Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-18
Łowicz: Utrzymanie czystości w budynku Sądu Rejonowego w Łowiczu wraz
z przyległym terenem zewnętrznym
Numer ogłoszenia: 470310 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Łowiczu , ul. Kaliska 1/3, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 46 8373818, faks 46 8373818.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lowicz.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w budynku Sądu Rejonowego w Łowiczu wraz z przyległym terenem zewnętrznym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwoty 130000 euro jest utrzymanie czystości w budynku Sądu Rejonowego w Łowiczu wraz z przyległym terenem zewnętrznym /CPV: 90911000 - 6 - usługi sprzątania budynków i okien; 90919200 - 4 - usługi sprzątania biur; 90911300 - 9 - usługi czyszczenia okien; 77300000 - 3 - usługi ogrodnicze; 77314100 - 5 - usługi w zakresie trawników; 90611000 - 3 - usługi sprzątania ulic; 90612000 - 0 - usługi zamiatania ulic; 90914000 - 7 - usługi sprzątania parkingów; 90620000 - 9 - usługi odśnieżania; 90630000 - 2 - usługi usuwania oblodzeń/. 2) Usługa polega na: a) utrzymaniu czystości w budynku Sądu Rejonowego w Łowiczu, mieszczącego się przy ul. Kaliskiej 1/3 w Łowiczu, wraz z myciem okien oraz innych przeszkleń w tym: - sprzątanie codzienne pokoi biurowych, sal rozpraw, toalet, korytarzy i klatek schodowych przy zastosowaniu środków czystości i sprzętu wykonawcy, szacunkowa powierzchnia budynku zajmowana przez Sąd wynosi 3428,2 m2, - zaopatrzeniem toalet w mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy, - czynności wykonywane okresowo - w miarę potrzeb włącznie z myciem okien 2 razy w roku, orientacyjna powierzchnia przeszkleń wynosi 496,5 m2. b) usługa polegająca na utrzymaniu czystości terenu zewnętrznego Sądu Rejonowego w Łowiczu, mieszczącego się przy ul. Kaliskiej 1/3 w tym: - zamiatanie, zagrabianie liści - odśnieżanie i usuwanie oblodzeń Szacunkowa powierzchnia placów, chodników i podjazdów wynosi 3009 m2. c) Usługa ogrodnicza polegająca na pielęgnacji trawników, zieleni i roślin ozdobnych znajdujących się na terenie zewnętrznym Sądu Rejonowego w Łowiczu, mieszczącego się przy ul. Kaliskiej 1/3. Orientacyjna powierzchnia terenów zielonych wynosi 1840 m2. Szczegółowy zakres usługi w tym wykaz powierzchni pomieszczeń, zakres czynności zostały określone w zakresie usług i czynności, stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1) Przedmiotem zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwoty 130000 euro jest utrzymanie czystości w budynku Sądu Rejonowego w Łowiczu wraz z przyległym terenem zewnętrznym /CPV: 90911000 - 6 - usługi sprzątania budynków i okien; 90919200 - 4 - usługi sprzątania biur; 90911300 - 9 - usługi czyszczenia okien; 77300000 - 3 - usługi ogrodnicze; 77314100 - 5 - usługi w zakresie trawników; 90611000 - 3 - usługi sprzątania ulic; 90612000 - 0 - usługi zamiatania ulic; 90914000 - 7 - usługi sprzątania parkingów; 90620000 - 9 - usługi odśnieżania; 90630000 - 2 - usługi usuwania oblodzeń/. 2) Usługa polega na: a) utrzymaniu czystości w budynku Sądu Rejonowego w Łowiczu, mieszczącego się przy ul. Kaliskiej 1/3 w Łowiczu, wraz z myciem okien oraz innych przeszkleń w tym: - sprzątanie codzienne pokoi biurowych, sal rozpraw, toalet, korytarzy i klatek schodowych przy zastosowaniu środków czystości i sprzętu wykonawcy, szacunkowa powierzchnia budynku zajmowana przez Sąd wynosi 3428,2 m2, - zaopatrzeniem toalet w mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy, - czynności wykonywane okresowo - w miarę potrzeb włącznie z myciem okien 2 razy w roku, orientacyjna powierzchnia przeszkleń wynosi 496,5 m2. b) usługa polegająca na utrzymaniu czystości terenu zewnętrznego Sądu Rejonowego w Łowiczu, mieszczącego się przy ul. Kaliskiej 1/3 w tym: - zamiatanie, zagrabianie liści - odśnieżanie i usuwanie oblodzeń Szacunkowa powierzchnia placów, chodników i podjazdów wynosi 3009 m2. c) Usługa ogrodnicza polegająca na pielęgnacji trawników, zieleni i roślin ozdobnych znajdujących się na terenie zewnętrznym Sądu Rejonowego w Łowiczu, mieszczącego się przy ul. Kaliskiej 1/3. Orientacyjna powierzchnia terenów zielonych wynosi 1840 m2. Szczegółowy zakres usługi w tym wykaz powierzchni pomieszczeń, zakres czynności zostały określone w zakresie usług i czynności, stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.10.00-6, 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9, 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5, 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0, 90.91.40.00-7, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie z art. 22 ust 1 Ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia należycie wykonali a jeżeli, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali lub wykonują zamówienie, którego przedmiotem była lub jest jedna usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku użyteczności publicznej wraz z terenem zewnętrznym, której wartość wynosi co najmniej 12 000 zł brutto za okres 1 m-ca,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zapewnią do realizację zamówienia maszynę do mycia posadzek gresowych, przeznaczoną do mycia korytarzy w budynku Sądu, która posiada zasilanie bateryjne, posiada funkcję zmywania i osuszania mytej powierzchni. Oświadczenie z art. 22 ust 1 Ustawy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie z art 22 ust. 1 Ustawy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają opłaconą polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę, co najmniej 150 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zleceniodawca przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego. 3. W przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), Zleceniodawca dopuszcza możliwość dokonania zmiany stawki podatku VAT stanowiącej składnik wynagrodzenia należnego Zleceniobiorcy, 4. W przypadku zmiany przepisów skutkujących zmianą dysponenta środków finansowych, możliwa jest zmiana płatnika faktur za wykonane usługi. 5. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem zapisu ust. 1 jest nieważna.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lowicz.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Łowiczu; ul. Kaliska 1/3; 99 - 400 Łowicz; pok. 224.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Łowiczu; ul. Kaliska 1/3; 99 - 400 Łowicz; pok nr 3. Biuro Podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- zorganizowanie i przeprowadzenie sześciodniowego wyjazdu profilaktyczno-edukacyjnego (5 noclegów) dla 16 osób zgodnie z założeniami projektu pn. "Rodzina z przyszłością".
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego 2025/2026
- świadczenie usługi osoby wspomagającej dla dzieci z niepełnosprawnościami umieszczonych w rodzinnej pieczy zastępczej na terenie powiatu łowickiego.
- DOSTAWA KRUSZYWA
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne wykonywanie usług w zakresie opróżniania pustostanów lokali mieszkalnych i użytkowych, piwnic, strychów będących własnością m.st. Warszawy. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.68.2024
- Kompleksowe sprzątanie Sądu Rejonowego w Raciborzu ul. Nowa 29 oraz ul. Wojska Polskiego 24.
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2025 roku
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- Usługa sprzątania biur i pomieszczeń Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz pomieszczeń II Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu z siedzibą (...)
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.