To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-16
Ropczyce: Przebudowa wodociągu miejskiego w Ropczycach
Numer ogłoszenia: 46906 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4279 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ropczycach, ul. Przemysłowa 12, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218296, faks 017 2218298.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wodociągu miejskiego w Ropczycach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie przebudowy istniejącego wodociągu miejskiego na 3 odcinkach obejmujących następujące rejony miasta: 2.1.1. Rejon ul. Wyszyńskiego - przebudowa istniejącego wodociągu wykonanego z rur stalowych fi 150mm, długości 228,0m, na rury PE 100, SDR 17, fi 250 mm o długości 228,0m. 2.1.2. Rejon ul. Piłsudskiego - przebudowa istniejącego wodociągu wykonanego z rur stalowych fi 250mm, długości 1137,0m na rury PE 100, SDR 17, fi 280mm o długości 1137,0m. 2.1.3. Rejon ul. Mickiewicza - przebudowa istniejącego wodociągu wykonanego z rur stalowych fi 80mm, długości 960,0m na rury PE 100, SDR 17, fi 160mm o długości 960,0m. Przebudowana sieć zostanie połączona z wodociągiem w systemie pierścieniowym. Uzbrojenie przebudowanego wodociągu stanowią zasuwy odcinające na sieci i przyłączach domowych, hydranty p-pożarowe nadziemne i podziemne o średnicy fi 80mm, oraz zawory odpowietrzająco - napowietrzające. 2.2. Modernizację uzdatniania wody pitnej w zbiornikach terenowych przy ul. Rataja przez montaż kompletnej sieci dezynfekcji wody z automatycznym pomiarem chloru wolnego w wodzie pitnej. Zakres robót obejmuje dostawę urządzeń, podłączenie do instalacji wodociągowej oraz włączenie do istniejącego systemu automatyki i wizualizacji. 2.3. Wykonanie opomiarowania przepływu wody w 6 istniejących przepompowniach sieciowych oraz podłączenie ww przepompowni do istniejącego w przedsiębiorstwie systemu automatyki i wizualizacji pracy sieci wodociągowej. Przyjęte rozwiązania techniczne będą oparte na systemie łączności bezprzewodowej. 2.4. Wykonanie systemu radiowego odczytu wodomierzy z funkcją zdalnego przekazywania danych do systemu bilingowego (fakturującego) dla 100 punktów odczytowych wraz z dostawą niezbędnych urządzeń i oprogramowania. 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności 3.1. opracowanie Dokumentacji Projektowej sporządzonej na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego niezbędnej dla wykonania robót ( projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy, przedmiar robót, kosztorys inwestorski), 3.1.1. skuteczne zgłoszenie właściwemu organowi zamiaru wykonania robót budowlanych polegających na przebudowie sieci wodociągowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego wymaganych odrębnymi przepisami pozwoleń, uzgodnień, opinii, decyzji 3.2. wykonanie robót budowlanych, 3.2.1. roboty ziemne 3.2.2. roboty rozbiórkowe i porządkowe 3.2.3.roboty montażowe 3.2.4. opracowanie dokumentacji powykonawczej niezbędnej do odbioru robót, a w szczególności wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przebudowanej sieci. 4. Warunki 4.1. Pełen zakres i opis przedmiotu zamówienia określono w programie funkcjonalno - użytkowym. Program funkcjonalno - użytkowy jest załącznikiem do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jest dostępny do pobrania na stronie internetowej Zamawiającego www.pukropczyce.eu lub w jego siedzibie. 4.1.1 Zamawiający wymaga załączenia do oferty ogólnego harmonogramu rzeczowo-finansowego opracowanego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ Zamawiający wymaga by ogólny harmonogram rzeczowo-finansowy spełniał poniższe wymogi: Etap I - prace projektowe skutkujące rozpoczęciem robót budowalnych w terminie do 2012-05-28 . Etap II - realizacja robót budowlanych przy ul. Mickiewicza i ul. Wyszyńskiego w okresie od 2012-05-28 do 2012-09-28. Etap III- realizacja robót budowlanych przy ul. Piłsudskiego od 2013-03-15 do 2013-08-30. Etap IV dostawa i montaż opomiarowania wodociągu (montaż urządzeń do uzdatniania wody z automatycznym ciągłym pomiarem chloru wolnego w wodzie; montaż urządzeń do pomiaru i sterowania pracą przepompowni sieciowych; montaż urządzeń i oprogramowania komputerowego do zdalnego odczytu wodomierzy i przesyłu danych do programu finansowo -księgowego) w terminie 2012-10-01 do 2013-05-31. Etap V - Planowana data zakończenia rzeczowej realizacji projektu (spisania protokołu odbioru końcowego) - do 2013-08-30. Postanowienia ogólnego harmonogramu rzeczowo-finansowego będą podstawą po wykonaniu dokumentacji projektowej przez Wykonawcę do sporządzenia szczegółowego harmonogramu rzeczowo -finansowego . 