Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-19
Rybnik: Wykonanie podziałów i wycen nieruchomości:
Zadanie 1: Wykonanie podziałów 102 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne.
Zadanie 2: Wykonanie maksymalnie do 30 podziałów nieruchomości w różnych celach.
Zadanie 3: Wykonanie maksymalnie do 50 opracowań.
Zadanie 4: Wycena pięciu nieruchomości zabudowanych.
Zadanie 5: Wykonanie wycen 52 nieruchomości.
Zadanie 6: Wykonanie wycen 19 nieruchomości.
Numer ogłoszenia: 470620 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podziałów i wycen nieruchomości: Zadanie 1: Wykonanie podziałów 102 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne. Zadanie 2: Wykonanie maksymalnie do 30 podziałów nieruchomości w różnych celach. Zadanie 3: Wykonanie maksymalnie do 50 opracowań. Zadanie 4: Wycena pięciu nieruchomości zabudowanych. Zadanie 5: Wykonanie wycen 52 nieruchomości. Zadanie 6: Wykonanie wycen 19 nieruchomości..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podziałów i wycen nieruchomości z podziałem na 6 zadań: Zadanie 1: Wykonanie podziałów 102 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne (wg wykazu nr 1) w trybie art. 96 ust. 1b ustawy o gospodarce nieruchomościami w związku z art. 73 ust. 3a ustawy - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną; w zakresie podziału mieści się wykonanie projektu podziału, wykazu synchronizacyjnego (jeżeli w księdze wieczystej dzielona nieruchomość posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków) oraz wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi; w ofercie należy uwzględnić możliwość przeprowadzenia maksymalnie 20 rozgraniczeń podczas wykonywania podziałów; jeżeli w trakcie pomiarów okaże się, że podział jest niezasadny, wówczas dopuszcza się możliwość udzielenia zlecenia zastępczego. Zadanie 2: Wykonanie maksymalnie do 30 podziałów nieruchomości w różnych celach; w zakresie podziału mieści się wykonanie wstępnego projektu podziału (w razie takiej konieczności), projektu podziału, wykazu synchronizacyjnego (jeżeli w księdze wieczystej dzielona nieruchomość posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków) oraz wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi; w ramach wykonania jednego podziału należy przyjąć powstanie najwyżej trzech nowych działek geodezyjnych; w ofercie należy uwzględnić możliwość przeprowadzenia maksymalnie pięciu rozgraniczeń podczas wykonywania podziałów. Wykonanie podziałów następować będzie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy. Zadanie 3: Wykonanie maksymalnie do 50 opracowań (w 2 egz.) składających się z: - rzutu odpowiednich kondygnacji budynku wielolokalowego i dokonanie na nich, zgodnie z wymogami przepisów prawa budowlanego, zaznaczeń lokalu mieszkalnego, użytkowego lub garażu (dodatkowo wymagany rzut pionowy garażu) wraz z pomieszczeniami do niego przynależnymi jako załącznika do aktu notarialnego ustanawiającego odrębną własność lokalu i sprzedaży, - wyceny lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi i udziałem w nieruchomości wspólnej, z określeniem wartości nakładów dokonanych przez najemcę. Wykonanie opracowań następować będzie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy. Zadanie 4: Wycena pięciu nieruchomości zabudowanych, w celu sprzedaży przetargowej: a) przy ul. Łącznej 9, zabudowana budynkiem wykorzystywanym ostatnio jako przedszkole: budynek główny z XIX wieku, częściowo podpiwniczony, parter, piętro i strych o pow. uż. 359,9 m2 i niepodpiwniczony parterowy budynek dobudowany o pow. uż. 108,4 m2, b) przy ul. 1 Maja 55-57, zabudowana dwoma połączonymi budynkami z 1947 r. mieszczącymi łącznie 3 mieszkania o pow. uż. 151,44 m i 1 lokal użytkowy o pow. uż. 98,08 m2, c) przy ul. Rudzkiej 451, zabudowana dawnym budynkiem szkoły, d) przy ul. Parkowej 9a, zabudowana jednorodzinnym budynkiem mieszkalnym z 1932 r. mieszczącym 2 mieszkania o łącznej pow. uż. mieszkań 146,05 m2, e) przy ul. Pod Hałdą, zabudowana budynkiem magazynowo-biurowym o pow. uż. 698,93 m2, trzech budynków warsztatowych o łącznej pow. uż. 183,07 m2 i budynkiem magazynowym o pow. 90,93 m2 - wzniesione w 1994 r. - z wyszczególnieniem wartości gruntu i nakładów budowlanych. Zadanie 5: Wykonanie wycen 52 nieruchomości (wg wykazu nr 2) w celu ustalenia odszkodowania za nieruchomości przejęte w związku z realizacją inwestycji drogowej, pn.: Przebudowa ul. Pod Lasem. Zadanie 6: Wykonanie wycen 19 nieruchomości (wg wykazu nr 3) w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste. Szczegółowy zakres zamówienia jest zawarty w SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.00.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że spełnia warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a. Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2 (dotyczy zadania 1 i 2), b. Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości oraz co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane (dotyczy zadania 3), c. Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (dotyczy zadań 4-6).