Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-26
Pałecznica: Dostawa wyposażenia do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pałecznicy
Numer ogłoszenia: 470506 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pałecznicy , ul. św. Jakuba 11, 32-109 Pałecznica, woj. małopolskie, tel. 41 38 48 234, faks 41 38 48 234.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pałecznicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla punktów wydawania posiłków w szkołach na terenie gminy Pałecznica. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch częściach. Część I - meble, Część II - wyposażenie kuchni/stołówki Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Dodatkowe usługi wykonane w ramach umowy: 1) dostawa wyposażenia nastąpi do Centrum Edukacji w Pałecznicy przy ul. Św. Jakuba 43 wraz z jej rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 2) czas reakcji na zgłoszoną awarię nie może być dłuższy niż - 3 dni kalendarzowe, 3) gwarancja dla wyposażenia nie może być krótsza niż - 12 miesięcy, 4) Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji dla wyposażenia. 5) wyposażenie powinno odpowiadać wszelkim normom oraz być dopuszczone do obrotu i stosowania w placówkach żywienia zbiorowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.22.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwie dostawy wyposażenia do jednostek żywienia zbiorowego Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może dotyczyć okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są konieczne lub wystąpi konieczność zmiany terminu wykonania dostawy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. palecznica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pałecznicy ul. Św. Jakuba 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2012 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy Pałecznica ul. Św. Jakuba 11, 32-109 Pałecznica (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: meble i sprzęt kuchenny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla punktów wydawania posiłków w szkołach na terenie gminy Pałecznica. Część I - meble i sprzęt kuchenny. Dostarczone wyposażenie musi odpowiadać wysokiemu standardowi oraz spełniać wszelkie normy i wymogi przewidziane przepisami dopuszczającymi do użytkowania w jednostkach żywienia zbiorowego. Dodatkowe usługi wykonane w ramach umowy: 1) dostawa wyposażenia nastąpi do Centrum Edukacji w Pałecznicy przy ul. Św. Jakuba 43 wraz z jej rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 2) czas reakcji na zgłoszoną awarię nie może być dłuższy niż - 3 dni kalendarzowe, 3) gwarancja dla wyposażenia nie może być krótsza niż - 12 miesięcy, 4) Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji dla wyposażenia. 5) wyposażenie powinno odpowiadać wszelkim normom oraz być dopuszczone do obrotu i stosowania w placówkach żywienia zbiorowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wyposażenie kuchni/stołówki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla punktów wydawania posiłków w szkołach na terenie gminy Pałecznica. Część II - wyposażenie kuchni/stołówki Dostarczone wyposażenie musi odpowiadać wysokiemu standardowi oraz spełniać wszelkie normy i wymogi przewidziane przepisami dopuszczającymi do użytkowania w jednostkach żywienia zbiorowego. Dodatkowe usługi wykonane w ramach umowy: 1) dostawa wyposażenia nastąpi do Centrum Edukacji w Pałecznicy przy ul. Św. Jakuba 43 wraz z jej rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 2) czas reakcji na zgłoszoną awarię nie może być dłuższy niż - 3 dni kalendarzowe, 3) gwarancja dla wyposażenia nie może być krótsza niż - 12 miesięcy, 4) Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji dla wyposażenia. 5) wyposażenie powinno odpowiadać wszelkim normom oraz być dopuszczone do obrotu i stosowania w placówkach żywienia zbiorowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kancelarii potrójnej dla Leśnictwa Borowiec, Grodziec i Łagiewniki"
- Dostawa artykułów gospodarczych na potrzeby RZGW w Szczecinie.
- Dostawa mebli biurowych dla TJO Oddziału ZUS w Wałbrzychu.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS - WYSOKA JAKOŚĆ EDUKACJI W PRZEDSZKOLU "MIŚ USZATEK" W OSTROROGU" (III)
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia, z podziałem na części
- Dostawa wyposażenia do przedszkola w Szydłowie
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.