4.2. Do obowiązków Wykonawcy należy również wykonanie: 4.2.1. Kompleksowej obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 4 kpl. 4.2.2. Wykonanie dokumentacji powykonawczej 4 kpl. oraz w wersji elektronicznej 1 kpl. 4.2.3. Dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i poniesienia opłat z tym związanych. 4.2.4. Wykonania projektów organizacji ruchu, oraz niezbędnego oznakowania dróg jeżeli będą wymagane. 4.2.5. W przypadku zniszczeń urządzeń lub ich części w toku realizacji - naprawienia szkody lub doprowadzenia do stanu pierwotnego. 4.2.6. Przywrócenie do pierwotnego stanu terenu dróg i infrastruktury drogowej. 5. Warunki wykonawstwa: 5.1. wszelkie roboty należy wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej (ewentualne stosowanie przez Wykonawcę metod bezwykopowych tj. przewiertów sterowanych itp. nie będzie podstawą do ubiegania się Wykonawcy o dodatkową zapłatę - przyjmuje się, że ryzyko konieczności wyboru tej technologii robót jest skalkulowane w cenie ofertowej). 5.2. kierowanie robotami będzie sprawowane przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. 5.3. zmiana osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia w załączniku nr 5 wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego. 5.4. materiały zastosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać dokumenty poświadczające o dopuszczeniu tych materiałó1)w do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie ( certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności z PN lub AT, deklarację zgodności CE, Atest PZH- jeżeli jest wymagane). 5.5. wykonawca przy sporządzaniu dokumentacji technicznej oraz realizacji robót budowlanych winien uwzględnić stan istniejący tj. : 5.5.1. w zakresie modernizacji uzdatniania wody pitnej : maksymalny godzinowy przepływ wody z ujęcia wynosi 140 m3h, 5.5.2. w zakresie wykonanie opomiarowania przepływu wody w 6 istniejących przepompowniach sieciowych - parametry istniejącego systemu monitoringu i wizualizacji : komunikacja radiomodemowa, radiomodemy SATEL 3AS 869,protokół komunikacyjny MODBUS RTU, istniejący sterownik nadrzędny S7-300 SIEMENS, istniejący system wizualizacji SCADA: WIZCON, 5.5.3. w zakresie wykonania systemu radiowego odczytu wodomierzy - istniejący zintegrowany system informatyczny KOMANDRES-M wdrożony przez ETOBRES 6. Zamawiający posiada prawo do dysponowania terenem na cele budowlane. 7. Zamawiający wymaga 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienie licząc od daty odbioru końcowego. Okres rękojmi za wady fizyczne, równy okresowi gwarancji, rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu końcowego odbioru robót i przekazania do eksploatacji i upływa w dniu wygaśnięcia gwarancji. 8. Wykonawca przyjmie termin płatności 30 dni licząc od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury jest każdorazowo podpisanie bezusterkowego protokołu odbioru.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 44.16.25.00 - Rurociągi wody pitnej 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 38.80.00.00 - Urządzenia sterujące procesem przemysłowym i urządzenia do zdalnego sterowania 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Handlowo Usługowy Zakład Instalacji Sanitarnych i Gazowych SANTEX Kazimierz Czapka, ul. Klonowa 5, 39-120 Sędziszów Małopolski, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1539819,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1352380,08
Oferta z najniższą ceną: 1352380,08 / Oferta z najwyższą ceną: 5840000,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku Tarnowskie Termy o basen pływacki, wodny plac zabaw, szatnie, zjeżdżalnię, saunę parową, parkingi oraz rozbudowę strefy saun w T.Pod
- Przebudowa dróg gminnych o nr 120366D oraz 120370D w miejscowości Przygórze
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Markowskiej w Warszawie w ramach zadania pn. Poprawa bezpieczeństwa drogowego na obszarze rewitalizacji
więcej: Urządzenia sterujące procesem przemysłowym i urządzenia do zdalnego sterowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.