Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-18
Bestwina: Odśnieżanie chodników w sezonie zimowym 2013/2014 na terenie Gminy Bestwina
Numer ogłoszenia: 469314 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bestwina , ul. Krakowska 111, 43-512 Bestwina, woj. śląskie, tel. 32 215 77 00, faks 32 215 77 12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bestwina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie chodników w sezonie zimowym 2013/2014 na terenie Gminy Bestwina.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu chodników o powierzchni 21 549 m2 zlokalizowanych na terenie Gminy Bestwina w sezonie 2013/2014 w tym: mechaniczne i ręczne odśnieżanie chodników, mechaniczne i ręczne odrzucanie zwałów śniegu pozostawionego przez pługi odśnieżające jezdnię, zwalczanie gołoledzi mieszanką piaskowo - solną. 2.Wykonawca jest zobowiązany do stałego współdziałania z osobą koordynującą całością AKCJA ZIMA. 3.Wykonawca pod wskazanym numerem telefonu będzie zobowiązany pełnić w okresie realizacji zadania całodobowy dyżur, zapewniając Zamawiającemu stały z nim kontakt. 4.O kolejności i ilości powierzchni chodników do odśnieżania Wykonawca będzie każdorazowo informowany przez Zamawiającego. 5.Realizację zimowego utrzymania przewiduje się z chwilą wystąpienia opadów śniegu lub śliskości z gotowością na dzień zawarcia umowy. 6.Do akcji zimowej w danym dniu Wykonawca przystępuje z chwilą zmiany warunków atmosferycznych na polecenie Zamawiającego i przez czas potrzebny do zakończenia akcji. 7.Wykonawca winien dysponować środkami tj. sól, piasek w ilościach niezbędnych do prawidłowego utrzymania chodników. 8.Roboty należy wykonywać w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu pieszego i kołowego tj. do godz. 6:00, równocześnie we wszystkich sołectwach. 9.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres zawiera wykaz chodników na terenie Gminy Bestwina stanowiący załącznik nr 6.do SIWZ. 10.W okresie realizacji zamówienia, o którym mowa w Rozdziale IV SIWZ Zamawiający przewiduje wykonanie minimalnego zakresu usług związanych z zimowym utrzymaniem chodników, przedstawionego w poniższej tabeli: Odśnieżanie chodników: (Ilość m2 na jeden przejazd:21549m2), ilość przejazdów:(2), minimalna ilość: (43 098 m2). Zwalczanie gołoledzi mieszanką piaskowo - solną: (ilość m2 21549 m2), ilość przejazdów: (2), minimalna ilość: (43 098 m2). 11.Wykonanie maksymalnego zakresu usług związanych z zimowym utrzymaniem chodników wynika z limitu środków finansowych przeznaczonych przez Zamawiającego na wykonanie niniejszego zamówienia, o którym mowa w § 4 pkt. 6 umowy (załącznik nr 7 do SIWZ)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 60.63.00.00 - Usługi wykonywane przez statki kablowce .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie wymaganego oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie wymaganego oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) odpowiednim potencjałem technicznym w celu wykonania zamówienia tj. : a)4 (cztery) pojazdy opłużone do chodników (szerokość odśnieżania od 1 m do 2,1 m), b)1 (jeden) rozsiewacz do materiałów sypkich.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie wymaganego oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie wymaganego oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają zmianę istotnych postanowień niniejszej umowy zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1)Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, w następstwie: a)wystąpienia warunków pogodowych wymuszających konieczność prowadzenia lub zaprzestania zimowego utrzymania - szczególnie utrzymywania się warunków zimowych dłużej niż do 30 kwietnia 2014 roku. 2)zmiany stanu prawnego mające wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 3)zmiany wynagrodzenia w następstwie: a)zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w okresie terminowej realizacji przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bestwina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bestwina, ul. Krakowska 111, 43-512 Bestwina.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Bestwina, ul. Krakowska 111, 43-512 Bestwina, pokój nr 2 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynku Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz terenu nieruchomości
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Biskupice w sezonie zimowym 2024/2025"
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Orzesze 2024/2025.
- Zimowe utrzymanie chodników, przystanków autobusowych i placów publicznych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego w sezonie 2024/2025
- Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w powiecie Węgrowskim w sezonie 2024/2025
- usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.