Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-03
Wrocław: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych na potrzeby projektu Nowa przystań realizowanego przez Centrum Integracji Społecznej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu na rzecz Integracji Obywateli Państw Trzecich.
Numer ogłoszenia: 4696 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 488738 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Integracji Społecznej, ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 782 35 11, faks 71 782 35 12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych na potrzeby projektu Nowa przystań realizowanego przez Centrum Integracji Społecznej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu na rzecz Integracji Obywateli Państw Trzecich..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych na potrzeby projektu Nowa przystań realizowanego przez Centrum Integracji Społecznej, dofinansowanego z Europejskiego Funduszu na rzecz Integracji Obywateli Państw Trzecich. 2. Przedmiot zamówienia określony w punkcie 1 składa się z 10 szkoleń, z których każde powinno zostać przeprowadzone osobno w terminie i na zasadach wskazanych w niniejszym SIWZ. 3. Części I i VIII obejmuje realizację maksymalnie 2 edycji szkoleń zawodowych, pozostałe części dotyczą maksymalnie 1 edycji szkolenia. 4. Uczestnikami kursów są cudzoziemcy - obywatele państw trzecich zamieszkali we Wrocławiu. 5. Zamówienie publiczne zostało podzielone na 10 części, z czego każda część stanowi odrębne szkolenie. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na wybraną część zamówienia (na wybrane szkolenie). Wykonawca może złożyć oferty na dowolnie wybrane części zamówienia. Każda część będzie oddzielnie oceniana. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE NASTĘPUJĄCE CZĘŚCI: Część I - Szkolenie pod nazwą: Kurs administracyjno - biurowy z obsługą kadr i naliczaniem płac a. Szkolenie obejmuje 150 godzin, w tym minimum 120 godzin praktycznych b. możliwe terminy realizacji szkolenia: styczeń - marzec 2013, kwiecień - czerwiec 2013 c. ilość osób skierowanych na kurs to 3 - 10 osób, przy czym średnio grupa może liczyć po 5 osób (warunkiem rozpoczęcia szkolenia jest skierowanie przez Zamawiającego minimum 3 osób) d. czas trwania zajęć - 1 godzina dydaktyczna = 45 min. e. minimalny zakres programowy kursu powinien obejmować następującą tematykę: rodzaje umów o pracę: nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, czas pracy - ewidencja czasu pracy: sposoby, naliczanie urlopów wypoczynkowych prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rozliczanie podróży służbowych, ogólna charakterystyka form opodatkowania: podatek VAT, podatkowa księga przychodów i rozchodów, ryczałt ewidencjonowany, obliczanie wynagrodzeń, podatków i składek, obowiązki pracodawcy wynikające z przepisów podatkowych i zabezpieczenia społecznego, w szczególności z ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, obsługa programu księgowego typu Płatnik lub równoważnego oraz wykorzystanie programu Excel w pracy kadrowej, organizacja pracy biurowej w tym: obsługa urządzeń biurowych (faks, ksero, skaner, bindownica, laminator), zadania sekretariatu, organizacja obiegu dokumentów, korespondencja biurowa, ewidencjowanie, systemy przechowywania akt, archiwizacja dokumentów, dokumentacja handlowa, faktury VAT, rachunki, techniki sporządzania różnych dokumentów biurowych, telefoniczna obsługa sekretariatu, reprezentowanie firmy w kontakcie z interesantami, organizacja i obsługa spotkań firmowych, przygotowanie prezentacji nt. firmy). Część II - Szkolenie pod nazwą: Kurs grafiki komputerowej a) szkolenie obejmuje 150 godzin, w tym minimum 120 godzin praktycznych b) możliwe terminy realizacji szkolenia: kwiecień - czerwiec 2013 c) ilość osób skierowanych na kurs to 3 - 10 osób, przy czym średnio grupa może liczyć po 5 osób (warunkiem rozpoczęcia szkolenia jest skierowanie przez Zamawiającego minimum 3 osób) d) czas trwania zajęć - 1 godzina dydaktyczna = 45 min. e) minimalny zakres programowy kursu powinien obejmować następującą tematykę: Adobe Photoshop ? grafika rastrowa Interfejs użytkownika i podstawowe funkcje programu podstawowe metody selekcji rozdzielczość ekranu liczba kolorów a wielkość obrazu formaty plików graficznych dostępnych w PS podstawowe narzędzia programu i poruszanie się po dokumencie praca z kolorem narzędzia retuszu, korygowanie obrazu warstwy - definicja, tworzenie, praca z warstwami maski - definicja, nakładanie maski na warstwę, filtry, tryby mieszania warstw Corel Draw - grafika wektorowa obszar roboczy programu, parametry strony, tworzenie nowych rysunków rysowanie prostych obiektów transformacja i modyfikacje obiektów praca z tekstem kontury kształtów i ich wypełnienie efekty specjalne narzędzia wspomagające pracę - siatki, prowadnice, linijki warstwy - definicja, tworzenie, praca z warstwami Część III - Szkolenie pod nazwą: Pracownik ochrony a) szkolenie obejmuje 150 godzin w tym minimum 120 godzin praktycznych b) możliwe terminy realizacji szkolenia: kwiecień - czerwiec 2013 c) ilość osób skierowanych na kurs to 3 - 10 osób, przy czym średnio grupa może liczyć po 5 osób (warunkiem rozpoczęcia szkolenia jest skierowanie przez Zamawiającego minimum 3 osób) d) czas trwania zajęć - 1 godzina dydaktyczna = 45 min. e) minimalny zakres programowy kursu powinien obejmować następującą tematykę: blok prawny: wybrane zagadnienia prawa karnego i wykroczeń, prawa cywilnego i procesowego, prawa pracy, blok ochrony osób - przyczyny zamachów na osoby, metody i etapy ataków na osoby oraz używane środki, założenia taktyczne przeciwdziałania atakom, organizacja grupy ochronnej, blok ochrony mienia - ochrona obiektów, ochrona konwojów, techniczne środki, blok samoobrony i technik interwencyjnych - obrona przed napastnikiem uzbrojonym i nieuzbrojonym, techniki interwencyjne blok medyczny - wybrane elementy psychologii i socjologii, zasady udzielania pomocy przedlekarskiej, etyka pracownika ochrony, Część IV - Szkolenie pod nazwą: Sprzedawca - handlowiec z obsługą kasy fiskalnej a) szkolenie obejmuje 150 godzin w tym minimum 120 godzin praktycznych b) możliwe terminy realizacji szkolenia: kwiecień - czerwiec 2013 c) ilość osób skierowanych na kurs to 3 - 10 osób, przy czym średnio grupa może liczyć po 5 osób (warunkiem rozpoczęcia szkolenia jest skierowanie przez Zamawiającego minimum 3 osób) d) czas trwania zajęć - 1 godzina dydaktyczna = 45 min. e) minimalny zakres programowy kursu powinien obejmować następującą tematykę: podstawy prawne dotyczące handlu i sprzedaży dokumentacja sprzedaży narzędzia i techniki sprzedaży podstawy prawne tj. umowa sprzedaży, odpowiedzialność sprzedawcy obsługa programu magazynowo-fakturującego, kasy fiskalnej i innych urządzeń sklepowych wykorzystanie komputera w pracy zawodowej towaroznawstwo ogólne, handel detaliczny, handel hurtowy, etyka kupiecka obsługa klienta - autoprezentacja, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, kreowanie indywidualnych potrzeb klienta modulacja głosem w pracy sprzedawcy skuteczne słuchanie radzenie sobie z trudnym klientem eksponowanie atutów produktu sprzedaż internetowa podstawowe zagadnienia marketingu i reklamy Część V - Szkolenie pod nazwą: Kurs kosmetyczny a) szkolenie obejmuje 150 godzin, w tym minimum 120 godzin praktycznych b) możliwe terminy realizacji szkolenia: kwiecień - czerwiec 2013 c) ilość osób skierowanych na kurs to 3 - 10 osób, przy czym średnio grupa może liczyć po 5 osób (warunkiem rozpoczęcia szkolenia jest skierowanie przez Zamawiającego minimum 3 osób) d) czas trwania zajęć - 1 godzina dydaktyczna = 45 min. e) minimalny zakres programowy kursu powinien obejmować następującą tematykę: wyposażenie stanowiska pracy, metody i