eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławyprzebudowa parkingu przy ulicach Kusocińskiego i Bema w Puławach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-08

POZYCJA 46915

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Puławy: przebudowa parkingu przy ulicach Kusocińskiego i Bema w Puławach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Puławy, do kontaktów: Małgorzata Syta, ul. Lubelska 5, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8862225, 8867846, fax 081 8879768, e-mail: bzp@um.pulawy.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.pulawy.pl Adres profilu nabywcy (URL): bzp@um.pulawy.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa parkingu przy ulicach Kusocińskiego i Bema w Puławach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ulice Kusocińskiego i Bema w Puławach. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa parkingu przy ulicach Kusocińskiego i Bema w Puławach na 50 miejsc postojowych wraz z oświetleniem, obejmująca: budowę nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm - 1144 m2; nawierzchni z asfaltobetonu gr. 5 cm - 22 m2; chodniki z kostki brukowej gr. 6 cm - 169 m2; trawniki - 104 m2; odwodnienie poprzez budowę fragmentu kanalizacji deszczowej i 3 szt wpustów deszczowych; oznakowanie poziome i pionowe oraz budowę oświetlenia ulicznego na długości 204 m z 11 szt latarń na 4 słupach S-100SRw i 4 słupach S-110SRw 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wypełniony formularz oferty z formularzem cenowym 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę min. 150.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia 8. Dowód wniesienia wadium. 9. Wykaz robót budowlanych minimum 3, zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, t.j. układanie nawierzchni i chodników z kostki brukowej betonowej o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł każda. Należy podać ich wartość, datę i miejsce wykonania - na załączonym formularzu. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 10. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga wskazania kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do prowadzenia robót drogowych oraz kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do prowadzenia robót elektrycznych. Do wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień budowlanych i zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 11. Od wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu. Ponadto do oferty należy dołączyć : 1. Kosztorysy ofertowe z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia 2. Wykaz stawek i narzutów - zgodnie z załączonym formularzem. 3. Harmonogram realizacji robót 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie: 50 miejsc postojowych wraz z oświetleniem, budowa nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm - 1144 m2; nawierzchni z asfaltobetonu gr. 5 cm - 22 m2; chodników z kostki brukowej gr. 6 cm - 169 m2; trawników - 104 m2; odwodnienia poprzez budowę fragmentu kanalizacji deszczowej i 3 szt wpustów deszczowych; oznakowania poziomego i pionowego oraz budowę oświetlenia ulicznego na długości 204 m z 11 szt latarń na 4 słupach S-100SRw i 4 słupach S-110SRw 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 4000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie wykonawstwa robót budowlanych objętych zamówieniem - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują oraz potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zmówienia: - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - spełnią pozostałe wymagania SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny złozonych dokumentów systemem spełnia/ nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty z formularzem cenowym 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę min. 150.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia 8. Dowód wniesienia wadium. 9. Wykaz robót budowlanych minimum 3, zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, t.j. układanie nawierzchni i chodników z kostki brukowej betonowej o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł każda. Należy podać ich wartość, datę i miejsce wykonania - na załączonym formularzu. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 10. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga wskazania kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do prowadzenia robót drogowych oraz kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do prowadzenia robót elektrycznych. Do wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień budowlanych i zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 11. Od wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu. Ponadto do oferty należy dołączyć : 1. Kosztorysy ofertowe z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia 2. Wykaz stawek i narzutów - zgodnie z załączonym formularzem. 3. Harmonogram realizacji robót

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.pulawy.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.10.2006, godzina 09:15, Urząd Miasta Puławy 24-100 Puławy ul.Lubelska 5 pok.103.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.