eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CelestynówUDZIELENIE I OBSŁUGA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU KOMERCYJNEGO W KWOCIE 1.679.715,37 zł.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-23

Celestynów: UDZIELENIE I OBSŁUGA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU KOMERCYJNEGO W KWOCIE 1.679.715,37 zł.
Numer ogłoszenia: 469256 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 399284 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Celestynów, ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 22 7897060 w. 114, faks 22 7897011.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE I OBSŁUGA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU KOMERCYJNEGO W KWOCIE 1.679.715,37 zł..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kredyt będzie wykorzystany dokońca 2012 roku, zgodnie z terminami i w kwotach określonych każdorazowo przez Zamawiającego w piśmie złożonym z pięciodniowym (dni robocze) wyprzedzeniem w formie pisemnej. Wykonawca refinansuje dotychczasowe rozchody Gminy na spłatę wcześniej dokonanych rozchodów w 2012 r. 2. Dla potrzeb obliczenia ceny kredytu przyjmuje się, następujące wykorzystanie kredytu: - na dzień 30.11.2012 r. - 1.000.000,00 zł - na dzień 31.12.2012 r. - 1. 679.715,37 zł 3. Spłata rat kredytu będzie następowała w latach 2013-2020 w ratach kwartalnych w następujący sposób: 1) 31 marzec 2013 - 52.500,00 zł 2) 30 czerwiec 2013 - 52.500,00 zł 3) 30 wrzesień 2013 - 52.500,00 zł 4) 31 grudzień 2013 - 52.500,00 zł 5) 31 marzec 2014 - 52.500,00 zł 6) 30 czerwiec 2014 - 52.500,00 zł 7) 30 wrzesień 2014 - 52.500,00 zł 8) 31 grudzień 2014 - 52.500,00 zł 9) 31 marzec 2015 - 52.500,00 zł 10) 30 czerwiec 2015 - 52.500,00 zł 11) 30 wrzesień 2015 - 52.500,00 zł 12) 31 grudzień 2015 - 52.500,00 zł 13) 31 marzec 2016 - 52.500,00 zł 14) 30 czerwiec 2016 - 52.500,00 zł 15) 30 wrzesień 2016 - 52.500,00 zł 16) 31 grudzień 2016 - 52.500,00 zł 17) 31 marzec 2017 - 52.500,00 zł 18) 30 czerwiec 2017 - 52.500,00 zł 19) 30 wrzesień 2017 - 52.500,00 zł 20) 31 grudzień 2017 - 52.500,00 zł 21) 31 marzec 2018 -52.500,00 zł 22) 30 czerwiec 2018 - 52.500,00 zł 23) 30 wrzesień 2018 - 52.500,00 zł 24) 31 grudzień 2018 - 52.500,00 zł 25) 31 marzec 2019 - 52.500,00 zł 26) 30 czerwiec 2019 - 52.500,00 zł 27) 30 wrzesień 2019 - 52.500,00 zł 28) 31 grudzień 2019 - 52.500,00 zł 29) 31 marzec 2020 - 52.500,00 zł 30) 30 czerwiec 2020 - 52.500,00 zł 31) 30 wrzesień 2020 - 52.500,00 zł 32) 31 grudzień 2020 - 52.215,37 zł 4. Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty całości lub części kredytu w terminie przez niego wskazanym, pod warunkiem uprzedniego pisemnego powiadomienia Wykonawcy, które zostanie doręczone za pośrednictwem poczty lub faksem nie później niż na 7 dni przed datą wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu. Wykonawca nie będzie naliczał z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat i prowizji. 5. Zamawiający dopuszcza niewykorzystanie w całości kredytu, Wykonawca nie będzie z tego tytułu naliczał żadnych opłat i prowizji. 6. Dla potrzeb obliczenia całkowitej ceny brutto wykonania zamówienia należy przyjąć stawkę WIBOR 1 M w wysokości 4,90 %. Do stawki średniego WIBOR 1 M należy podać marżę co stanowić będzie oferowane oprocentowanie oraz jednorazową prowizję. Przy naliczaniu odsetek zamawiający zastosuje formułę 365/365 (366) czyli odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni - 365, a w przypadku lat przestępnych 366. 7. Spłata odsetek od kredytu następować będzie w okresach miesięcznych, w ciągu 10 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego od Wykonawcy pisemnego powiadomienia o wysokości oprocentowania i kwocie naliczonych odsetek za dany okres wynikający z aktualnego stanu zadłużenia. 8. Spłata kredytu ( kapitału - rat) realizowana będzie wraz ze spłatą odsetek od 01 stycznia 2013 r. (karencja spłaty kapitału od dnia wpłaty przez Wykonawcę pierwszej transzy do dnia 31 marca 2013 r., kiedy nastąpi spłata I raty). 9. Ustanawia się zabezpieczenie kredytu w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową. 10. Oprocentowanie nie spłaconych w terminie rat kredytu naliczane będzie w wysokości określonej dla odsetek ustawowych. 11. Wykorzystanie kredytu nastąpi w walucie polskiej. 12. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą od kwoty aktualnego zadłużenia. 13. Spłata kredytu i odsetek będzie następować przelewem. 14. Za datę spłat kredytu rozumie się datę wpływu środków na rachunek bankowy. 15. Za sporządzanie aneksów do umowy kredytu Wykonawca nie będzie naliczał prowizji. 16.Wykonawca prowadzić będzie rachunek kredytowy nieodpłatnie w okresie obowiązywania umowy. 17. W przypadku dokonania przez Zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu Strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy. 18. Wykorzystanie kredytu nastąpi w walucie polskiej. 19. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą od kwoty aktualnego zadłużenia. 20. Udostępnienie kredytu nastąpi nie później niż w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Otwocku, ul. Kołłątaja 1 B, 05-400 Otwock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 493100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 412819,44

  • Oferta z najniższą ceną: 412819,44 / Oferta z najwyższą ceną: 412819,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.