Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-18
Łódź: ZP/71/2013 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do pulsoksymetru Novametrix, respiratorów:VN-500 i AVEA, analizatora Sensor 84TCM Combi M oraz NCPAP i SIPAP dla Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 469820 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/71/2013 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do pulsoksymetru Novametrix, respiratorów:VN-500 i AVEA, analizatora Sensor 84TCM Combi M oraz NCPAP i SIPAP dla Instytutu CZMP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do pulsoksymetru Novametrix, respiratorów: VN-500 i AVEA, analizatora Sensor 84TCM Combi M oraz NCPAP i SIPAP dla Instytutu CZMP
Pakiet nr 1 - materiały eksploatacyjne do nawilżacza Fisher & Paykel kompatybilnego z respiratorem NV-500, będącego własnością Instytutu CZMP
1.Czujnik temperatury zewnętrznej do układu oddechowego=10 szt
2.Adapter do układu oddechowego jednorazowego 900 MR 801=20 szt
3.Łącznik do adaptera 900 MR 148=40 szt
Dot pakietu nr 1: Wszystkie wyżej wymienione akcesoria, muszą być kompatybilne z respiratorem NV-500;
Pakiet nr 2 - materiały eksploatacyjne do respiratora VN-500, będącego własnością ICZMP
1.Zestaw zastawki wydechowej=10 szt
2.Czujnik przepływu tlenu=35 szt
3.Wkład czujnika przepływu tlenu=20 szt
4.Kabel do czujnika przepływu tlenu=25 szt
5.Zestaw do nebulizacji=10 szt
6.Płucko testowe=30 szt
7.Łącznik Y do układu oddechowego wielorazowego=20 szt
8.Uszczelka do zastawki wydechowej=20 szt
9.Membrana do zastawki wydechowej=26 szt
10.Pułapka wodna przy zastawce wydechowej=20 szt
11.Filtr fizelinowy do respiratora=20 szt
Dot pakietu nr 2: Wszystkie wyżej wymienione akcesoria, muszą być kompatybilne z respiratorem NV-500;
Pakiet nr 3-materiały eksploatacyjne do analizatora Sensor 84 TCM Combi M, będącego własnością Instytutu CZMP
1.Zestaw membran z elektrolitem do Sensora 84=240 szt
2.Zestaw pierścieni mocujących wraz z żelem kontaktowym=1200 szt
3.Gaz kalibracyjny do monitora TCM Combi-M=24 szt
4.tc Sensor 84,PCO2/pO2=8 szt
Dot pakietu nr 3: Wszystkie wyżej wymienione akcesoria, muszą być kompatybilne z analizatorem Sensor TCM Combi M;
Pakiet nr 4 - Materiały eksploatacyjne do respiratora AVEA, będącego własnością Instytutu CZMP
1.Filtr jednorazowy do respiratora Avea=200 szt
2.Czujnik przepływu do repiratora Avea=16 szt
Dot pakietu nr 4: Wszystkie wyżej wymienione akcesoria, muszą być kompatybilne z respiratorem AVEA;
Pakiet nr 5 - materiały eksploatacyjne do NCPAP i SIPAP Infant Flow, będącego własnością Instytutu CZMP
1.Łącznik czujnika temperatury kompatybilny z nawilżaczem Fisher & Paykel MR 850=44 szt
2.Przetwornik ciśnienia do nCPAP Infant Flow=4 szt
3.Czujnik przepływu tlenu=54 szt
Dot pakietu nr 5: Wszystkie wyżej wymienione akcesoria, muszą być kompatybilne z NCPAP i SIPAP;
Pakiet nr 6 - materiały eksploatacyjne do pulsoksymetru Novametrix, będącego własnością Instytutu CZMP
1.Czujnik jednorazowy=20 szt
2.przedłużacz Oxy snap 2,4m=4 szt
3.Czujnik Y przewód 3m=4 szt
4.Opaska na rzep 1,7m =60 szt
5.czujnik klips na palec=12 szt
6.Czujnik do pomiaru saturacji=20 szt
Dot pakietu nr 6: Wszystkie wyżej wymienione akcesoria, muszą być kompatybilne z pulsoksymetrem Novametrix;.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1.Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679 - oświadczenie Wykonawcy
3.Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów - Aktualne karty katalogowe producenta z oznaczeniem poszczególnych pozycji z pakietu w celu potwierdzenia spełniania wymagań Zamawiającego
4.Oświadczenie o preparatach dezynfekcyjnych. (Dotyczy artykułów wielorazowego użytku) - oświadczenie Wykonawcy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o podwykonawstwie - jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy
2.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej
3.zmiany adresu siedziby firmy oraz zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy
4.zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy
5.zmiany nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów
6.przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową; po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie bądź niższej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul.Rzgowska 281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul.Rzgowska 281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu "Kompetentni na start" realizowanego przez ŁWK OHP w Łodzi, dofinansowanego z EFS Plus - RUNDA I dogrywka
- "Świadczenie usługi restauracyjnej podczas uroczystego rozstrzygnięcia XXVI edycji Przeglądu Twórczości Plastycznej Osób Chorych, Starszych i Niepełnosprawnych pn. "Sztuka jak balsam".
- Wykonanie dodatkowego podparcia poprzecznic podporowych wiaduktów WA-244L- w ciągu jezdni lewej i WA-244Z - w ciągu łącznicy na węźle autostradowym Łódź Północ
- Zaprojektowanie i wykonanie chroniących przed upadkiem z wysokości zabezpieczeń przestrzeni, pomiędzy sąsiadującymi obiektami mostowymi w ciągu dróg admin. przez GDDKiA O/Łódź z podziałem na 2 zadania
- Usługa pełnienia nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji Projektu Muzeum Otwarte -
- Usługa pełnienia nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji Projektu Muzeum Otwarte - Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego z trzema głowicami
- "Wyposażenie Oddziału Dermatologii w Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku."
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Wągrowcu
- Dostawa pomp objętościowych oraz kardiomonitorów.
- Dostawa cytoskopu.
- FABRYCZNIE NOWY I ZAGREGOWANY LASER ENDOUROLOGICZNY WRAZ Z AKCESORIAMI ORAZ Z INSTAL.,URUCH. I SZKOL.PERS.MEDYCZNEGO DLA OD. CHIR. OG. Z PODOD. GASTROENTER. I PODOD. UROLOGII OG. I ONKOL. W ZOZ W D-CY
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.