Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-06
Lubin: Usługi w zakresie transportu drewna stosowego średniowymiarowego i wielkowymiarowego kłodowanego przeznaczonego do spedycji kolejowej w roku 2009.
Numer ogłoszenia: 46951 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubin , ul. Spółdzielcza 18, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8412300, 01,01, faks 076 8412301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www.wroclaw.lasy.gov.pl/lubin
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie transportu drewna stosowego średniowymiarowego i wielkowymiarowego kłodowanego przeznaczonego do spedycji kolejowej w roku 2009..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: Usługi w zakresie transportu drewna stosowego średniowymiarowego i wielkowymiarowego kłodowanego przeznaczonego do spedycji kolejowej w roku 2009..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.30.00 - 60.12.30.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2 500 zł, słownie: dwa tysiące pięćset złotych. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z poźn. zm.). 2)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr: BZ WBK o Lubin nr: 52 1090 2082 0000 0005 4601 2808 w tytule wpłaty należy wpisać: Wadium - podwóz drewna. 3)Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy zdeponować w kasie Nadleśnictwa Lubin. 4)Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5)Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 16 marca 2009 roku, do godz. 10.00. 6)Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 7)Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówinia c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia; d.nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące szczegółowe warunki: Warunek I - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1)Posiadają ważną licencję na świadczenie usług transportowych ( zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, Dz. U. Nr 125, poz. 1371 z poźn. zm). 2)Zatrudnieni pracownicy posiadają właściwe uprawnienia do kierowania pojazdami wymienionymi przy warunku II. Warunek II - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia wymaganym do wykonania zamówienia, 1)Wykonawcy wykażą i udokumentują, iż dysponują, lub będą dysponować następującymi maszynami i urządzeniami: a.Jeden zestaw samochodowy przystosowany do transportu drewna w trudnych warunkach terenowych, posiadający żuraw hydrauliczny do mechanicznego załadunku drewna ( samozaładowczy ) z przyczepą o łącznej ładowności min. 25 m3); b.jeden zestaw ciągnikowy z dwoma przyczepami do ręcznego załadunku drewna służący, do podwozu drewna z miejsc trudnodostępnych dla samochodów wysokotonażowych na miejsce załadunku. 2)Wykonawcy wykażą i udokumentują, iż dysponują lub będą dysponować osobami o następujących kwalifikacjach: a.dwóch kierowców z odpowiednimi kwalifikacjami. b.dwóch pomocników niezbędny przy załadunku wagonów do poprawiania ładownego drewna oraz mocowania pasów zabezpieczających ładunek. 3)Wykonawcy udokumentują wykonywanie usług o podobnym charakterze w okresie ostatnich 3 lat ( licząc od daty składania ofert ) na kwotę, co najmniej 25 575,00 zł PLN. Usługi o podobnym charakterze to usługi polegające na transporcie drewna stosowego średniowymiarowego i wielkowymiarowego kłodowanego z lasu i/lub jego załadunek na wagony kolejowe. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach składanych przez Wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)Wypełniony formularz ofertowy wg załączonego wzoru - zał. nr 1. W przypadku gdy ofertę składa konsorcjum, formularz ofertowy powinien być podpisany przez przedstawicieli wszystkich firm wchodzących w skład konsorcjum. b)Formularz cenowy oferty wg załączonego wzoru - zał. nr 2. c)Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) potwierdzone notarialnie. d)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). e)Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym zał. nr 1). f)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). g)Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). h)Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), dotycząca: (a)osób fizycznych ( współwłaścicieli spółek, właścicieli firm ), (b)urzędujących członków władz osób prawnych. i)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ) - dotyczy podmiotów zbiorowych. j)Ważna licencja na prowadzenie usług transportowych wraz z załącznikiem do licencji, w którym wymienione są pojazdy ( zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, Dz. U. Nr 125, poz. 1371 z późn. ). k)Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu wg zał. nr 4 do SIWZ, l)Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w zał. nr 4 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował m)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a)dla pracowników zatrudnionych na stanowisku kierowcy prawa jazdy odpowiedniej kategorii - w zależności od pojazdu, którym kierują. n)Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - wg zał. nr 6. o)Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w zał. nr 6 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował p)Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług z podaniem ich wartości, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg załączonego wzoru - zał. nr 5 do SIWZ., W przypadku oferentów, którzy nie realizowali usług o podobnym charakterze, jak usługi będące przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat, do wykazu należy dołączyć referencje, opinie, listy polecające (z których wynika wartość i rodzaj wykonanych robót ) lub kopie protokołów odbioru robót, albo rachunków faktur. 2)Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 3)Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/lubin.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo: Lubin
ul. Spółdzielcza 18
59-300 Lubin
tel.: ( 076 ) 841-23-00, lub -01, 02; fax.: ( 076 ) 841-23-01.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Lubin ul. Spółdzielcza 18 59-300 Lubin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Termomodernizacja budynku gminnego (mieszkalnego) Zimna Woda 27.
- Naprawa układu podczyszczania kanalizacji deszczowej od strony ul. Legnickiej - wylot W2 do Potoku Baczyna.
- Awaryjna, bezwykopowa naprawa kanałów metodą długiego oraz krótkiego rękawa CIPP - drogi gminne i powiatowe
więcej: przetargi w Lubinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.