Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-07
Lublin: Bieżące utrzymanie i konserwacja obiektów inżynierskich na drogach krajowych GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Kraśniku
Numer ogłoszenia: 47023 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie i konserwacja obiektów inżynierskich na drogach krajowych GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Kraśniku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie i konserwacja obiektów inżynierskich na drogach krajowych GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Kraśniku
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.00.00 - Specjalistyczne usługi czyszczenia Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium na cały okres związania z ofertą. Wadium zamówienia wynosi 2 000,00zł PLN. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Kredyt Bank S.A. Oddział Lublin, nr 40 1500 1520 1215 2002 4137 0000 b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 Ustawy P.Z.P. (Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz 177 z póź. zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków formalnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, . 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne, społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. W.w. zaświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dla potwierdzenia spełnienia warunków merytorycznych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) : 1. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia 2. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać wszystkie dane na temat kwalifikacji i doświadczenia w kierowaniu robotami. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych wykonawczych dotyczących kierowników robót (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane) oraz dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa (zaświadczenie aktualne na dzień składania oferty). Zamawiający nie dopuszcza kierowania tej samej osoby do sprawowania funkcji kierownika robót lub majstra robót do więcej niż jednej części zamówienia. 3. Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transportu (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), oraz określić ich wartość, przedmiot zamówienia, daty wykonania i poprzednich zamawiających. Do informacji załączyć należy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. (np: referencje)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać bezpłatnie ze strony internatowej Zamawiającego www. gddkia.gov.pl lub na wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego płacąc gotówką lub za zaliczenie pocztowym Cena 25 PLN.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego GDDKiA O/Lu Rejon Kraśnik ul. Obwodowa 9 23-200 Kraśnik.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Adres Zamawiającego na który należy kierować wszelką korespondencję, a także wnioski o zakup SIWZ GDDKiA O/Lu Rejon Kraśnik ul. Obwodowa 9 23-200 Kraśnik fax (0-81) 825 - 20 - 07 Pytania prosimy kierować: w sprawach technicznych do Pani Anny Sochal (0-81) 826-40-92 w sprawach procedury przetargowej do Pana Jarosława Zapalskiego (0-81) 826-40-88
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- "Sporządzenie podziału nieruchomości"
- ,,Kompleksowa usługa organizacji szkolenia "Tworzenie dostępnych cyfrowo dokumentów" dla pracowników urzędów pracy realizujących zadania EURES"
- Przegląd systemów pożarowych w 13 węzłach szkieletowych
- ZZP.260.1.15.2025 -Jednorazowa dostawa materiałów budowlanych i metalowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zad. 1-2.
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, z podziałem na 2 części
- Dostawa akcesoriów komputerowych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi utrzymania czystości i porządku w obiektach sportowych i rekreacyjnych na terenie gminy Gąsawa
- Utrzymanie czystości w obiekcie oraz na terenach zewnętrznych Teatru Muzycznego ROMA.
- Świadczenie usługi sprzątania wewnętrznego i zewnętrznego nieruchomości należących do ŁI sp. z o.o.
- "Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz terenach przyległych do nieruchomości Gdańskiej Infrastruktury Społecznej Sp. z o.o."
- Świadczenie usług sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Kosakowo
- Usługa kompleksowego sprzątania budynku biurowego Nadleśnictwa Niedźwiady w latach 2025-2027
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.