środki dezynfekcji, podstawy dermatologii i chemii kosmetycznej, cechy i obowiązki kosmetyczki cechy i wygląd gabinetu urządzenia kosmetyczne przepisy BHP i zalecenia SANEPIDU zasady i warunki przystąpienia do zabiegu kosmetycznego obsługa klienta: wywiad z klientem i dobór odpowiedniego zabiegu, diagnoza cery budowa, funkcje skóry oraz zabiegi o różnych właściwościach schorzenia skóry, procesy starzenia się preparaty do pielęgnacji i oczyszczania skóry analiza cery suchej, wrażliwej mieszanej, tłustej, naczynkowej, problematycznej, dojrzałej zabiegi pielęgnacyjne, twarz: oczyszczanie skóry twarzy , nakładanie maseczek i różnych rodzajów peelingów, demakijaż, regulacja brwi, henna brwi i rzęs dłonie i stopy: manicure i pedicure, stylizacja paznokci, kosmetyka ciała wizaż i stylizacja przedłużanie rzęs nauka nakładania i zdobienia tipsów żelowych i akrylowych usuwanie zbędnego owłosienia twarz: pachy, ręce i nogi, bikini zabiegi z wykorzystaniem aparatury specjalistycznej oraz elektrolecznictwo w kosmetyce: mikrodermabrazji, kawitacji, ultradźwięków, darsonval, galwan jonoforeza Część VI - Szkolenie pod nazwą: Bukieciarz - florysta a) szkolenie obejmuje 150 godzin, w tym minimum 120 godzin praktycznych b) możliwe terminy realizacji szkolenia: kwiecień - czerwiec 2013 c) ilość osób skierowanych na kurs to 3 - 10 osób, przy czym średnio grupa może liczyć po 5 osób (warunkiem rozpoczęcia szkolenia jest skierowanie przez Zamawiającego minimum 3 osób) d) czas trwania zajęć - 1 godzina dydaktyczna = 45 min. e) minimalny zakres programowy kursu powinien obejmować następującą tematykę teoria barw i kompozycji florystyczne zasady kompozycyjne narzędzia florysty - materiałoznawstwo podstawy botaniki materiał roślinny bukiety i wiązanki sztuka układania kwiatów w naczyniach dekoracja kwiatów doniczkowych artystyczne pakowanie prezentów dekoracje stołów florystyka ślubna (wiązanki ślubne i dekoracje wnętrz) florystyka żałobna florystyka komunijna florystyka Walentynowa, Adwentu, Bożego Narodzenia i Wielkiej Nocy marketing wyrobów i usług florystycznych ekspozycje wystawowe Część VII - Szkolenie pod nazwą: Magazynier z obsługą wózka widłowego a) szkolenie obejmuje 150 godzin, w tym minimum 120 godzin praktycznych b) możliwe terminy realizacji szkolenia: kwiecień - czerwiec 2013 c) ilość osób skierowanych na kurs to 3 - 10 osób, przy czym średnio grupa może liczyć po 5 osób (warunkiem rozpoczęcia szkolenia jest skierowanie przez Zamawiającego minimum 3 osób) d) czas trwania zajęć - 1 godzina dydaktyczna = 45 min. e) minimalny zakres programowy kursu powinien obejmować następującą tematykę: obsługa komputerowego programu magazynowego typu Optima lub równoważnego. obowiązki magazyniera zabezpieczenie magazynów podział zasobów dokumenty magazynowe wycena majątku odpowiedzialność materialna postępowanie w przypadku stwierdzenia różnic w przyjęciu na stan magazynu postępowanie w przypadku stwierdzenia różnic inwentaryzacyjnych typy stosowanych wózków jezdniowych budowa wózka jezdniowego czynności operatora przy obsłudze wózków przez podjęciem pracy i po pracy wózkiem widłowym czynności operatora w czasie pracy z wózkami. wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa wiadomości z zakresu BHP praktyczna nauka jazdy i manewrowania wózkami jezdniowymi kurs powinien zakończyć się egzaminem państwowym nadającym uprawnienia obowiązujące na rynku pracy. W cenę kursu musi zostać wliczony koszt wymaganych badań lekarskich, potwierdzających brak przeciwskazań zdrowotnych danej osoby do podjęcia pracy na stanowisku operatora wózków widłowych. Część VIII - Szkolenie pod nazwą: ABC przedsiębiorczości a) szkolenie obejmuje 150 godzin, w tym minimum 120 godzin praktycznych b) możliwe terminy realizacji szkolenia: styczeń - marzec 2013, kwiecień - czerwiec 2013 c) ilość osób skierowanych na kurs to 3 - 10 osób, przy czym średnio grupa może