Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-18
Warszawa: Dostawa stacji roboczych z systemem operacyjnym oraz pakietem biurowym dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie SPRAWA WSA - ZP-26/2013
Numer ogłoszenia: 469400 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie , ul. Jasna 2/4, 00-013 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5537870, faks 02 8269160.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warszawa.wsa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stacji roboczych z systemem operacyjnym oraz pakietem biurowym dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie SPRAWA WSA - ZP-26/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z dwóch zadań (dwóch części - z możliwością składania ofert częściowych) wchodzących w skład niniejszego zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest :Zadanie 1 - dostawa stacji roboczych wraz z systemem operacyjnym (150 sztuk), Zadanie 2 - dostawa oprogramowania biurowego (150 licencji).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 48.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie:Zadanie 1 - 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych),Zadanie 2 - 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego w NBP O/O Warszawa Nr: 85 10101010 0078 1013 9120 0000. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce tytułem sformułowanie ze zwrotem wadium w sprawie nr WSA-ZP-26/2013 - Zadanie 1/Zadanie 2 i należy załączyć go do oferty. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZADANIE 1 - Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), wykonał lub wykonuje co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, polegające na dostawie komputerów (komputerów stacjonarnych i/lub komputerów przenośnych) do jednego zamawiającego o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł (dwieście tysięcy zł - każda z wykazanych umów ), oraz potwierdzą wykonane zamówienie dokumentem (referencjami lub innymi dokumentami) poświadczającym, że dostawa ta została wykonana należycie.ZADANIE 2 - Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) w przypadku składania oferty na Zadanie 1 a) wypełnioną i podpisaną przez wykonawcę specyfikację techniczną sprzętu o treści zgodnej z określoną w załączniku Nr 7 do SIWZ, b) dokumentacja techniczna producenta komputera określająca podstawowe cechy oferowanego produktu data sheet - kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, c) wynik testu oferowanego procesora wg CPU benchmark z dnia 15 listopada 2013 roku (min. 6570 pkt) d) certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu - kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, e) certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu - kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, f) oświadczenie producenta sprzętu o głośności jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 23 dB - kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, g) deklaracja zgodności CE - kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, h) oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych - kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, i) certyfikat EPEAT na poziomie GOLD - kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, j) wydruk ze strony Windows Certified Products List potwierdzający zgodność oferowanego sprzętu z oprogramowaniem Microsoft - wydruk musi być podpisany przez Wykonawcę, k) oświadczenie producenta że komputer jest produkowany seryjnie - komputer w oferowanej konfiguracji wyprodukowany w liczbie co najmniej 10 000 egzemplarzy - kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 2) w przypadku składania oferty na Zadanie 2 - a) kartę techniczną lub inne dokumenty oferowanego programu biurowego opisujące oferowane oprogramowanie - kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warszawa.wsa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego przy ulicy Jasnej 2/4 w Warszawie w godz.9.00 - 15.00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Biurze Podawczym Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie przy ulicy Jasnej 2/4 . Biuro podawcze funkcjonuje w godz. 8.00 - 16.00 w dni pracujące.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: p. Piotr Kosicki - w zakresie zagadnień proceduralnych, tel. 22 596-44-49, p. Jacek Wołosiak - w zakresie przedmiotu zamówienia, tel. 22 553-78-39, p. Piotr Urbanowski - w zakresie przedmiotu zamówienia, tel. 22 553-78-37. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują faksem lub formą elektroniczna na adres email. Wykonawcy przekazują korespondencję na nr faks 22 596-44-50 lub na adres email: piotr.kosicki@warszawa.wsa.gov.pl .Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Wszelką korespondencję w formie pisemnej do zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie, ul. Jasna 2/4, 00-013 Warszawa. Każda ze stron na żądanie drugiej strony zobowiązana jest niezwłocznie potwierdzić fakt otrzymania przekazanych faksem i emailem oświadczeń, zawiadomień, wniosków oraz informacji. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę Zamawiający domniema iż pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksu lub adres email podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma chyba że Wykonawca wezwany przez Zamawiającego do potwierdzenia otrzymania oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji w sposób określony w zdaniu pierwszym niniejszego pkt. oświadczy iż w/w wiadomości nie otrzymał. We wszelkiej korespondencji dotyczącej niniejszego postępowania zaleca się wskazywać znak sprawy postępowania nadany przez zamawiającego lub nazwę zamówienia nadaną przez zamawiającego. Znak sprawy nadany przez Zamawiającego WSA-ZP-26/2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - dostawa stacji roboczych wraz z systemem operacyjnym (150 sztuk).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) dostawa stacji roboczych do siedziby Zamawiającego wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym MS Windows 8 Professional 64 Bit PL (lub inny system operacyjny zgodnie z warunkami równoważności opisanymi w pkt 6.7. SIWZ) - (150 sztuk), szczegółową specyfikację techniczną stacji roboczych będących przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, który zawiera minimalne wymagania techniczne będący później załącznikiem do umowy, b) realizacja serwisu gwarancyjnego (Next Business Day -tj. następnego dnia roboczego po zgłoszeniu usterki w siedzibie Zamawiającego). Serwis gwarancyjny świadczony będzie przez autoryzowanego partnera serwisowego producenta przez okres minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru jakościowego dostarczonych urządzeń..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - dostawa oprogramowania biurowego (150 licencji ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa stu pięćdziesięciu (150) wymienialnych (możliwość przeniesienia) licencji pakietu biurowego MS Office 2013 w ramach umowy OPEN Government zapewniający: - bezterminową licencję, - licencję z możliwością przeniesienia na inny komputer, - możliwość dokonania downgrade do wersji MS Office 2010 64-bit PL - prawo do zainstalowania dodatkowej kopii na firmowym komputerze przenośnym. - oprogramowanie podlega aktualizacjom na zasadach określonych w licencji MOLP. Pakiet biurowy musi zawierać minimum następujące aplikacje: a) Microsoft Word 2013, b) Microsoft Excel 2013, c) Microsoft PowerPoint 2013, d) Microsoft Outlook 2013, e) Microsoft OneNote 2013, lub inne równoważne oprogramowanie biurowe zgodnie z warunkami równoważności opisanymi w pkt 6.8. SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego oraz doposażenia szkół podstawowych z terenu gminy Serokomla
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja włączająca w Gminie Kozy" dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 i Szkoły Podstawowej nr 2- dwie częśći
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.