Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: przedmiotem zamówienia jest dostawa opraw oświetleniowych i ich instalacja wraz ze źródłem światła i sprzętem przełączeniowym awaryjnym, zwane oświetleniem Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Województwo Śląskie, do kontaktów: Mirosława Turalik, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2078559, 2078562, fax 032 2563420, e-mail: organizacja@silesia-region.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.silesia-region.pl Adres profilu nabywcy (URL): http://bip.silesia-region.pl/index.php?grupa=21 Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): - Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Organizacyjny, Mirosława Turalik, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2078562, fax 032 2563420, e-mail: organizacja@silesia-region.pl, www.silesia-region.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest dostawa opraw oświetleniowych i ich instalacja wraz ze źródłem światła i sprzętem przełączeniowym awaryjnym, zwane oświetleniem. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, ul. Dąbrowskiego 23, Katowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zostały podane w tabeli na str. 2 siwz. Oświetlenie obejmuje oświetlenie pomieszczeń m.in. pokoi biurowych, sal konferencyjnych, ciągów komunikacyjnych, magazynów, pomieszczeń socjalnych i innych pomieszczeń gospodarczych w budynku biurowym przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach. Miejsce instalacji oświetlenia wskaże Zamawiający. Wszystkie oprawy oświetlenia muszą spełniać warunki ochrony podstawowej od porażeń prądem elektrycznym. Oświetlenie pracujące w systemie awaryjnym musi mieć oprawy dostosowane do pracy w systemie awaryjnym jasno/ciemno. Praca oświetlenia nie może zakłócać pracy pracownikom przebywającym w pomieszczeniach. Na dostawę i wykonaną instalację Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji. Zamawiający może realizować uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji jakości. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia całości lub części obiektu - bez względu na przyczynę, naprawienie lub doprowadzenie do stanu właściwego należy do Wykonawcy. Zestawienie opraw oświetleniowych w tabeli obejmuje kompletne oprawy do montażu wraz ze świetlówkami i elektronicznymi zapłonnikami. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie są wymagane. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe Oryginalny kod CPV: 45.31.23.11 - Instalowanie oświetlenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zgodnie z SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.Ustala się obowiązek wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości: 4 500 PLN. (słownie: cztery tysiące pięćset zł.) 2.Wykonawcy przysługuje wybór formy wniesienia wadium, z uwzględnieniem poniższych postanowień. Wykonawcy przysługuje prawo wyboru wniesienia wadium w następujących formach: a) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy w GETIN Bank S.A. II Oddział Katowice, ul Powstańców 25a, 40-039 Katowice, nr 09 1560 1111 0000 9070 0003 5309 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Dokumenty należy złożyć w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Marszałkowskiego pokój 559. 3.Wadium należy wnieść skutecznie do 18.09.2006 r., do godz. 10:00. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych, 2.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych. 3.Wykonawca musi wykazać się, iż wykonał przynajmniej jedną dostawę opraw oświetleniowych wraz z instalacją w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie i instalacji stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna dokument, z którego wynika, że dostawa i usługa zostały wykonane należycie na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł. 4.Wykonawca musi wykazać się posiadaniem min jednego pracownika posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń udzielone w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z ustawą Prawo budowlane art.14 ust.1 pkt. 5 (Dz. U. 2003.207.2016). 5.Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00zł i potwierdzenie opłacenia składki. 6.Wykonawca winien dostarczyć aktualne dokumenty wymienione w punkcie XI siwz. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stosownymi dokumentami, które Wykonawca jest obowiązany dostarczyć są: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (zawarte w formularzu ofertowym). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w punkcie XI ust.2. 4.Wykaz wykonanych dostaw opraw oświetleniowych wraz z instalacją w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do niniejszego wykazu Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy i usługi zostały wykonane należycie. 5.Wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, o których mowa w pkt. 5. 7.Zaświadczenie z właściwej terenowo Izby Inżynierów Budownictwa zrzeszających pracowników, o których mowa w pkt. 5 i 6 8.Polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wszystkie dołączone dokumenty, mogą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej \za zgodność z oryginałem\ i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/?grupa=2. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie zamawiającego lub za pośrednictwem poczty. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.09.2006, godzina 10:15, Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Organizacyjny, pokój 559, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.09.2006.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawy gazów medycznych wraz z najmem i montażem zbiornika kriogenicznego dla potrzeb OSK w Katowicach
- Dostawa dronów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Organizacja cyklu spotkań edukacyjnych oraz szkoleń stacjonarnych w ramach Dzielnicowej Akademii Aktywnego Mieszkańca, dla uczestników projektów: W stronę sprawiedliwej transformacji.
- Zaprojektowanie i opracowanie strony internetowej wraz z hostingiem, utrzymaniem i wsparciem technicznym
- Sukcesywna dostawa odzieży dla członków zespołów ratownictwa medycznego Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Usługi porządkowe Zad. 1 - Mycie okien wraz z likwidacją gniazd
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji odgromowej na budynku PZDW w Rzeszowie.
- Modernizacja oświetlenia na hali sportowej dot. Modernizacji "Hali Legionów" przy ul. L. Drogosza 2 w Kielcach
- Modernizacja oświetlenia na Obiektach Sportowych MOSRiR w Szczecinie.
- Rozbudowa i przebudowa zabytkowego budynku Pastorówki w miejscowości Mokre celem adaptacji do potrzeb lokalnej społeczności
- "Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Opole Lubelskie".
- Wykonanie instalacji elektrycznej, teletechnicznej i informatycznej w pracowni IT w Zespole Szkół Ekonomicznych w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Szkolnej 1
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.