liczyć po 5 osób (warunkiem rozpoczęcia szkolenia jest skierowanie przez Zamawiającego minimum 3 osób) d) czas trwania zajęć - 1 godzina dydaktyczna = 45 min. e) minimalny zakres programowy kursu powinien obejmować następującą tematykę: omówienie pojęcia małego, średniego przedsiębiorcy, podstawy prawne działalności gospodarczej, postępowanie administracyjne i podatkowe, prawa i obowiązki przedsiębiorcy, księgowość, podatki, gospodarka finansowa firmy, zabezpieczenie obrotu gospodarczego, tworzenie planu przedsięwzięcia -( biznes plan), marketing - wprowadzania efektu działalności na rynek, zarządzanie jakością zarządzanie zasobami ludzkimi, nadzór i kontrola, nauka obsługi programu finansowo - płacowego Gratyfikant, nauka obsługi programu Płatnik, wypełnianie deklaracji podatkowych, ZUS, zgłoszeń i dokumentów rejestrowych. Część IX - Szkolenie pod nazwą: Pracownik biura podróży a) szkolenie obejmuje 150 godzin w tym minimum 100 godzin zajęcia praktyczne b) możliwe terminy realizacji szkolenia: kwiecień - czerwiec 2013 c) ilość osób skierowanych na kurs to 3 - 10 osób, przy czym średnio grupa może liczyć po 5 osób (warunkiem rozpoczęcia szkolenia jest skierowanie przez Zamawiającego minimum 3 osób) d) czas trwania zajęć - 1 godzina dydaktyczna = 45 min. e) minimalny zakres programowy kursu powinien obejmować następującą tematykę: narzędzia informatyczne w sprzedaży i obsłudze klienta w branży turystycznej -doskonalenie umiejętności szkolenie z wybranych systemów rezerwacyjnych + ćwiczenia : Sykon , Blue Vendo, Merlin X, Sart, Secur podstawowe zagadnienia związane z turystyką zorganizowaną: ustawa o usługach turystycznych i jej zastosowanie, warunki uczestnictwa organizatorów, podstawowe zasady przyjmowania reklamacji, rodzaje i zakres ubezpieczenie, przepisy wyjazdowe oraz celne, obieg dokumentów w obsłudze ruchu turystycznego, wypełnianie umów turystycznych w oparciu o ustawę techniki sprzedaży i rozmowy sprzedażowej: etapy rozmowy, techniki zamknięcia, radzenie sobie z trudnym klientem za pomocą techniki PIWW produkt turystyczny - kierunki bliskiego zasięgu, walory turystyczne, ceny, wycieczki fakultatywne, charakter i forma infrastruktury turystycznej, wycieczki objazdowe np.: Grecja, Hiszpania, Turcja, Egipt produkt - wycieczki z dojazdem własnym, zagadnienia związane z jej organizacją np.: Chorwacja, Włochy, Czechy, Słowacja produkt turystyczny - kierunki dalekiego zasięgu, walory turystyczne, ceny, wycieczki fakultatywne, charakter i forma infrastruktury turystycznej, wycieczki objazdowe np.: Indie, Dominikana, Kuba, Tajlandia ćwiczenia i warsztaty: odgrywanie scenek sprzedażowych, badanie potrzeb klienta, assesment center - rozmowa sprzedażowa ćwiczenie terenowe autokarowe: port lotniczy i odprawa; autokar turystyczny, jego budowa i bezpieczeństwo transportu kołowego; lustracja obiektu hotelarskiego, powikłania organizacyjne-sposoby rozwiązań. Część X - Szkolenie pod nazwą: Podstawy księgowości a) szkolenie obejmuje 150 godzin, w tym minimum 120 godzin praktycznych b) możliwe terminy realizacji szkolenia: kwiecień - czerwiec 2013 c) ilość osób skierowanych na kurs to 3 - 10 osób, przy czym średnio grupa może liczyć po 5 osób (warunkiem rozpoczęcia szkolenia jest skierowanie przez Zamawiającego minimum 3 osób) d) czas trwania zajęć - 1 godzina dydaktyczna = 45 min. e) minimalny zakres programowy kursu powinien obejmować następującą tematykę: zapoznanie z zasadami prowadzenia rachunkowości, formalne, prawne i organizacyjne aspekty prowadzenia rachunkowości majątek trwały, obrotowy i źródła jego finansowania ewidencja i rozliczanie kosztów ewidencja przychodów zapoznanie z podstawami ewidencji (m.in. kontami księgowymi, zdarzeniami gospodarczymi, zasadami księgowania), zapoznanie z ewidencjonowaniem operacji gospodarczych na kontach księgowych, nauczenie sporządzania bilansu, rachunku wyników, poznanie pracy na