eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaprzebudowa drogi krajowej nr 50 Płońsk - Wyszogród na odcinkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-11

POZYCJA 47048

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: przebudowa drogi krajowej nr 50 Płońsk - Wyszogród na odcinkach: I - od km 51+200 do km 53+400;II - od km 54+100 do km 56+750; III- od km 56+750 do km 59+820 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, do kontaktów: Agnieszka Wiercioch, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8706549, fax 022 3231117, e-mail: awiercioch@warszawa.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi krajowej nr 50 Płońsk - Wyszogród na odcinkach: I - od km 51+200 do km 53+400;II - od km 54+100 do km 56+750; III- od km 56+750 do km 59+820. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: droga krajowa nr 50 Płońsk - Wyszogród na odcinkach: I - od km 51+200 do km 53+400;II - od km 54+100 do km 56+750; III- od km 56+750 do km 59+820. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowę drogi krajowej nr 50 Płońsk - Wyszogród na odcinkach: I - od km 51+200 do km 53+400;II - od km 54+100 do km 56+750; III- od km 56+750 do km 59+820. Zakres realizacji przebudowy przedstawia się następująco: - przebudowa drogi krajowej nr 50 do parametrów klasy GP o szerokości jezdni 7,0 m wraz ze wzmocnieniem istniejącej nawierzchni do parametrów nacisku 115 kN/oś: -roboty przygotowawcze (m.in. zdjęcie humusu, rozbiórki oznakowania, wycinka drzew), -rozbiórka istniejącej drogi krajowej, -wymiana gruntów, -wykonanie korpusu, -wykonanie konstrukcji nawierzchni, -wykonanie pobocza i prac wykończeniowych (m.in. humusowanie), - budowa zjazdów, - poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, - poprawa geometrii skrzyżowań (wydzielenie niezbędnych lewoskrętów), - budowa zatok autobusowych wraz z ciągami pieszymi w niezbędnym zakresie, - budowa chodnika poza korpusem drogi krajowej, - nowe urządzenia organizacji ruchu, - poprawy systemu odwodnienia (korekta rowów, urządzenia podczyszczające, przebudowa przepustów, budowa odcinków kanalizacji). W ramach inwestycji przewiduje się przebudowę kolidującej z rozwiązaniami drogowymi infrastruktury technicznej oraz budowę urządzeń ograniczających negatywny wpływ inwestycji na środowisko (m.in. budowa osadników, nasadzenia zieleni). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przebudowa drogi krajowej nr 50 Płońsk - Wyszogród na odcinkach: I - od km 51+200 do km 53+400;II - od km 54+100 do km 56+750; III- od km 56+750 do km 59+820. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium - 180 000,00 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniający następujące warunki: 1. Potencjał ekonomiczno - finansowy 1.1. Wykonawca musi posiadać obrót (przychód) w ostatnim roku obrotowym określony na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów w wysokości min. 20 000 000,00zł. 1.2. Wykonawca musi posiadać wskaźnik płynności bieżącej (Xpb) w ostatnim roku obrotowym liczony wg wzoru: Xpb = aktywna obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe nie mniejszy niż 1 (jeden). 1(1).Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w punkcie .1.1. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, b) warunek określony w punkcie .1.2. spełnia przynajmniej jeden Wykonawca w pełnym zakresie, 2. Potencjał kadrowy. 2.1. Składając ofertę Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany kluczowy personel, odpowiedzialny za realizację zamówienia, posiadający wymagane obwiązującymi przepisami uprawnienia w danej specjalności do obsadzenia niżej podanych stanowisk. Pod względem kwalifikacji zawodowych i doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełnić niżej podane minimalne wymagania; Lp./ Stanowisko/ Wymagane uprawnienia/ Wymagane doświadczenie zawodowe 1/ 2/ 5/ 6 1./ Kierownik budowy/ Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń/ Minimum 2 zadania z zakresu budowy lub przebudowy dróg klasy minimum G obejmujących wykonanie podbudów i nawierzchni bitumicznych jako kierownik budowy 2./ Kierownik robót telekomunikacyjnych/ Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej/ Minimum 1 zadanie o podobnym zakresie robót telekomunikacyjnych na stanowisku kierownika robót 3./ Kierownik robót elektroenergetycznych/ Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych/ Minimum 1 zadanie o podobnym zakresie robót energetycznych na stanowisku kierownika robót 4/ Kierownik robót wodociągowych/ Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych/ Minimum 1 zadanie o podobnym zakresie robót wodociągowych na stanowisku kierownika robót Kierownicy robót muszą być członkami Izby Inżynierów Budownictwa ubezpieczonymi od odpowiedzialności cywilnej. 2.(1). Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie .2. spełniają łącznie. .3. Potencjał techniczny Składając ofertę Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu, który skieruje do wykonania zamówienia: L.p./ Wyszczególnienie sprzętu/ Wymagana minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia 1./ Równiarka lub spycharka uniwersalna/ 1 2./ Walec ogumiony ciężki/ 1 3./ Walec stalowy gładki średni i ciężki/ 2(1+1) 4./ Wytwórnia (otaczarka) mieszanki mineralno-bitumicznej o parametrach technicznych zgodnych z SST, o wydajności min. 100 Mg/h/ 1 5/ Wytwórnia do produkcji MCE/ 1 6/ Wytwórnia do produkcji gruntu stabilizowanego cementem/ 1 7./ Układarka do mieszanki mineralno-bitumicznej elektronicznie sterowana/ 1 8/ Żuraw samochodowy/ 1 9/ Samochód specjalny z platformą i balkonem/ 1 10./ Szczotka mechaniczna/ 1 11./ Skrapiarka do bitumu/ 1 12./ Frezarka drogowa sterowane elektronicznie o głębokości frezowania regulowanej w zakresie 0-15cm i o szerokości frezowania: min 1,2 m/ 1 13./ Walec wibracyjny mały lub zagęszczarka wibracyjna/ 1 3.1. Wykonawca może także wymienić alternatywny, porównywalny technicznie sprzęt proponowany przez siebie dla danych prac dołączając uzasadnienie swoich propozycji. 3 (1). Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie .3. spełniają łącznie. 4. Doświadczenie zawodowe Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie pięciu lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował jako strona umowy 2 zadania obejmujące wykonanie przebudowy lub budowy dróg klasy min. G na odcinkach o długości nie mniejszej niż 5 km w każdym zadaniu, w zakres której wchodziło wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego lub mieszanki SMA. W zakres robót min. jednego zadania powinno wchodzić wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej (MCE). 4 (1)Doświadczenie zawodowe Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie.4. spełniają łącznie. 5.Składając ofertę Wykonawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 5 (1). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi spełnić warunek postawiony w punkcie .5. Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki podane powyzej. Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkuje wykluczeniem z postępowania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia/ nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy: (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2) Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 1 "Oświadczenie". (3) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (5) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (6) Bilans oraz rachunek zysków i strat, albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy. (7) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ("Potencjał kadrowy"), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.1. Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone wymagane uprawnienia. (8) Wykaz urządzeń i narzędzi jakimi dysponuje Wykonawca niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 6.3. Instrukcji dla Wykonawców. (9) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.4. Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, stosuje się do przepisów par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Ze strony internetowej, w siedzibie zamawiającego lub za pobraniem pocztowym. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w siedzibie zamawiającego lub za pobraniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.10.2006, godzina 10:00, siedziba zamawiającego, pok. 824, VIII piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.