Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-18
Prudnik: Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku i artykułów higienicznych dla Prudnickiego Centrum Medycznego Spółka Akcyjna w Prudniku.
Numer ogłoszenia: 470052 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku , ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 77 4067890, faks 77 4067872.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm.prudnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku i artykułów higienicznych dla Prudnickiego Centrum Medycznego Spółka Akcyjna w Prudniku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku i artykułów higienicznych dla Prudnickiego Centrum Medycznego Spółka Akcyjna w Prudniku. Przedmiot Zamówienia został podzielony na 19 części. Wykaz części zamówienia oraz kody CPV: 1. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (1 pakiet zamówienia) - IGŁY, STRZYKAWKI, PRZYRZĄDY: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/1 2. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (2 pakiet zamówienia) - RURKI, CEWNIKI, ZGŁĘBNIKI: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/2 3. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (3 pakiet zamówienia) - RĘKAWICE: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/3 4. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (4 pakiet zamówienia) - FIZELINA: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/4 5. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (5 pakiet zamówienia) - PAPIER I ELEKTRODY: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/5 6. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (6 pakiet zamówienia) - POJEMNIKI I INNE: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/6 7. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (7 pakiet zamówienia) - WORKI: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/7 8. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (8 pakiet zamówienia) - WKŁAD DO SSAKA: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/8 9. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (9 pakiet zamówienia) - TEST UREAZOWY: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/9 10. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (10 pakiet zamówienia) - INNE ARTYKUŁY JEDNORAZOWE: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/10 11. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (11 pakiet zamówienia) - AKCESORIA: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/11 12. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA ( 12 pakiet zamówienia) - RĘKAWICE 2: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/12 13. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA ( 13 pakiet zamówienia) - ARTYKUŁY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/13 14. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (14 pakiet zamówienia) - Artykuły higieniczne: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/14 15. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (15 pakiet zamówienia) - PAPIER KREPOWANY: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/15 16. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (16 pakiet zamówienia) - STERYLIZACJA TOREBKI I RĘKAWY: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/16 17. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (17 pakiet zamówienia) - PASKI: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/17 18. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (18 pakiet zamówienia) - RURKI: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/18 19. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (19 pakiet zamówienia) - OPAKOWANIA PAPIEROWE: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/19 Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załącznikach od nr 2/1 do nr 2/19 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.13.21-6, 33.14.16.20-2, 33.14.12.20-8, 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6, 33.14.14.10-7, 33.19.40.00-6, 33.15.71.10-9, 33.14.00.00-3, 33.14.14.20-0, 38.41.20.00-6, 33.14.11.12-8, 33.14.16.15-4, 34.92.84.80-6, 33.12.41.30-5, 18.42.43.00-0, 33.76.00.00-5, 33.19.80.00-4, 33.12.41.31-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił żadnego szczególnego warunku w tym zakresie. Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców,którzy przedłożą oświadczenie o spełnianiu tego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił żadnego szczególnego warunku w tym zakresie. Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców,którzy przedłożą oświadczenie o spełnianiu tego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił żadnego szczególnego warunku w tym zakresie. Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców,którzy przedłożą oświadczenie o spełnianiu tego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił żadnego szczególnego warunku w tym zakresie. Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców,którzy przedłożą oświadczenie o spełnianiu tego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił żadnego szczególnego warunku w tym zakresie. Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców,którzy przedłożą oświadczenie o spełnianiu tego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot Zamówienia posiada: 1 deklaracje zgodności, 2 certyfikaty CE, gdzie jest wymagany 3 zgłoszenia lub wpisy produktów do Rejestru Wyrobów medycznych (jeśli dotyczy). 4 Dla wyrobów nie będących wyrobami medycznymi inne dokumenty dopuszczające oraz charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji treści oświadczenia poprzez żądanie dokumentów potwierdzających jego treść po zawarciu umowy.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisania oferty ciąży na Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcm.prudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku
48-200 Prudnik, ul. Szpitalna 14,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku 48-200 Prudnik, ul. Szpitalna 14, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: IGŁY, STRZYKAWKI, PRZYRZĄDY..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IGŁY, STRZYKAWKI, PRZYRZĄDY. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.13.21-6, 33.14.16.20-2, 33.14.12.20-8, 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6, 33.14.14.10-7, 33.19.40.00-6, 33.19.41.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: RURKI, CEWNIKI, ZGŁĘBNIKI:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RURKI, CEWNIKI, ZGŁĘBNIKI. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.15.71.10-9, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: RĘKAWICE..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RĘKAWICE. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: FIZELINA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FIZELINA. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAPIER I ELEKTRODY..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAPIER I ELEKTRODY. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: POJEMNIKI I INNE..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.20.00-6, 33.14.11.12-8, 33.14.16.15-4, 34.92.84.80-6, 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: WORKI..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WORKI. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/7 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: WKŁAD DO SSAKA..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WKŁAD DO SSAKA. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/8 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: TEST UREAZOWY..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TEST UREAZOWY. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/9 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: INNE ARTYKUŁY JEDNORAZOWE..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: INNE ARTYKUŁY JEDNORAZOWE. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/10 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: AKCESORIA..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AKCESORIA. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/11 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: RĘKAWICE 2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RĘKAWICE 2. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: ARTYKUŁY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ARTYKUŁY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/13 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: ARTYKUŁY HIGIENICZNE..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ARTYKUŁY HIGIENICZNE. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAPIER KREPOWANY..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAPIER KREPOWANY. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/15 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: STERYLIZACJA TOREBKI I RĘKAWY..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STERYLIZACJA TOREBKI I RĘKAWY. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/16 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PASKI..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PASKI ODCZYNNIKOWE. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/17 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: RURKI..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RURKI. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/18 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: OPAKOWANIA PAPIEROWE..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPAKOWANIA PAPIEROWE. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/19 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
więcej: przetargi w Prudniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kodeń
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Stary Dzików
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Leki ogólne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Borzytuchom
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.