (zgodnie z załącznikiem do SIWZ - WYTYCZNE DOTYCZĄCE OZNACZANIA PROJEKTÓW W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować profesjonalną kadrą szkoleniową - co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą: - dyplom Magistra Inżyniera kierunku automatyka/mechatronika/robotyka - doświadczenie w prowadzeniu szkoleń przez okres co najmniej 5 lat: tj. praca w branży systemów sterowania opartych o sterowniki PLC/Embedded PC Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1 bud. V al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1 bud. V al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.