eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrudnikSukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku i artykułów higienicznych dla Prudnickiego Centrum Medycznego Spółka Akcyjna w Prudniku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-18

Prudnik: Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku i artykułów higienicznych dla Prudnickiego Centrum Medycznego Spółka Akcyjna w Prudniku.
Numer ogłoszenia: 470052 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku , ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 77 4067890, faks 77 4067872.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm.prudnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku i artykułów higienicznych dla Prudnickiego Centrum Medycznego Spółka Akcyjna w Prudniku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku i artykułów higienicznych dla Prudnickiego Centrum Medycznego Spółka Akcyjna w Prudniku. Przedmiot Zamówienia został podzielony na 19 części. Wykaz części zamówienia oraz kody CPV: 1. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (1 pakiet zamówienia) - IGŁY, STRZYKAWKI, PRZYRZĄDY: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/1 2. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (2 pakiet zamówienia) - RURKI, CEWNIKI, ZGŁĘBNIKI: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/2 3. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (3 pakiet zamówienia) - RĘKAWICE: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/3 4. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (4 pakiet zamówienia) - FIZELINA: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/4 5. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (5 pakiet zamówienia) - PAPIER I ELEKTRODY: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/5 6. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (6 pakiet zamówienia) - POJEMNIKI I INNE: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/6 7. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (7 pakiet zamówienia) - WORKI: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/7 8. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (8 pakiet zamówienia) - WKŁAD DO SSAKA: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/8 9. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (9 pakiet zamówienia) - TEST UREAZOWY: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/9 10. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (10 pakiet zamówienia) - INNE ARTYKUŁY JEDNORAZOWE: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/10 11. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (11 pakiet zamówienia) - AKCESORIA: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/11 12. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA ( 12 pakiet zamówienia) - RĘKAWICE 2: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/12 13. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA ( 13 pakiet zamówienia) - ARTYKUŁY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/13 14. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (14 pakiet zamówienia) - Artykuły higieniczne: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/14 15. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (15 pakiet zamówienia) - PAPIER KREPOWANY: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/15 16. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (16 pakiet zamówienia) - STERYLIZACJA TOREBKI I RĘKAWY: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/16 17. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (17 pakiet zamówienia) - PASKI: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/17 18. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (18 pakiet zamówienia) - RURKI: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/18 19. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (19 pakiet zamówienia) - OPAKOWANIA PAPIEROWE: wg ZAŁĄCZNIKA NR 2/19 Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załącznikach od nr 2/1 do nr 2/19 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.13.21-6, 33.14.16.20-2, 33.14.12.20-8, 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6, 33.14.14.10-7, 33.19.40.00-6, 33.15.71.10-9, 33.14.00.00-3, 33.14.14.20-0, 38.41.20.00-6, 33.14.11.12-8, 33.14.16.15-4, 34.92.84.80-6, 33.12.41.30-5, 18.42.43.00-0, 33.76.00.00-5, 33.19.80.00-4, 33.12.41.31-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił żadnego szczególnego warunku w tym zakresie. Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców,którzy przedłożą oświadczenie o spełnianiu tego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił żadnego szczególnego warunku w tym zakresie. Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców,którzy przedłożą oświadczenie o spełnianiu tego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił żadnego szczególnego warunku w tym zakresie. Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców,którzy przedłożą oświadczenie o spełnianiu tego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił żadnego szczególnego warunku w tym zakresie. Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców,którzy przedłożą oświadczenie o spełnianiu tego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił żadnego szczególnego warunku w tym zakresie. Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców,którzy przedłożą oświadczenie o spełnianiu tego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot Zamówienia posiada: 1 deklaracje zgodności, 2 certyfikaty CE, gdzie jest wymagany 3 zgłoszenia lub wpisy produktów do Rejestru Wyrobów medycznych (jeśli dotyczy). 4 Dla wyrobów nie będących wyrobami medycznymi inne dokumenty dopuszczające oraz charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji treści oświadczenia poprzez żądanie dokumentów potwierdzających jego treść po zawarciu umowy.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisania oferty ciąży na Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcm.prudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku 48-200 Prudnik, ul. Szpitalna 14,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku 48-200 Prudnik, ul. Szpitalna 14, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: IGŁY, STRZYKAWKI, PRZYRZĄDY..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IGŁY, STRZYKAWKI, PRZYRZĄDY. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.13.21-6, 33.14.16.20-2, 33.14.12.20-8, 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6, 33.14.14.10-7, 33.19.40.00-6, 33.19.41.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: RURKI, CEWNIKI, ZGŁĘBNIKI:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RURKI, CEWNIKI, ZGŁĘBNIKI. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.15.71.10-9, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: RĘKAWICE..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RĘKAWICE. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: FIZELINA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FIZELINA. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAPIER I ELEKTRODY..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAPIER I ELEKTRODY. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: POJEMNIKI I INNE..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.20.00-6, 33.14.11.12-8, 33.14.16.15-4, 34.92.84.80-6, 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: WORKI..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WORKI. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: WKŁAD DO SSAKA..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WKŁAD DO SSAKA. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: TEST UREAZOWY..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TEST UREAZOWY. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/9 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: INNE ARTYKUŁY JEDNORAZOWE..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: INNE ARTYKUŁY JEDNORAZOWE. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/10 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: AKCESORIA..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AKCESORIA. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/11 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: RĘKAWICE 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RĘKAWICE 2. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: ARTYKUŁY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ARTYKUŁY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/13 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: ARTYKUŁY HIGIENICZNE..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ARTYKUŁY HIGIENICZNE. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAPIER KREPOWANY..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAPIER KREPOWANY. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/15 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: STERYLIZACJA TOREBKI I RĘKAWY..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STERYLIZACJA TOREBKI I RĘKAWY. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/16 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PASKI..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PASKI ODCZYNNIKOWE. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/17 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: RURKI..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RURKI. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/18 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: OPAKOWANIA PAPIEROWE..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPAKOWANIA PAPIEROWE. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkość zamówienia została określona w załączniku nr 2/19 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.