Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-18
Gliwice: Dostawa sprzętu RTV, sprzętu oraz baterii i akumulatorów w podziale na 2 zadania - znak sprawy 113/WOG/2013
Numer ogłoszenia: 469162 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4217 , ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 46 14 371, faks 0-32 46 14 230, 46 14 231.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.4wog.mil.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JW 4217.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu RTV, sprzętu oraz baterii i akumulatorów w podziale na 2 zadania - znak sprawy 113/WOG/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot i zakres zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu RTV, sprzętu oraz baterii i akumulatorów w podziale na 2 zadania: Zad. nr 1: Dostawa sprzętu RTV. Zad. nr 2: Dostawa sprzętu oraz baterii i akumulatorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 oraz nr 3 - stanowiące integralną część niniejszej SIWZ . Dostarczony sprzęt ma być fabrycznie nowy i pochodzić z produkcji 2013 roku Wykonawca udziela Zamawiającemu i jego następcom prawnym gwarancji jakości na dostarczony towar zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, na okres minimum 24 miesięcy Termin realizacji zamówienia: 15 dni od daty podpisania umowy Wskazanie w formularzach cenowych w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, iż wykonawca może zaoferować asortyment równoważny o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych lub użytkowych. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że wyrób spełnia w całości opisane parametry jakościowe, techniczne i funkcjonalne..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.45.10.00-6, 32.33.32.00-8, 32.30.00.00-6, 32.34.23.00-5, 38.51.92.00-8, 38.65.31.10-1, 32.34.42.00-8, 32.34.42.40-0, 31.40.00.00-0, 31.43.30.00-0, 31.15.81.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie to składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie to składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. b. Wykaz dostaw wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców , oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie załącznik nr 5 do SIWZ. Za spełnienie tego warunku, w zakresie zadania nr 1, Zamawiający uzna wykonanie co najmniej jednej dostawy w ramach jednej umowy, odpowiadającej zakresem przedmiotowi zamówienia i z nim tożsamej, na kwotę minimum 50 000,00 zł brutto; w zakresie zadania nr 2, Zamawiający uzna wykonanie co najmniej jednej dostawy w ramach jednej umowy, odpowiadającej zakresem przedmiotowi zamówienia i z nim tożsamej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 niniejszej SIWZ, formularz cenowy , pełnomocnictwo, jeżeli ofertę składa pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.4wog.mil.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4217; 44-121 Gliwice; ul. Gen. Andersa 47.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4217; 44-121 Gliwice; ul. Gen. Andersa 47, kancelaria jawna, budynek nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu RTV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot i zakres zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu RTV, sprzętu oraz baterii i akumulatorów w podziale na 2 zadania: Zad. nr 1: Dostawa sprzętu RTV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 stanowiący integralną część niniejszej SIWZ . Dostarczony sprzęt ma być fabrycznie nowy i pochodzić z produkcji 2013 roku Wykonawca udziela Zamawiającemu i jego następcom prawnym gwarancji jakości na dostarczony towar zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, na okres minimum 24 miesięcy Termin realizacji zamówienia: 15 dni od daty podpisania umowy Wskazanie w formularzach cenowych w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, iż wykonawca może zaoferować asortyment równoważny o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych lub użytkowych. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że wyrób spełnia w całości opisane parametry jakościowe, techniczne i funkcjonalne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6, 32.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu oraz baterii i akumulatorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot i zakres zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu RTV, sprzętu oraz baterii i akumulatorów w podziale na 2 zadania: Zad. nr 2: Dostawa sprzętu oraz baterii i akumulatorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 - stanowiący integralną część niniejszej SIWZ . Dostarczony sprzęt ma być fabrycznie nowy i pochodzić z produkcji 2013 roku Wykonawca udziela Zamawiającemu i jego następcom prawnym gwarancji jakości na dostarczony towar zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, na okres minimum 24 miesięcy Termin realizacji zamówienia: 15 dni od daty podpisania umowy Wskazanie w formularzach cenowych w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, iż wykonawca może zaoferować asortyment równoważny o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych lub użytkowych. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że wyrób spełnia w całości opisane parametry jakościowe, techniczne i funkcjonalne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.44.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Organizacja pobytu uczestników XVII Międzynarodowej Konferencji Naukowej "TRANSPORT PROBLEMS" (ang. XVII International Scientific Conference "TRANSPORT PROBLEMS"). Znak sprawy: DZPZ.283.13.2025.TB.
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- 2025 - Utrzymanie czystości pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Kujawskiej etap I i II w Gliwicach. Pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentacji postępowania
- 4WOG-1200.2712.9.2025 Usługa napraw i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych/instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
- Przedłużenie wsparcia technicznego dla sprzętu informatycznego produkcji Hewlett Packard Enterprise
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akumulatorów do zasilaczy UPS
- Dostawa wraz z montażem akumulatorów dla istniejącej instalacji oświetlenia awaryjnego w hali sportowo-widowiskowej przy ul. Struga 63 w Radomiu
- Wyposażenie na potrzebę stworzenia nowoczesnego laboratorium analizy i symulacji procesów biznesowych. w ramach programu "Regionalna inicjatywa doskonałości"
- Zakup i dostawa chemicznych źródeł zasilania - baterii
- "Magazyny energii elektrycznej w Budynkach Użyteczności Publicznej na terenie Miasta i Gminy Przyrów".
- "Budowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Ośrodka Pomocy Społecznej w Wojciechowie"
więcej: Ładowarki do baterii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.