Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-07
Poznań: Dostawa częściowa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem przedmiotu zamówienia wg II grup:
I gr.: mikroskop odwrócony z lampą UV - 1 szt.
II gr.: a) cieplarki do hodowli komórek eukariotycznych - 2 szt., b) wirówka stołowa - 1 szt., c) mikrowirówka - 1 szt., d) komora z laminarnym przepływem powietrza - 3 szt. dla Katedry Biotechnologii Medycznej UM w Poznaniu, ul. Garbary 15.
Numer ogłoszenia: 47006 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 854-60-00, fax (061) 852-04 -55, 8546146.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ump.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa częściowa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem przedmiotu zamówienia wg II grup: I gr.: mikroskop odwrócony z lampą UV - 1 szt. II gr.: a) cieplarki do hodowli komórek eukariotycznych - 2 szt., b) wirówka stołowa - 1 szt., c) mikrowirówka - 1 szt., d) komora z laminarnym przepływem powietrza - 3 szt. dla Katedry Biotechnologii Medycznej UM w Poznaniu, ul. Garbary 15..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa częściowa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem przedmiotu zamówienia wg II grup: I gr.: mikroskop odwrócony z lampą UV - 1 szt. II gr.: a) cieplarki do hodowli komórek eukariotycznych - 2 szt., b) wirówka stołowa - 1 szt., c) mikrowirówka - 1 szt., d) komora z laminarnym przepływem powietrza - 3 szt. dla Katedry Biotechnologii Medycznej UM w Poznaniu, ul. Garbary 15.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.43.40.00 - Mikroskopy optyczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.63.40.00 - Mikroskopy optyczne Oryginalny kod CPV: 33.20.00.00 - Przyrządy i urządzenia do pomiaru, kontroli, badania i nawigacji Kod CPV wg słownika 2008: 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) Oryginalny kod CPV: 29.24.31.00 - Wirówki Kod CPV wg słownika 2008: 42.93.10.00 - Wirówki Oryginalny kod CPV: 29.23.14.30 - Aparatura filtrująca Kod CPV wg słownika 2008: 42.51.43.00 - Aparatura filtrująca .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 09.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności (art. 22 ust. 1 pkt 1 pzp) 2) dołączyli Upoważnienie do podpisania oferty przez osobę/osoby figurujące w rejestrze (lub innym dokumencie, o czym mowa w pkt. 1) jako posiadająca uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy Upoważnienie należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrach lub wpisie do ewidencji. Upoważnienie nie dotyczy osób wpisanych w rejestrze 3) Spełniają warunki z art. 22 ust. 1 pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 4) Potwierdzą, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. -(aktualny, tzn. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) -Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów 2) Upoważnienie do podpisania oferty. W przypadku podmiotów występujących wspólnie - ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania. W sytuacji, gdy ofertę podpisuje jeden z podmiotów występujących wspólnie do oferty należy dołączyć upoważnienie/pełnomocnictwo, które winno być podpisane przez wszystkie podmioty. 3) Oświadczenie W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę, wymienione oświadczenie winno być złożone przez każdy z podmiotów oddzielnie. 4) I grupa: Certyfikaty ISO i CE oraz autoryzacja producenta; II grupa: a)Certyfikaty: - producenta ISO 9001 - bezpieczeństwa CE - skuteczności dezynfekcji wystawiony przez niezależne laboratorium badawcze - autoryzacja producenta; b)Certyfikaty: - producenta ISO 9001 - urządzenia CE - autoryzacja producenta; c) Certyfikaty: - producenta ISO 9001 - urządzenia CE - autoryzacja producenta; d) Certyfikaty: - producenta ISO 9001 - bezpieczeństwa niezależnego laboratorium atestacyjnego - autoryzacja producenta.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.administracja.ump.edu.pl/dzp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UM ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, I piętro, pok. nr 113, 114.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych UM ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, I piętro, pok. nr 113, 114.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: SPO - WKP
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I grupa: mikroskop odwrócony z lampą UV - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem mikroskopu odwróconego z lampą UV - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.43.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II grupa: a) cieplarki do hodowli komórek eukariotycznych - 2 szt., b) wirówka stołowa - 1 szt., c) mikrowirówka - 1 szt., d)komora z laminarnym przepływem powietrza - 3 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem: II grupa: a) cieplarki do hodowli komórek eukariotycznych - 2 szt., b) wirówka stołowa - 1 szt., c) mikrowirówka - 1 szt., d)komora z laminarnym przepływem powietrza - 3 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00-2, 29.24.31.00-5, 29.23.14.30-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zadanie 55304 TUREK pn. "Budowa infrastruktury telekomunikacyjnej i teleinformatycznej" Zadanie 55305 TUREK pn. "Budowa trafostacji" Zadanie 55306 TUREK pn. "Budowa drogi pożarowej"
- Dostawa naczyń i artykułów jednorazowych
- Dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej
- Rewaloryzacja skweru po klasztorze dominikanów u zbiegu ul. Garbary i ul. Stawnej - teren osady św. Gotarda - ETAP I
- zakup 2 egz. używanych samochodów osobowych
- Wykonanie robót budowalnych przy budynku pałacu, położonego na działce numer 168/4, wpisanego do rejestru zabytków pod nr rej. A-436, w miejscowości Żelice, gmina Wągrowiec.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych 2.2025
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- "Dostawa sprzętu do koagulologii, video kamery oraz ciśnieniomierzy"
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli na gminy Czernica projekt Rozwój edukacji przedszk. w Czernica, Długołęka, Oleśnica , Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina.
- RZP-14/IM/2025 Celiakia i Panele alergologiczne, monotesty IgE do analizatora Vidas 3
- GUM2025ZP0029 - Dostawa sprzętu biomedycznego i laboratoryjnego w 6 pakietach
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.