eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDostawa sprzętu jednorazowego neonatologicznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-04

Toruń: Dostawa sprzętu jednorazowego neonatologicznego.
Numer ogłoszenia: 46924 - 2013; data zamieszczenia: 04.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6101510, faks 56 6596128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego neonatologicznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego neonatologicznego z podziałem na 5 zadań.
Zadanie Nr 1:
1. Cewnik Foleya, dwudrożny, sterylny, rozmiar FR-06; 08; 10 z prowadnicą ułatwiający cewnikowanie, FR-12,14,16 wykonany z lateksu pokrytego obustronnie warstwą silikonu, utrzymanie do 14 dni, port do napełniania z plastikową zastawką uniemożliwiającą przypadkowe opróżnienie balonu; z dołączoną strzykawką napełnioną 10% roztworem gliceryny do napełniania balonu o pojemności odpowiadającej wielkości balonu; opakowanie podwójne, (wewnętrzne folia, zewnętrzne folia papier) na opakowaniu zewnętrznym musi być podana data ważności i znak sterylności - 200 szt.
2. Cewnik Foleya, dwudrożny, sterylny, rozmiar FR-06,08 10, 12, 14, 16 wykonany z silikonu 100%; przezroczysty, niealergizujący, termoczuły, utrzymanie do 8 tygodni, port do napełniania balonu z plastikową zastawką uniemożliwiającą przypadkowe opróżnienie balonu; z dołączoną strzykawką napełnioną 10% jałowym roztworem gliceryny do napełniania balonu o pojemności odpowiadającej wielkości balonu; opakowanie podwójne, (wewnętrzne folia, zewnętrzne folia papier) na opakowaniu zewnętrznym musi być podana data ważności i znak sterylności - 120 szt.
Zadanie Nr 2:
1. Igły Hubera bez korka - 1200 szt.
2. Kranik trójdrożny neonatologiczny ze zmiennym oznaczeniem kolorystycznym (czerwono-niebieskim) i systemem antyzapiekowym na jednym odprowadzeniu i możliwością obrotu o 360 stopni - bezpieczny dla neonatologii - 1600 szt.
3. Rurka bez balonu, dwuświatłowa, do podawania surfaktantu lub monitorowania ciśnienia w drogach oddechowych, do długotrwałej intubacji, nieprzezroczysta, miękka z termoplastycznego materiału - dopasowująca się do kształtu dróg oddechowych, z kontrastującym paskiem w rtg i 25mm końcówką dystalną w rtg, oznakowanie długości co 0,5cm - rozmiar od 2.0 do 5.0 - 160 szt.
4. Igła do punkcji lędźwiowej 25G, 30mm - 150 szt.
Zadanie Nr 3:
1. Okulary jednorazowe, ochronne do fototerapii, wykonane z ultra miękkiego materiału dla obwodu głowy 20-38cm, mikrobiologicznie czyste - 600 szt.
2. Układ oddechowy do Neopuff do resuscytacji - 120 szt.
3. Maska nosowa (rozmiar S-XL) do aparatu Infant Flow - 50 szt.
Zadanie Nr 4:
1. Filtr do inkubatora Giraffe - 60 szt.
2. Żarówka do lampy Biliblanket Plus - 12 szt.
3. Jednorazowe pokrowce do fototerapii lampą Biliblanket - 500 szt.
Zadanie Nr 5:
1. Butelki szklane do karmienia niemowląt o objętości 120-125ml ze smoczkiem silikonowym, okrągłym o mini i wolnym przepływie do wielokrotnego użycia przeznaczone do sterylizacji - 500 szt.
2. Smoczki okrągłe, silikonowe o mini i wolnym przepływie do butelek szklanych do karmienia niemowląt do wielokrotnego użytku, przeznaczone do sterylizacji (kompatybilne z oferowanymi butelkami) - 600 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.13.20-9, 33.19.00.00-8, 33.68.10.00-7, 33.15.78.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
      a/ wykaz wykonanych min. 2 dostaw sprzętu medycznego o wartości min. dla poszczególnych zadań:
      - Zadanie Nr 1 - 3.940,00 zł,
      - Zadanie Nr 2 - 16.290,00 zł,
      - Zadanie Nr 3 - 6.940,00 zł,
      - Zadanie Nr 4 - 3.680,00 zł,
      - Zadanie Nr 5 - 2.400,00 zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie;
      Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi wykazać się zrealizowanymi min. 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta np. Wykonawca składający ofertę na zad. Nr 1 i Nr 2 musi wykazać się zrealizowanymi 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie 20.230,00 zł każda dostawa.
      Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
      a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań:
      - Zadanie Nr 1 - 3.152,00 zł,
      - Zadanie Nr 2 - 13.032,00 zł,
      - Zadanie Nr 3 - 5.552,00 zł,
      - Zadanie Nr 4 - 2.944,00 zł,
      - Zadanie Nr 5 - 1.920,00 zł,
      wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
      /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/.
      Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta.
      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
      Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zgłoszenie/ powiadomienie Prezesa Urzędu o wprowadzeniu do obrotu i do używania oferowanego wyrobu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679), deklarację zgodności potwierdzającą, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi, certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzającej przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi.
    (Certyfikat jednostki notyfikowanej wymagany jest dla wyrobów medycznych klasy II a, II b i III).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a/ oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ;
b/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu umowy w przypadku jej niezrealizowania pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym.
2. Ceny podane w ofercie będą obowiązywać przez okres trwania umowy, a w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie wymagała aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera w Toruniu, ul. Św. Józefa 53-59, 87- 100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera w Toruniu ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
* Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
** Zobowiązania podmiotu trzeciego z art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych należy złożyć w oryginale.
*** Jeżeli Wykonawcy składają ofertę wspólną ( konsorcjum, spółka cywilna) wówczas oświadczenia i dokumenty dotyczące braku wykluczenia z postępowania muszą złożyć wszyscy wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum czy tworzący spółkę cywilną.
**** Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cewnik Foleya, dwudrożny, sterylny, rozmiar FR-06; 08; 10 z prowadnicą ułatwiający cewnikowanie, FR-12,14,16 wykonany z lateksu pokrytego obustronnie warstwą silikonu, utrzymanie do 14 dni, port do napełniania z plastikową zastawką uniemożliwiającą przypadkowe opróżnienie balonu; z dołączoną strzykawką napełnioną 10% roztworem gliceryny do napełniania balonu o pojemności odpowiadającej wielkości balonu; opakowanie podwójne, (wewnętrzne folia, zewnętrzne folia papier) na opakowaniu zewnętrznym musi być podana data ważności i znak sterylności - 200 szt.
    2. Cewnik Foleya, dwudrożny, sterylny, rozmiar FR-06,08 10, 12, 14, 16 wykonany z silikonu 100%; przezroczysty, niealergizujący, termoczuły, utrzymanie do 8 tygodni, port do napełniania balonu z plastikową zastawką uniemożliwiającą przypadkowe opróżnienie balonu; z dołączoną strzykawką napełnioną 10% jałowym roztworem gliceryny do napełniania balonu o pojemności odpowiadającej wielkości balonu; opakowanie podwójne, (wewnętrzne folia, zewnętrzne folia papier) na opakowaniu zewnętrznym musi być podana data ważności i znak sterylności - 120 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igły Hubera bez korka - 1200 szt.
    2. Kranik trójdrożny neonatologiczny ze zmiennym oznaczeniem kolorystycznym (czerwono-niebieskim) i systemem antyzapiekowym na jednym odprowadzeniu i możliwością obrotu o 360 stopni- bezpieczny dla neonatologii - 1600 szt.
    3. Rurka bez balonu, dwuświatłowa, do podawania surfaktantu lub monitorowania ciśnienia w drogach oddechowych, do długotrwałej intubacji, nieprzezroczysta, miękka z termoplastycznego materiału - dopasowująca się do kształtu dróg oddechowych, z kontrastującym paskiem w rtg i 25mm końcówką dystalną w rtg, oznakowanie długości co 0,5cm - rozmiar od 2.0 do 5.0 - 160 szt.
    4. Igła do punkcji lędźwiowej 25G, 30mm - 150 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Okulary jednorazowe, ochronne do fototerapii, wykonane z ultra miękkiego materiału dla obwodu głowy 20-38cm, mikrobiologicznie czyste - 600 szt.
    2. Układ oddechowy do Neopuff do resuscytacji - 120 szt.
    3. Maska nosowa (rozmiar S-XL) do aparatu Infant Flow - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr do inkubatora Giraffe - 60 szt.
    2. Żarówka do lampy Biliblanket Plus - 12 szt.
    3. Jednorazowe pokrowce do fototerapii lampą Biliblanket - 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Butelki szklane do karmienia niemowląt o objętości 120-125ml ze smoczkiem silikonowym, okrągłym o mini i wolnym przepływie do wielokrotnego użycia przeznaczone do sterylizacji - 500 szt.
    2. Smoczki okrągłe, silikonowe o mini i wolnym przepływie do butelek szklanych do karmienia niemowląt do wielokrotnego użytku, przeznaczone do sterylizacji (kompatybilne z oferowanymi butelkami) - 600 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.