eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrześniazakup i dostawa materiałów biurowych, druków oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco - kopiujących do Starostwa Powiatowego we Wrześni na 2014 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-05

Września: zakup i dostawa materiałów biurowych, druków oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco - kopiujących do Starostwa Powiatowego we Wrześni na 2014 r.
Numer ogłoszenia: 47019 - 2014; data zamieszczenia: 05.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32542 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Fryderyka Chopina 10, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 6402051, 6404457, faks 061 6402051.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa materiałów biurowych, druków oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco - kopiujących do Starostwa Powiatowego we Wrześni na 2014 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych, druków oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco kopiujących do Starostwa Powiatowego we Wrześni na 2014 r. 2.Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu atramentu, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 3.Wykonawca zobowiązany jest dostarczać sukcesywnie, na własny koszt do siedziby Zamawiającego (Starostwo Powiatowe, ul. Chopina 10, 62 300 Września) materiały biurowe, druki oraz fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne do urządzeń drukująco kopiujących wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, przy czym ilości poszczególnych artykułów wskazane w w.w załączniku mają charakter orientacyjny, ustalony na podstawie przewidywanego zapotrzebowania, przyjęte w celu porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty. Nie jest to wolumen, który Zamawiający na pewno zrealizuje. Z tego tytułu Wykonawca nie ma prawa do żądania odszkodowania lub wypłaty wynagrodzenia stanowiącego różnicę między wynagrodzeniem za wykonanie orientacyjnego wolumenu, a wynagrodzeniem za wolumen faktycznie wykonany. 4.Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały biurowe, druki oraz materiały eksploatacyjne do urządzeń drukująco kopiujących będą wysokiej jakości, zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewnią należyte bezpieczeństwo, będą posiadać właściwe opakowanie i oznakowanie, czyli logo producenta, nazwę (typ, symbol) produktu, numer katalogowy, opis zawartości oraz termin przydatności. Artykuły nie mogą wykazywać cech uszkodzenia czy używania. 5.Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję minimum 12 miesięcy od dnia dostawy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rodan sp. z o.o., ul. Górecka 17, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56159,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40156,81

  • Oferta z najniższą ceną: 40156,81 / Oferta z najwyższą ceną: 51089,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.