Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-03
Kochanowice: Bieżące utrzymanie dróg gminnych w 2009 r. w Gminie Kochanowice
Numer ogłoszenia: 47038 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kochanowice , ul. Wolności 5, 42-713 Kochanowice, woj. śląskie, tel. 034 3533100 w. 36, faks 034 3533105.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg gminnych w 2009 r. w Gminie Kochanowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych z mechnicznym obcinaniem krawędzi - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych bez obcinania krawędzi - remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo utrwalonych za pomocą grysów - nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych (nakładka) - naprawa dróg gruntowych żużlem paleniskowym i tłuczniem kamiennym - ścinanie poboczy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZYIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełnić niżej wymienione warunki: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) Udokumentują, że zamówienie będzie wykonywać lub w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budownictwo drogowe oraz będąca członkiem Izby Inżynierów Budownictwa c) Posiadają narzędzia i urzadzenia gwarantujace wykonanie określonego w pkt 3 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia d) Zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu e) Udzielają gwarancji na wykonane całe zadanie na okres min. 12 miesięcy, licząc od końcowego odbioru robót. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wyżej wymienionych warunków: Ad. a) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie (wedługwzoru Zamawiajacego) w trybie art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych Ad. b) Zamawiający uzna, iż warunek został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (według wzoru Zamawiajacego) zawierający co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budonictwo drogowe oraz będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa Do wykazu muszą być dołączone kopie wymaganych uprawnień i zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzone za zgodność z oryginałem Ad. c) Zamawiający uzna, iż warunek został spełniony w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz narzędzi i urządzeń, które będą użyte do wykonania zamówienia. (według wzoru Zamawiającego) Ad. d) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zawierający co najmniej jedną robotę w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu. Ad. e) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży Zamawiającemu ofertę według wzoru Zamawiającego zawierającą oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonanie zadania na okres 12 miesięcy od dnia tych robót..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (według wzoru Zamawiajacego) b) kosztorys ofertowy c) oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 Prawa zamówień publicznych (według wzoru Zamawiającego) d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne f) oświadczenie Wykonawcy o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych g) oświadczenie Wykonawcy o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 Prawa zamówień publicznych h) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia (według wzoru Zamawiającego) i) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - tylko w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia j) kopie uprawnień do kierowania robotami w specjalności budownictwo drogowe k) kopie zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa l) wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zawierający co najmniej jedną robotę w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu m) dokument potwierdzający, że robota budowlana ujęta w wykazie o którym mowa w lit. I, została wykonana należycie Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. W przypadku kiedy kilku Wykanawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia do oferty zależy załączyć a) dokumenty wymienione w punkcie 6 lit. d - g, które składa każdy Wykonawca, b) pisemne ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w trakcie postępowania i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kochanowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kochanowice
ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Kochanowice ul. Wolności nr 5 42-713 Kochanowice pok. nr 11 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy Deszczno
- "Wykonanie właściwych prac budowlanych w celu stabilizacji osuwisk na drogach powiatu leskiego ".
- Przebudowa drogi gminnej nr 109414L w miejscowości Zynie
- Przebudowa drogi gminnej - ul. Ks. W. Sierakowskiego i ul. Przedszkolnej w Opatowie wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej
- Przebudowa drogi gminnej Nr 105951 L na działce nr ewid. 241 w miejscowości Ługów, gmina Jastków
- "Budowa dróg w rejonie ul. Grudniowej w Glinnie, gmina Nowy Tomyśl"
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.