komputerze - obsługa programów Płatnik i programy finansowo księgowe, wynagrodzenia + składki ZUS podatek VAT podatek dochodowy od osób prawnych (CIT) program komputerowy CDN Optima i PŁATNIK 6. Przedmiot zamówienia określony w punkcie 1 swym zakresem obejmuje: a) przeprowadzenie szkoleń we wskazanym terminie w przeciętnie 2 dni powszednie w tygodniu od poniedziałku do piątku od godz. 16.30 nie później niż do godz. 19.45 (4 godz. dydaktyczne) i w soboty od godz. 9.00 do 15.00 (do 7 h dydaktycznych). a) przeprowadzenie egzaminu końcowego z zakresu zrealizowanego programu i wydanie imiennych zaświadczeń o ukończeniu szkolenia zawodowego. W razie niezdania lub nieprzystąpienia do egzaminu przez uczestnika w pierwszym terminie, Zamawiający przewiduje termin egzaminu poprawkowego, który ustala z Wykonawcą, a Wykonawca zobowiązany jest do jego przeprowadzenia, b) wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, zawierające logotypy oraz zapisy informujące o współfinansowaniu szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu na rzecz Integracji Obywateli Państw Trzecich, c) zapewnienie odpowiednich sal i pomieszczeń na terenie miasta Wrocławia do przeprowadzenia kursu posiadających swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych (toaleta, umywalka), spełniających wymogi sanitarne i przeciwpożarowe; wyposażonych w rzutnik, ekran i tablicę suchościeralną oraz sprzęt lub pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, zapewniających bezpieczne i higieniczne warunki pracy. d) zaproponowanie szczegółowego programu szkolenia ze wskazaniem osób prowadzących poszczególne zajęcia oraz zapewnienie pełnej obsługi podczas szkoleń. Program szkolenia musi odpowiadać wymogom określonym w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 luty 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. (Dz. U. 2006 Nr 31, poz. 216) i ponadto spełniać wymogi, jeżeli takie istnieją, wynikające z odrębnych przepisów i obejmować swym zakresem co najmniej minimum tematyczne określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, e) oznakowanie prezentacji multimedialnych i materiałów szkoleniowych za pomocą logotypów oraz zapisów informujących o współfinansowaniu szkolenia ze środków Europejskiego Funduszu na rzecz Integracji Obywateli Państw Trzecich oraz według wytycznych przyjętych dla Systemu Identyfikacji Wizualnej materiałów informacyjnych i promocyjnych Gminy Wrocław dostępnej w Biurze Promocji Miasta, ul. Przejście Żelaźnicze 17a, 50-107 Wrocław (w konsultacji z Zamawiającym) oraz logo projektu. Powyższe logotypy Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć wcześniej Wykonawcy, f) zapewnienie uczestnikom odzieży ochronnej (o ile jest to wymagane stosownymi przepisami BHP) oraz przeszkolenia w zakresie BHP (w pierwszym dniu szkolenia), zgodnie z przepisami; g) zapewnienie uczestnikom materiałów piśmienniczych, biurowych i dydaktycznych; h) zapewnienie codziennego poczęstunku dla uczestników szkolenia w czasie przerw między zajęciami (kawa, herbata, woda, ciastka), i) przeprowadzenie zajęć z wykorzystaniem form wykładowych oraz ćwiczeń praktycznych z użyciem odpowiednich materiałów zgodnych z tematyką kursu, j) zapewnienia kadry o odpowiednim wykształceniu i doświadczeniu w prowadzeniu szkoleń zawodowych, potwierdzone dyplomami, certyfikatami, zaświadczeniami itp.; k) wyznaczenie osoby do kontaktu z Zamawiającym, odpowiedzialnej za dbałość o wysoką jakość zajęć i upoważnionej do podejmowania wiążących decyzji w kwestiach związanych z realizowanymi kursami, l) przygotowanie i prowadzenie dokumentacji szkolenia, w tym list obecności, odbioru poczęstunku i materiałów szkoleniowych, sprawozdań z przeprowadzonych szkoleń protokołów egzaminów i udostępnienie ich Zamawiającemu, m) umożliwienie przeprowadzenia niezapowiedzianych kontroli realizowanego szkolenia w miejscu ich odbywania przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego, n) niezwłoczne informowanie Zamawiającego imiennie o nieobecności na szkoleniu osób skierowanych przez Zamawiającego, nieprzystąpieniu tych osób do szkolenia lub też rezygnacji z uczestnictwa w trakcie trwania szkolenia, a także o osobach często spóźniających się - pod rygorem odmowy przez Zamawiającego zapłaty w odniesieniu do tych osób. 6. Szkolenia będą się odbywały w przeciętnie 2 dni powszednie w tygodniu od poniedziałku do piątku od godz. 16.30 nie później niż do godz. 19.45 (4 godz. dydaktyczne) i w soboty od godz. 9.00 do 15.00 (do 7 h dydaktycznych). Szczegółowy harmonogram szkolenia ze wskazaniem terminów i godzin konkretnych zajęć Wykonawca przedstawi i dostarczy Zamawiającemu co najmniej na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji dostarczonego harmonogramu i wpływu na rozplanowanie szkolenia w danych dniach i godzinach, stosownie do potrzeb i możliwości uczestników projektu. 7. Miejsce prowadzenia kursu: wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich sal i pomieszczeń do przeprowadzenia szkoleń na terenie miasta Wrocławia, posiadających swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych (toaleta, umywalka), spełniających wymogi sanitarne i przeciwpożarowe. Sale i pomieszczenia, w których będą przeprowadzane szkolenia muszą posiadać standardowe wyposażenie: stoliki, krzesła oraz wyposażenie multimedialne, tj: rzutnik, ekran i tablicę suchościeralną lub inny sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji przedmiotu umowy. Sale i pomieszczenia muszą spełniać bezpieczne i higieniczne warunki pracy. 8. Materiały szkoleniowe: wykonawca jest zobowiązany do przygotowania materiałów szkoleniowych w zakresie programowym szkoleń i dostarczenia ich uczestnikom w dniu rozpoczęcia szkolenia lub sukcesywnie w miarę postępu realizacji programu szkolenia. Odbiór materiałów szkoleniowych powinien zostać potwierdzony przez uczestników podpisem na imiennej liście odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dodatkowo 1 egz. materiałów szkoleniowych do dokumentacji prowadzonej przez Zamawiającego. 9. Przygotowanie cateringu: w ramach zamówienia należy zapewnić codzienny poczęstunek dla uczestników szkoleń w miejscu ich przeprowadzenia. Usługa poczęstunku ma obejmować: zapewnienie dostępu do poczęstunku w przerwach w trakcie zajęć szkoleniowych, tj do: kawy, herbaty, wody oraz ciastek. W ramach cateringu w trakcie trwania szkolenia należy uwzględnić następujące wymagania w zakresie ilości i zakresu poczęstunku: a) kawa z ekspresu oraz herbata w termosach - po 250 ml każdego napoju na osobę; cukier, mleko do kawy, b) suche ciastka - mix, c) woda mineralna butelkowana - po 250 ml na jednego uczestnika. 10. Dokumentacja szkolenia: wykonawca jest zobowiązany do: A) prowadzenia poniższej dokumentacji przebiegu szkolenia: listy obecności na każdych zajęciach, zawierające datę i godziny szkolenia, realizowany w danym dniu temat, podpis osoby prowadzącej. Obecność powinna być poświadczona własnoręcznym podpisem uczestnika składanym na każdych zajęciach. B) przekazania Zamawiającemu: a) szczegółowego harmonogramu kursu (z numerami sal i nazwiskami prowadzących zajęcia- dostarczony drogą mailową lub w formie papierowej Zamawiającemu najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia); b) materiałów dydaktycznych dla uczestników - trwale spięty komplet przekazany najpóźniej do dnia rozpoczęcia szkolenia zawodowego (w przypadku materiałów dydaktycznych, nie będących w wersji papierowej, należy przekazać Zamawiającemu 1 wzorcowy komplet materiałów). c) arkuszy egzaminu końcowego - Wykonawca przekazuje arkusz egzaminu końcowego na odpowiednio ologowanym papierze (jak w przypadku materiałów dydaktycznych) oraz kserokopii arkuszy wypełnionych imiennie przez uczestników (najpóźniej tydzień po zakończeniu szkolenia); d) oryginałów