eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w latach 2011-2014 konserwacji urządzeń wentylacji i klimatyzacji w budynkach Politechniki Gdańskiej i w Centrum Informatycznym Trójmiejskiej Akademickiej Sieci Komputerowej ( CI TASK ), z siedzibą w Politechnice Gdańskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-17

Gdańsk: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w latach 2011-2014 konserwacji urządzeń wentylacji i klimatyzacji w budynkach Politechniki Gdańskiej i w Centrum Informatycznym Trójmiejskiej Akademickiej Sieci Komputerowej ( CI TASK ), z siedzibą w Politechnice Gdańskiej
Numer ogłoszenia: 46944 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16106 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska, Dział Eksploatacji, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 347 11 22, faks +48 58 347 12 78.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w latach 2011-2014 konserwacji urządzeń wentylacji i klimatyzacji w budynkach Politechniki Gdańskiej i w Centrum Informatycznym Trójmiejskiej Akademickiej Sieci Komputerowej ( CI TASK ), z siedzibą w Politechnice Gdańskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1.Wykonywanie, raz na trzy miesiące, następujących czynności ( zależnie od rodzaju urządzenia ): a)sprawdzenie poprawnej pracy zaworów trójdrogowych przy nagrzewnicach i chłodnicach wodnych central wentylacyjnych; b)sprawdzenie poprawnej pracy zabezpieczeń przeciwzamrożeniowych; c)sprawdzenie stanu technicznego i konserwacja pomp obiegowych; d)sprawdzenie stanu technicznego i konserwacja silników elektrycznych w centralach; e)sprawdzenie stopnia zużycia oraz regulacja siły naciągu pasków napędowych wentylatorów i wymienników obrotowych; wymiana pasków zużytych lub zerwanych na nowe; f)sprawdzenie stanu technicznego i konserwacja nagrzewnic i chłodnic zainstalowanych w centralach i w kanałach wentylacyjnych; g)sprawdzenie stanu technicznego i konserwacja instalacji odprowadzania skroplin przy centralach wentylacyjnych; h)sprawdzenie stanu technicznego, konserwacja i ewentualna regulacja przepustnic wielopłaszczyznowych powietrza; i)sprawdzenie stanu technicznego i konserwacja nawilżaczy powietrza, a w szczególności sprawdzenie drożności instalacji odprowadzania kondensatu oraz czyszczenie filtrów i cylindrów nawilżacza; j)sprawdzenie stanu technicznego i konserwacja jednostek wewnętrznych klimatyzatorów, a w szczególności czyszczenie filtrów powietrza i powierzchni parowników; k)sprawdzenie stanu technicznego i konserwacja instalacji odprowadzania skroplin z jednostek wewnętrznych i zewnętrznych klimatyzatorów; l)sprawdzenie stanu technicznego i konserwacja jednostek zewnętrznych klimatyzatorów; m)sprawdzenie stanu technicznego i konserwacja agregatów wody lodowej; n)sprawdzenie stanu technicznego instalacji wody lodowej wraz z instalacją uzupełniania glikolu; uzupełnianie ubytków glikolu; o)sprawdzenie stanu technicznego i konserwacja instalacji elektrycznej, doprowadzonej do urządzeń wentylacji i klimatyzacji; 1.2. Sporządzenie protokołów z przeprowadzonej konserwacji (wg p.4 pp. 4.1), podpisanych, po dokonaniu odbioru wykonanych prac, przez osoby wykazane w Załączniku nr 8 do SIWZ i przez wykonawcę. W protokole zostaną zawarte, co najmniej, następujące dane: - data przeprowadzenia konserwacji; - skład zespołu wykonującego konserwację; - nazwa urządzenia i miejsce zainstalowania - zakres wykonanych czynności konserwacyjnych ; - ustalenia wynikające z przeprowadzonych prób i oględzin; - ustalenia dotyczące dopuszczenia urządzenia do dalszej eksploatacji; - wnioski dotyczące koniecznego wykonania dodatkowych prac ; 1.3.Wykonanie w terminie: 3 m-ce od daty podpisania umowy i dalej w odstępach 12-to miesięcznych następujących czynności: a)wymiana filtrów w centralach wentylacyjnych; b)czyszczenie czerpni powietrza i komory rozprężnej central; c)próby szczelności instalacji chłodniczej; d)badanie ciągłości przewodu ochronnego i pomiar rezystancji izolacji. 