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie podziałów 102 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podziałów 102 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne (wg wykazu nr 1) w trybie art. 96 ust. 1b ustawy o gospodarce nieruchomościami w związku z art. 73 ust. 3a ustawy - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną; w zakresie podziału mieści się wykonanie projektu podziału, wykazu synchronizacyjnego (jeżeli w księdze wieczystej dzielona nieruchomość posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków) oraz wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi; w ofercie należy uwzględnić możliwość przeprowadzenia maksymalnie 20 rozgraniczeń podczas wykonywania podziałów; jeżeli w trakcie pomiarów okaże się, że podział jest niezasadny, wówczas dopuszcza się możliwość udzielenia zlecenia zastępczego Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie maksymalnie do 30 podziałów nieruchomości w różnych celach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie maksymalnie do 30 podziałów nieruchomości w różnych celach; w zakresie podziału mieści się wykonanie wstępnego projektu podziału (w razie takiej konieczności), projektu podziału, wykazu synchronizacyjnego (jeżeli w księdze wieczystej dzielona nieruchomość posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków) oraz wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi; w ramach wykonania jednego podziału należy przyjąć powstanie najwyżej trzech nowych działek geodezyjnych; w ofercie należy uwzględnić możliwość przeprowadzenia maksymalnie pięciu rozgraniczeń podczas wykonywania podziałów. Wykonanie podziałów następować będzie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umow Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie maksymalnie do 50 opracowań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie maksymalnie do 50 opracowań (w 2 egz.) składających się z: - rzutu odpowiednich kondygnacji budynku wielolokalowego i dokonanie na nich, zgodnie z wymogami przepisów prawa budowlanego, zaznaczeń lokalu mieszkalnego, użytkowego lub garażu (dodatkowo wymagany rzut pionowy garażu) wraz z pomieszczeniami do niego przynależnymi jako załącznika do aktu notarialnego ustanawiającego odrębną własność lokalu i sprzedaży, - wyceny lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi i udziałem w nieruchomości wspólnej, z określeniem wartości nakładów dokonanych przez najemcę. Wykonanie opracowań następować będzie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umow Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wycena pięciu nieruchomości zabudowanych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wycena pięciu nieruchomości zabudowanych, w celu sprzedaży przetargowej: a) przy ul. Łącznej 9, zabudowana budynkiem wykorzystywanym ostatnio jako przedszkole: budynek główny z XIX wieku, częściowo podpiwniczony, parter, piętro i strych o pow. uż. 359,9 m2 i niepodpiwniczony parterowy budynek dobudowany o pow. uż. 108,4 m2, b) przy ul. 1 Maja 55-57, zabudowana dwoma połączonymi budynkami z 1947 r. mieszczącymi łącznie 3 mieszkania o pow. uż. 151,44 m i 1 lokal użytkowy o pow. uż. 98,08 m2, c) przy ul. Rudzkiej 451, zabudowana dawnym budynkiem szkoły, d) przy ul. Parkowej 9a, zabudowana jednorodzinnym budynkiem mieszkalnym z 1932 r. mieszczącym 2 mieszkania o łącznej pow. uż. mieszkań 146,05 m2, e) przy ul. Pod Hałdą, zabudowana budynkiem magazynowo-biurowym o pow. uż. 698,93 m2, trzech budynków warsztatowych o łącznej pow. uż. 183,07 m2 i budynkiem magazynowym o pow. 90,93 m2 - wzniesione w 1994 r. - z wyszczególnieniem wartości gruntu i nakładów budowlanych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie wycen 52 nieruchomości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen 52 nieruchomości (wg wykazu nr 2) w celu ustalenia odszkodowania za nieruchomości przejęte w związku z realizacją inwestycji drogowej, pn.: Przebudowa ul. Pod Lasem. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie wycen 19 nieruchomości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen 19 nieruchomości (wg wykazu nr 3) w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Usługa udostępnienia systemu wspomagającego proces dotowania prowadzonych na terenie Miasta Rybnika niepublicznych jednostek oświatowych oraz publicznych (...)
- Zakup aparatu EEG na potrzeby Centrum Diagnostyki
- Zabudowa infrastruktury umożliwiającej dostęp do mieszkania osobie na wózku przy ul. Astronautów 2a/2 w Rybniku
- Usługi ochroniarskie w obiektach MOSiR w Rybniku w roku 2025
- ,,ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWAARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY ZESPOŁU ŻŁOBKÓW MIEJSKICH W RYBNIKU"
- Całodobowa ochrona osób i mienia Teatru Ziemi Rybnickiej
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Administrowanie obiektami sportowymi przy ul. Wyszyńskiego 8 w Zambrowie w okresie 01.02.2025 - 31.01.2027
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - zamówienie podzielone na 5 części
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.