To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-17
Brzeziny: Wykonywanie konserwacji, remontów i utrzymywanie zieleni miejskiej w Brzezinach
Numer ogłoszenia: 46984 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25046 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8742224, faks 046 8742793.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie konserwacji, remontów i utrzymywanie zieleni miejskiej w Brzezinach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres obejmuje konserwację, remonty i utrzymanie zieleni miejskiej: 1) na wydzielonych kwaterach żołnierzy na cmentarzu Rzymskokatolickim o pow. 680 m2; 2) w parku miejskim o łącznej powierzchni 41.144 m2, w tym zieleń o pow. 34.534 m2 oraz drogi wewnętrzne o pow. 6610 m2; 3) na skwerach, trawnikach miejskich położonych przy ulicach: a) Przedwiośnie - prawa strona od ul. Sienkiewicza do Zawilcowej o pow. 420 m2, b) Przedwiośnie/Sienkiewicza o pow. 400 m2, c) Kulczyńskiego ( prawa i lewa strona) o pow. 2400 m2, d) Głowackiego -skarpa przy garażach o pow. 2000 m2, e) Głowackiego od ul. Modrzewskiego do Bohaterów Warszawy o pow.267 m2, f) Głowackiego ( między ul. Bohaterów Warszawy a Kulczyńskiego) o pow. 470 m2, g) Głowackiego- przejście pomiędzy domkami jednorodzinnymi a Zespołem Szkół o pow.353 m2, h) Bohaterów Warszawy 1 o pow.789 m2, i) Bohaterów Warszawy/Głowackiego o pow. 150 m2, j) Bohaterów Warszawy od Policji do ul. Głowackiego o pow. 966 m2, k) Bohaterów Warszawy - wzdłuż garaży, ogrodzenia PEC i ogrodu działkowego o pow. 1709m2, l) Konstytucji 3-go Maja ( promenada) o pow. 3000 m2, m) Konstytucji 3-go Maja przed i za Przedszkolem nr 1 o pow. 198 m2, n) Konstytucji 3 Maja - prawa strona od ul. Modrzewskiego do Boh. Warszawy o pow. 665 m2, o) Modrzewskiego ( plac zabaw) o pow.3045 m2, p) Modrzewskiego ( od ul. Głowackiego) do Wojska Polskiego o pow. 2255 m2, q) Reformacka/ św. Anny ( przy posesji 17) o pow. 180 m2, r) Reformacka przy posesji 6/8 o pow. 142 m2, s) Reformacka przy posesji 2/4o pow. 1820 m2, t) Reformacka/Okrzei przed Klasztorem o pow. 670 m2, u) Reformacka/św. Anny ( przy posesji 21) o pow. 248 m2, v) Mickiewicza 4 o pow. 1301 m2, w) Przechodnia o pow. 1156 m2, x) św. Anny - teren po byłym dworcu PKS o pow. 400 m2. y) św. Anny przy posesjach 2/6 i 8/12 o pow. 204 m2, z) Plac Jana Pawła II o pow. 940 m2, chodnik - 600 m2, rabaty kwiatowe -60 m2, aa) Kościuszki/ Plac Jana Pawła II o pow. 100 m2, bb) Kościuszki - teren wzdłuż posesji 18 (łąka) do ul. Orzeszkowej o pow. 1035 m2, cc) Kościuszki/1-go Maja o pow. 1280 m2, dd) Piłsudskiego przy (Indelu) o pow. 360 m2, ee) Lasockich/Traugutta o pow. 170 m2, ff) Lasockich/Głowackiego o pow. 100 m2, gg) Żeromskiego 2 przy bloku o pow. 2.626 m2, hh) Moniuszki/Żeromskiego o pow. 780 m2, ii) Fredry (wzdłuż szkoły) o pow. 340 m2, jj) Andersa obok garaży - prawa strona o pow. 100 m2, kk) Andersa /Żeromskiego o pow. 120 m2, ll) Sportowa przy terenie po byłym dworcu PKS o pow. 2400 m2, mm) Sportowa/Przemysłowa o pow. 420 m2, nn) Sportowa /Zdrowie o pow. 125 m2, oo) Sportowa /Okrzei o pow. 800 m2, pp) Berlinga/Mrocka wzdłuż chodnika o pow. 340 m2 qq) Sportowa(teren obiektu sportowego) o pow. 6475 m2 rr) Krakówek przy posesji nr 32 o pow.100 m2 2.Wykonawca będzie wykonywał prace na terenach wyżej wymienionych zgodnie z harmonogramem prac 3. ZAMAWIAJĄCY OKREŚLA WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA STOSOWNIE DO ART. 29 UST. 4 USTAWY, DOTYCZĄCE - KLAUZULI SPOŁECZNEJ - : a/ Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie musi zatrudnić w pełnym wymiarze czasu pracy przy wykonywaniu zamówienia, co najmniej 3 osoby niepełnosprawne (definicja - osoba niepełnosprawna - co oznacza osoby spełniające przesłanki statusu niepełnosprawności określone ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2008 r. Nr 14 poz. 92 j.t. ze zm.) Status niepełnosprawnego, określony jest posiadanym orzeczeniem o niepełnosprawności orzeczonym przez zespół do spraw orzekania o niepełnosprawności, lub orzeczeniem o całkowitej lub częściowej niezdolności do pracy przez lekarza Zakładu Ubezpieczeń Społecznych pracownika niepełnosprawnego - zagraniczne uwarunkowania prawne, co oznacza osoby w rozumieniu Rozporządzenia Komisji (WE) Nr 800/2008 z dnia 6 sierpnia 2008 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne ze wspólnym rynkiem w zastosowaniu art. 87 i 88 Traktatu ( ogóle rozporządzenie w sprawie wyłączeń blokowych), Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 214 s. 3 z 9 sierpnia 2008 r.) na podstawie umowy o pracę lub spółdzielczej umowy o pracę, b/ zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać od 1 kwietnia 2011 r. do 30 października 2012 r.; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby niepełnosprawnej, c/ Wykonawca, przy wykonywaniu zamówienia, przedstawia Zamawiającemu umowę o pracę lub spółdzielczą umowę o pracę z osobą niepełnosprawną, d/ Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osób niepełnosprawnych, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie zamawiającemu, e/ w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób niepełnosprawnych, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 10 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto umowy za każdą niezatrudnioną osobę niepełnosprawną poniżej liczby wymaganej przez zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 45.45.41.00 - Odnawianie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Park i Ogród Jarosław Biernat, Miedniewice 81, 96-100 Skierniewice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 355140,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 337296,42
Oferta z najniższą ceną: 337296,42 / Oferta z najwyższą ceną: 357439,67
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRZEZIN
- Modernizacja budynków wraz z infrastrukturą towarzyszącą Domu Pomocy Społecznej w Dąbrowie
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, monitorów oraz akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Postaw na zawodowców".
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie Gminy Brzeziny realizowanych w formie zakupu biletów miesięcznych w dni nauki szkolnej
więcej: przetargi w Brzezinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- Wykonanie nasadzeń roślin sezonowych w donicach zlokalizowanych na terenie miasta Olsztyna wraz z pielęgnacją roślin w 2025 r.
- Modernizacja budynku w miejscowości Mrzygłód z przeznaczeniem na wypożyczalnię
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych - zadanie I (II)
- Dostosowanie budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Błażkowej do potrzeb edukacyjnych uczniów polegający na przebudowie pomieszczeń.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.