Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-18
Przemyśl: Sukcesywne dostawy środków czystości, środków dezynfekcyjnych i artykułów jednorazowego użytku dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej
Numer ogłoszenia: 470096 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej , ul. Adama Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6732153, 6732087, faks 016 6763271.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy środków czystości, środków dezynfekcyjnych i artykułów jednorazowego użytku dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości, środków dezynfekcyjnych i artykułów jednorazowego użytku dla BiOSG w Przemyślu. Część I zamówienia - Środki czyszczące i polerujące, produkty do pielęgnacji artykuły jednorazowego użytku Część II zamówienia - Środki czyszczące i polerujące, produkty do pielęgnacji ciała, środki dezynfekcyjne Część III zamówienia - Preparaty do dezynfekcji rąk, skóry i błon śluzowych Część IV zamówienia - Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk i skóry Część V zamówienia - Środki dezynfekcyjne i myjące do sprzętu medycznego i powierzchni zmywalnych Część VI zamówienia - Środki dezynfekcyjne i myjące do sprzętu medycznego i powierzchni zmywalnych Część VII zamówienia - Środki dezynfekcyjne i myjące do sprzętu medycznego i powierzchni zmywalnych Część VIII zamówienia - Preparaty do powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają tabele nr 1 - 8 do druku ofertowego. Wykonawca będzie dostarczać towar sukcesywnie, średnio 1 raz w miesiącu, na własny koszt i ryzyko, jego własnym transportem do siedziby Zamawiającego tj. Przemyśl, ul. Mickiewicza.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.70.00.00-7, 39.50.00.00-7, 18.93.00.00-7, 33.63.16.00-8, 39.22.21.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełniania przez wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o treści zgodnej z wzorem określonym w Załączniku do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełniania przez wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o treści zgodnej z wzorem określonym w Załączniku do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełniania przez wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o treści zgodnej z wzorem
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełniania przez wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o treści zgodnej z wzorem określonym w Załączniku do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełniania przez wykonawcę warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o treści zgodnej z wzorem określonym w Załączniku do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/osoby nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać, iż umocowana osoba działa w imieniu i na rzecz Wykonawcy i została upoważniona do składania oświadczeń woli, w tym do podpisywania wszelkich dokumentów związanych z postępowaniem przetargowym. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy p.z.p. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie publiczne w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zachowaniem formy pisemnej w niżej podanym zakresie: zmiany pojemności jednostkowej miary preparatów lub środków w przypadku wycofania z rynku danego produktu o pojemności określonej w ofercie, po uprzedni pozytywnym zaopiniowaniu przez Zamawiającego; zmiany wartości brutto umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT, o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej
Sekcja Zamówień Publicznych
37 - 700 Przemyśl
ul. Mickiewicza 34.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2013 godzina 09:30, miejsce: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej 37 - 700 Przemyśl ul. Mickiewicza 34 Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki czyszczące i polerujące, produkty do pielęgnacji artykuły jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czyszczących i polerujących, produktów do pielgnacji, artykułów jednorazowego użytku. Szczegółowy opis zawiera tabela nr 1 do duku ofertowego - załacznik do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.70.00.00-7, 39.50.00.00-7, 18.93.00.00-7, 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki czyszczące i polerujące, produkty do pielęgnacji ciała, środki dezynfekcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czyszczącyh i polerujących, produktów do pielęgnacji ciała, środków dezynfekujących oraz artykułów jednorazowego uzytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera tabela nr 2 do druku ofertowego - załącznik do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.70.00.00-7, 33.63.16.00-8, 39.22.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji rąk, skóry i błon śluzowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do dezynfkecji rak, skóry i błon sluzowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa tabela nr 3 do druku ofertowego - załącznik do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk i skóry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji rąk i skóry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa tabela nr 4 do druku ofertowego - załącznik do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Środki dezynfekcyjne i myjące do sprzętu medycznego i powierzchni zmywalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących do sprzętu medycznego i powierzchni zmywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera tabela nr 5 do druku ofertowego - załącznik do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Środki dezynfekcyjne i myjące do sprzętu medycznego i powierzchni zmywalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących do sprzętu medycznego i powierzchni zmywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera tabela nr 6 do druku ofertowego - załącznik do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Środki dezynfekcyjne i myjące do sprzętu medycznego i powierzchni zmywalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących do sprzętu medycznego i powierzchni zmywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera tabela nr 7 do druku ofertowego - załącznik do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Preparaty do powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących do sprzętu medycznego i powierzchni zmywalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera tabela nr 8 do druku ofertowego - załącznik do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Dostawa stentgraftu aortalnego.
- Dostawa żurawia hydraulicznego HDS wraz z usługą montażu na pojeździe zamawiającego
- "Osuszanie pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy Pl. Dominikańskim 3 w Przemyślu" w ramach Dof.Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - Nr Edycja2RPOZ/2023/1961/PolskiLad
- REMONT ŁAZIENEK W PRZEDSZKOLU NR 2 W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO "MIASTO PRZEMYŚL - TWORZYMY WARUNKI DO WYSOKIEJ JAKOŚCI NAUCZANIA PRZEDSZKOLNEGO"
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu w 2025 r."
- Zakup nowego samochodu dla Zarządu Dróg Miejskich w Przemyślu
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków dezynfekcyjnych i wanienek dezynfekcyjnych
- "Dostawa środków czyszczących i higieny dla 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku "
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i chemicznych. Ilość Zadań 17
- Dostawa przyborów i środków do utrzymania higieny, konserwacji obuwia, środków czystości oraz estetyki przygotowania i wydawania posiłków.
- Sprzedaż i dostawa artykułów higienicznych dla potrzeb tutejszego Domu.
- Dostawa środków czystości
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.