1.4. Sporządzenie protokołów z przeprowadzonych czynności prób i pomiarów ( wg p.4. pp.4.3a do 4.3d ) podpisanych, po dokonaniu odbioru wykonanych prac, przez osoby wykazane w Załączniku nr 8 do SIWZ i przez wykonawcę. W protokole zostaną zawarte, co najmniej, następujące dane: - data przeprowadzenia czynności, prób i pomiarów; - skład zespołu przeprowadzającego czynności, próby i pomiary; - zakres przeprowadzonych prób i pomiarów; - ustalenia wynikające z przeprowadzonych pomiarów i oględzin; - wniosek dotyczący dopuszczenia urządzenia do dalszej eksploatacji; - wnioski w sprawie konieczności przeprowadzenia niezbędnych prac i inwestycji; 1.5. Zapewnienie obecności serwisu podczas imprez ( koncerty, zjazdy, sympozja itp. )odbywających się w budynkach Politechniki Gdańskiej: Auditorium Novum i WETiI B.Czas i miejsce dyżurów oraz liczba osób dyżurujących będzie uzgadniane indywidualnie z organizatorem. Przybliżona liczba imprez, dla obu budynków: 2 miesięcznie. Przybliżony czas trwania imprezy: 2 do 4 godz. Koszty związane z serwisem podczas imprez należy uwzględnić w cenie oferty. 1.6. Usuwanie awarii urządzeń wentylacji i klimatyzacji, na każde wezwanie uprawnionych przedstawicieli Zamawiającego. Koszty robocizny związane z tymi działaniami należy uwzględnić w cenie oferty. Za części zamienne, wykorzystane do usunięcia awarii, zapłaci Zamawiający, zgodnie z warunkami zawartymi w p. 8. 1.7. Wszystkie czynności, związane z konserwacją i naprawami, muszą być wykonywane zgodnie z zaleceniami producentów urządzeń. 2.Koszty materiałów eksploatacyjnych takich jak: filtry do central wentylacyjnych ( wymienianych raz na 12 miesięcy ), paski napędowe wentylatorów, paski napędowe do wymienników obrotowych wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty. 3.Zamawiający dopuszcza częstszą, niż raz na 12 miesięcy, wymianę filtrów w centralach, za dodatkową zapłatą, na pisemne zlecenie kierownika obiektu i po wcześniejszym przedstawieniu pisemnej oferty cenowej przez wykonawcę. 4.Koszty drobnych materiałów takich jak: uszczelki drzwi i klap rewizyjnych do central, materiały uszczelniające, drobne elementy zamocowań, czynnik do badania szczelności instalacji chłodniczych, czynnik chłodniczy do uzupełniania małych ubytków, smary oraz robociznę potrzebną do wymiany części zamiennych wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty. 5.Zakup, przez wykonawcę, wszelkich części zamiennych oraz czynnika chłodniczego, niezbędnych do wykonania napraw, szczególnie ich cena, powinien zostać wcześniej uzgodniony, pisemnie, z kierownikiem danego obiektu. 6.Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów BHP podczas wykonywania prac konserwacyjnych i serwisowych. 7.Dla sprawnej realizacji Zamówienia Wykonawca poda numery telefonów do kontaktów telefonicznych oraz adres poczty email i nr faksu. 8.Wymaga się, aby czas reakcji na wezwanie, do usunięcia awarii, rozumiany jako czas od telefonicznego powiadomienia o awarii urządzenia do momentu przybycia odpowiedniego serwisanta i podjęcia przez niego czynności w kierunku jej usunięcia, był nie dłuższy niż 120 minut. Czas usunięcia awarii nie powinien trwać dłużej niż 48 godz. od momentu przybycia serwisu, a jeżeli naprawa wymaga zakupu części zamiennych, trudno osiągalnych, czas ten nie powinien przekroczyć 2 tygodni. W przypadku nie usunięcia awarii w terminie 2 tygodni, zamawiający ma prawo wyznaczyć, inną firmę, a kosztami, robocizny, usunięcia awarii obciążyć wykonawcę. 9.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wymienione elementy, zgodnie z gwarancją producenta oraz 3 miesięcznej na całość przedmiotu zamówienia po zakończeniu umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe HEMONT Henryk Bieniek, ul. Nowiny 31, 80-020 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 488413,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 233859,60

  • Oferta z najniższą ceną: 233859,60 / Oferta z najwyższą ceną: 588000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.