list obecności (najpóźniej tydzień po zakończeniu danego miesiąca szkolenia); e) kserokopii zaświadczeń o ukończeniu szkolenia zawodowego i potwierdzenia odbioru tych zaświadczeń przez uczestników (najpóźniej tydzień po zakończeniu szkolenia); f) protokołu egzaminu końcowego (najpóźniej tydzień po zakończeniu szkolenia); g) oryginałów listy odbioru materiałów szkoleniowych (najpóźniej tydzień po zakończeniu szkolenia); h) oryginałów listy odbioru poczęstunku (najpóźniej tydzień po zakończeniu danego miesiąca szkolenia); i) sprawozdań cząstkowych z przeprowadzonego szkolenia (dostarczanych do tygodnia po zakończeniu danego miesiąca szkoleń) zawierającego liczbę zrealizowanych godzin i tematy szkolenia oraz sprawozdania końcowego (do tygodnia po zakończeniu szkolenia). Dokumenty wymienione w pkt. b, c, d, e, f, g, h, i powinny zawierać wymagane logosy oraz informację o współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu na rzecz Integracji Obywateli Państw Trzecich 11. Osoby wskazane przez Wykonawcę w wykazie osób będą wykonywały opisany wyżej przedmiot zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany prowadzących z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. W powyższym przypadku obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie w formie pisemnej wniosku do Zamawiającego o wyrażenie zgody na zmianę prowadzącego z podaniem powodu, uzasadnienia oraz wskazaniem osoby na zastępstwo z załączeniem dokumentów tej osoby potwierdzających spełnianie przez nią warunków stawianych przez Zamawiającego w SIWZ. Na zmianę prowadzących Zamawiający musi wyrazić zgodę. Zmiana osób potwierdzona zgodą Zamawiającego nie wymaga zmiany umowy. Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszt szkolenia, koszt egzaminów, poczęstunku oraz materiałów dydaktycznych w przeliczeniu na koszt całkowity jednej godziny szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dodatkowo 1 egz. materiałów dydaktycznych do dokumentacji projektu...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt Nowa przystań współfinansowany z Europejskiego Funduszu na rzecz Integracji Obywateli Państw Trzecich..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 6
Nazwa: Bukieciarz - florysta.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego Oddział I we Wrocławiu Ośrodek Kształcenia Zawodowego nr III, Rynek 25, 50-101 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15447,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16500,00
Oferta z najniższą ceną: 2737,50 / Oferta z najwyższą ceną: 24000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Szkolenie pod nazwą: ABC przedsiębiorczości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WROCŁAWSKI INSTYTUT BIZNESU I EDUKACJI WIBE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WROCŁAWSKI INSTYTUT BIZNESU I EDUKACJI WIBE SP. Z O.O.
- Wrocławski Instytut Biznesu i Edukacji WIBE Sp. z o.o., Ul. Ostrowskiego 22, 53-238 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20325,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24300,00
Oferta z najniższą ceną: 24300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33900,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon I do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/40/2024
- 92.2024 Dostawa Wagi analitycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Toksykologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Rozbudowa sieci bezprzewodowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj kurzych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Hydrobiologia - podstawy" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. projekt KEY
- usługa szkolenia: "Kurs komputerowy z certyfikatem ECDL (BASE)"
- "Zatrudnienie specjalistów w ramach projektu pn. "Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów - powtórka II"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.