eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnkówremont ulicy Harcerskiej wraz z oświetleniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-08

POZYCJA 46986

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Czarnków: remont ulicy Harcerskiej wraz z oświetleniem Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasta Czarnków, do kontaktów: Rafał Figlarz, Pl. Wolności 6, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552801, 2555604, fax 067 2552677, e-mail: inwestycje@czarnkow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont ulicy Harcerskiej wraz z oświetleniem. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ulica Harcerska od skrzyżowania z ul. Wroniecką do skrzyżowania z ul. Siedmiogóra (0+000 - 0+359). 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont drogi o nawierzchni bitumicznej na dł. 359 m Ułożenie kabla energetycznego i ustawienie słupów oświetleniowych szt. 15 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty 36 miesięcy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4 cm - pow. 3274 m2 Wykonanie chodników i zjazdów z kostki betonowej polbruk grubości 6 cm - pow. 925 m2. Układanie kabli wielożyłowych ręcznie o masie do 1.0 kg/m w rowach kablowych,przykrycie kabla folią kalandrowaną z PCW uplastycznionego - 579 m. Ręczne ustawienie słupów oświetleniowych do 250 kg - szt. 15. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane jest wadium w wysokości 2.000,- zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art.24, ust.1i2 ustawyz dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 19,poz. 177 z późn. zm.)W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie , tj. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonał należycie robotę budowlaną,której przedmiotem było wykonanie: budowa lub przebudowa drogi o nawierzchni asfaltowej lub kostki betonowej polbruk o całkowitej wartości robót równej co najmniej 100 000 PLN. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszęcia postępowania o udzielenie zamówienia oraz dokumenty od zleceniodawców, że roboty zostały wykonane należycie - opinie, referencje itp. 3. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i posiadającymi odpowiednie uprawnienia w danej specjalności tj. co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej bez ograniczeń lub w zakresie ograniczonym i 1 osoba posiadająca uprawnienia branży elektrycznej.Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób nadzoru technicznego obu branż, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz decyzje o stwierdzeniu odpowiedniego przygotowania zawodowego wraz z aktualnymi zaświadczeniami o ich przynależności do polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Doświadczenie zawodowe: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (rozpoczętych i zakończonych w w/w okresie) polegających na wykonaniu co najmniej jednej roboty określonej w pkt II.1. Za spełnienie w/w warunku zostanie przyznany 1 pkt, natomiast za każdą następną należycie wykonaną robotę spełniającą warunki Zamawiającego w zakresie wartości i rodzaju robót oraz okresie jej realizacji, potwierdzoną dokumentami od zleceniodawców o należytym jej wykonaniu zostanie dodatkowo przydzielony 1 pkt. b) W przypadku składania wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek będzie oceniany łącznie. c) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających wymagane warunki. d) W przypadku gdy Wykonawcy uzyskają taką samą liczbę punktów, o kolejności wyboru zadecyduje suma kwot robót budowlanych spełniających warunki wymagane przez zamawiającego. e) Wraz z zaproszeniem do składania ofert, Zamawiający przekaże Wykonawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z art. 51, ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny/W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców,wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę/. 2. Wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (rozpoczętych i zakończonych w w/w okresie/ wraz z podaniem ; wartości oraz daty i miejsca wykonania tych robót oraz ich zleceniodawców/W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców,wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tych Wykonawców, którzy potwierdzą spełnienie warunku/. 3. Dokumenty od zleceniodawców potwierdzające należyte wykonanie robót wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt. 2 np.referencje,opinie itp. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności/W przypadku wspólnego ubieganoa się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w pkt. 4 posiadają wymagane uprawnienia tj. 1)Decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i elektrycznej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie wydane wg aktualnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia (drogowe,elektryczne) wydane na podstawie obowiązujących przepisów. 2) aktualne zaświadczenie o przynależności do polskiej Izby Inżynierów Budownictwa osób posiadających w/w uprawnienia. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, wymagane wg art. 50 w/w ustawy. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę/. 7. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być dołączony oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem jego kopia. 8. Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w formie oryginałów, pozostałe dokumenty ( nie dotyczy oświadczeń,upoważnień lub pełnomocników) mogą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii.Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą /ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM/i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.