eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › rozbudowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Siemiatyczach na potrzeby polsko-białoruskiego systemu zarządzania sytuacjami nadzwyczajnymi wraz z infrastrukturą techniczną usprawniającą zarządzanie środowiskiem w sytuacjach kryzysowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-08

POZYCJA 46921

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Siemiatycze: rozbudowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Siemiatyczach na potrzeby polsko-białoruskiego systemu zarządzania sytuacjami nadzwyczajnymi wraz z infrastrukturą techniczną usprawniającą zarządzanie środowiskiem w sytuacjach kryzysowych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Siemiatyczach, do kontaktów: Jerzy Sitarski, Wiesław Klepacki, ul. 11 Listopada 3, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 085 6565200, fax 085 6565210, e-mail: kppspi.wo@straz.bialystok.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.siemiatycze.straz.bialystok.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jednostka budżetowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Siemiatyczach na potrzeby polsko-białoruskiego systemu zarządzania sytuacjami nadzwyczajnymi wraz z infrastrukturą techniczną usprawniającą zarządzanie środowiskiem w sytuacjach kryzysowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Plac Komendy Powiatowej PSP w Siemiatyczach, ul. 11 listopada 31. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: dobudowa i nadbudowa istniejącej części budynku garażowo magazynowego Komendy Powiatowej PSP 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. posiadanie odpowiedniej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapweniającej wykonanie zamówienia, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Kompleksowe wykonanie (pod klucz)obiektu kubaturowego(dobudowę i nadbudowę budynku garażowo magazynowego) o kubaturze nie mniejszej niż 2350 m3. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 16.10.2006; lub data zakończenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 21.000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponują osobami do wykonania zamówienia, Znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Udzielą gwarancji na wykonanne roboty budowlane na okres 3 lat. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodne z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załłączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć wszystkie dokumenty wymagane przez zamawiającego: 1. Kosztorys ofertowy, 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 3. Wykaz stawek i narzutów. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków muszą być: aktualny odpis włąściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS potwierdzające odpowiednio, że wukonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do skladania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz zawierający imię i nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy wraz z jej uprawnieniami budowlanymi, posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres realizacji zamówienia i na kwotę ubezpieczenie nie mniejszą niż 900.000 PLN, Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia robót jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającyn swym rodzajem i wartością min. 1.200.000 PLN robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te wykonane były należycie (min. 2 roboty budowlane). Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min. 400.000 PLN wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Wykazać ,że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i fainansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. złożyć sprawozdanie finansowe określające obroty, zyski oraz zobowiązania i należności z ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest któtszy- za ten okres obroty roczne wyniosły min. 50% wartości zadania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siemiatycze.straz.bialystok.pl. Opłata: 103,7 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przelewem na rachunek bankowy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.10.2006, godzina 11:15, Komenda Powiatowa PSP, ul 11 listopada 31, 17-300 Siemiatycze.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Program Sąsiedztwa Polska-Białoruś-Ukraina INTERREG III A/ TACIS CBC 2004-2006 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.