eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BestwinaOdśnieżanie chodników w sezonie zimowym 2013/2014 na terenie Gminy Bestwina

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-18

Bestwina: Odśnieżanie chodników w sezonie zimowym 2013/2014 na terenie Gminy Bestwina
Numer ogłoszenia: 469314 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bestwina , ul. Krakowska 111, 43-512 Bestwina, woj. śląskie, tel. 32 215 77 00, faks 32 215 77 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bestwina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie chodników w sezonie zimowym 2013/2014 na terenie Gminy Bestwina.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu chodników o powierzchni 21 549 m2 zlokalizowanych na terenie Gminy Bestwina w sezonie 2013/2014 w tym: mechaniczne i ręczne odśnieżanie chodników, mechaniczne i ręczne odrzucanie zwałów śniegu pozostawionego przez pługi odśnieżające jezdnię, zwalczanie gołoledzi mieszanką piaskowo - solną. 2.Wykonawca jest zobowiązany do stałego współdziałania z osobą koordynującą całością AKCJA ZIMA. 3.Wykonawca pod wskazanym numerem telefonu będzie zobowiązany pełnić w okresie realizacji zadania całodobowy dyżur, zapewniając Zamawiającemu stały z nim kontakt. 4.O kolejności i ilości powierzchni chodników do odśnieżania Wykonawca będzie każdorazowo informowany przez Zamawiającego. 5.Realizację zimowego utrzymania przewiduje się z chwilą wystąpienia opadów śniegu lub śliskości z gotowością na dzień zawarcia umowy. 6.Do akcji zimowej w danym dniu Wykonawca przystępuje z chwilą zmiany warunków atmosferycznych na polecenie Zamawiającego i przez czas potrzebny do zakończenia akcji. 7.Wykonawca winien dysponować środkami tj. sól, piasek w ilościach niezbędnych do prawidłowego utrzymania chodników. 8.Roboty należy wykonywać w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu pieszego i kołowego tj. do godz. 6:00, równocześnie we wszystkich sołectwach. 9.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres zawiera wykaz chodników na terenie Gminy Bestwina stanowiący załącznik nr 6.do SIWZ. 10.W okresie realizacji zamówienia, o którym mowa w Rozdziale IV SIWZ Zamawiający przewiduje wykonanie minimalnego zakresu usług związanych z zimowym utrzymaniem chodników, przedstawionego w poniższej tabeli: Odśnieżanie chodników: (Ilość m2 na jeden przejazd:21549m2), ilość przejazdów:(2), minimalna ilość: (43 098 m2). Zwalczanie gołoledzi mieszanką piaskowo - solną: (ilość m2 21549 m2), ilość przejazdów: (2), minimalna ilość: (43 098 m2). 11.Wykonanie maksymalnego zakresu usług związanych z zimowym utrzymaniem chodników wynika z limitu środków finansowych przeznaczonych przez Zamawiającego na wykonanie niniejszego zamówienia, o którym mowa w § 4 pkt. 6 umowy (załącznik nr 7 do SIWZ)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 60.63.00.00 - Usługi wykonywane przez statki kablowce .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie wymaganego oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie wymaganego oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) odpowiednim potencjałem technicznym w celu wykonania zamówienia tj. : a)4 (cztery) pojazdy opłużone do chodników (szerokość odśnieżania od 1 m do 2,1 m), b)1 (jeden) rozsiewacz do materiałów sypkich.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie wymaganego oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie wymaganego oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają zmianę istotnych postanowień niniejszej umowy zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1)Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, w następstwie: a)wystąpienia warunków pogodowych wymuszających konieczność prowadzenia lub zaprzestania zimowego utrzymania - szczególnie utrzymywania się warunków zimowych dłużej niż do 30 kwietnia 2014 roku. 2)zmiany stanu prawnego mające wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 3)zmiany wynagrodzenia w następstwie: a)zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w okresie terminowej realizacji przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bestwina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bestwina, ul. Krakowska 111, 43-512 Bestwina.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Bestwina, ul. Krakowska 111, 43-512 Bestwina, pokój nr 2 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.