eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SupraślZORGANIZOWANIE PRZYJAZDU STUDYJNEGO GRUPY SZWAJCARSKIEJ W RAMACH PROJEKTU SUPRAŚL - POLSKIE OKNO NA SZWAJCARIĘ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-18

Supraśl: ZORGANIZOWANIE PRZYJAZDU STUDYJNEGO GRUPY SZWAJCARSKIEJ W RAMACH PROJEKTU SUPRAŚL - POLSKIE OKNO NA SZWAJCARIĘ
Numer ogłoszenia: 470034 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 415730 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE PRZYJAZDU STUDYJNEGO GRUPY SZWAJCARSKIEJ W RAMACH PROJEKTU SUPRAŚL - POLSKIE OKNO NA SZWAJCARIĘ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wizyty studyjnej przedstawicieli reprezentujących różne instytucje z Gminy Balsthal w Szwajcarii, biorące udział w Projekcie realizowanym w ramach Polsko-Szwajcarskiego Programu Partnerskiego Supraśl - Polskie okno na Szwajcarię, którego głównym Wnioskodawcą jest Gmina Supraśl. 3. Miejsce docelowe : Miasto Supraśl i okolice, 4. Termin wizyty: 22.11.2013 - 25.11.2013 5. Liczba uczestników: 4 osoby 6. Zakwaterowanie uczestników: 1 pokój dwuosobowy i dwa pokoje jednosobowe w standardzie minimum 3* w Supraślu z pełnym węzłem sanitarnym. Zapewnienie pełnego wyżywienia (tzn. dnia 22.11.2013 - obiad, kolacja dodana do kolacji uroczystej; 23.11.2013 -śniadanie, obiad, kolacja; 24.11.2013 - śniadanie, obiad, kolacja; 25.11.2013 - śniadanie, obiad) w miejscu zakwaterowania. Zapewnienie uroczystej kolacji dla min. 20 osób w dniu 22.11.2013r. godz. 19:00 (dwa ciepłe dania, przystawki, napoje, owoce, kawa, herbata, ciasta). 7. Transport - zapewnienia 4 osobom przelotu samolotem z Zurychu (Szwajcaria) do Warszawy (Polska) w dniu 22.11.2013r (klasa ekonomiczna) - wylot w godzinach porannych oraz zapewnienia 4 osobom przelotu powrotnego (klasa ekonomiczna) w dniu 25.11.2013r. na trasie Warszawa (Polska) - Zurych (Szwajcaria) - wylot w godzinach popołudniowych Zapewnienia transportu w dniu 22.11.2013r. z Warszawy (lotnisko) do Supraśla oraz zapewnienia transportu w dniu 25.11.2013r. z Supraśla do Warszawy (lotnisko) - środek transportu bus. Godziny podstawienia zostaną dostosowane do przylotu delegacji, nie dłużej jednak niż 1h od przylotu i dowóz na lotnisko na co najmniej 2 h przed planowanym wylotem z Warszawy. 8. Ubezpieczenie: zapewnienia ubezpieczenia NNW i koszty leczenia wszystkim uczestnikom pobytu. 9. Ustalenie programu spotkań merytorycznych zostaje w gestii Zamawiającego. Podana przez oferenta cena musi zawierać wszelkie koszty przejazdu w tym w szczególności: wymagane opłaty drogowe, koszty paliwa, koszty parkingów, diety kierowców, ubezpieczenia wszystkich uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków (drogowych).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany przy wsparciu Szwajcarii w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Rozwoju Lokalnego Sp. z o.o., ul. Rynek 7, 20-111 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23765,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11380,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.